omg het toppunt van pauperheidquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:28 schreef Goofisch het volgende:
De foto uit de OP heeft trouwens idd erg elitaire ouders
[ afbeelding ]
Zijn papa lijkt eerder op mark dutroux dan een kakkert
Je bent in 88 geboren en nu al bijna kaal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:33 schreef Zotheid het volgende:
MAG MIJN FOTO UIT DIT TOPIC WEG.
Dank u.
Dat, en mannen met een oorbel zijn sowieso niet elitair.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:28 schreef Goofisch het volgende:
WTF! Is Obama geadopteerd?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:28 schreef Goofisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn papa lijkt eerder op mark dutroux dan een kakkert
quote:
Blabla, maar eigenlijk zeg je dus dat jij dus ook vmbo doetquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:11 schreef Fragile. het volgende:
en daardoor de het normale welzijn van de mede-leerlingen in de klas.
- Kakkers die met het succes meeliften van hun ouders, en doen alsof ze het helemaal zelf naar hun zin hebben gemaakt, terwijl ze niet eens vmbo hebben afgerond.
Mooi dat je het niet meent enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Ahhh, spuit 11 is ook wakker!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent in 88 geboren en nu al bijna kaal.
Ik lijk helemaal niet op die gozer uit de OP.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik lijk helemaal niet op die gozer uit de OP.Mijn grap wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast ga jij met pak naar college, dus schaar ik jou er ook onder![]()
die omgeknoopte trui alleen alquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:26 schreef Goofisch het volgende:
Kennen we ze nog?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kusjes jullie kakkerstopic host.
Trouwens niet de hyve hier posten want mag niet
Ik heb ook een vespaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:49 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Het begint al op hun 16e... dan krijgen ze een Vespa van paps en mams...
kapstok, thuis, aan of in alle nood om je middel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waar moet je zo'n ding anders laten?
Volgens mij is er een partij aan de gang, dus dan ik het eigenlijk niet zo gek een trui even om te knopen als deze te warm zit, anders kan je naderhand je trui van de grond rapen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:55 schreef Goofisch het volgende:
[..]
kapstok, thuis, aan of in alle nood om je middel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |