Ben vanmiddag naar Decathlon naast de ArenA afgereisd en ben wel aardig geslaagd: ondershirt lange mouw, lange fietsbroek, winterhandschoenen en regen/windjackje voor totaal 120. Goed betaalbaar spul dus!quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:17 schreef Bismarck het volgende:
Struin de verschillende webshops eens af. Vaak goed materiaal voor een lagere prijs dan bij je lokale fietsenboer. Komen natuurlijk wel verzendkosten bij maar als je de order weet te combineren met wat andere spullen of met een bestelling van een vriend dan ben je voordelig uit. Sommige webshops laten het ook gratis bezorgen vanaf een bepaald bedrag (bij All4Cycling vanaf 200 euro).
www.rose.nl
www.mammoet.nl
www.salden.nl
www.all4cycling.com
Een enkele keer hebben zaken zoals de Aldi en Favoriet Sport ook wel fietskleding voor weinig maar daar moet je dan net tegen aanlopen. Decathlon heeft ook een aantal voordelige lange broeken in haar assortiment maar heeft geen webshop en slechts twee vestigingen in Nederland (Amsterdam en Kerkrade).
goed idee! Daar kom ik elke vrijdag langs met de trein, en moet ook nog ondershirt lange mouwen/warme handschoenen en evt regenjasje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ben vanmiddag naar Decathlon naast de ArenA afgereisd en ben wel aardig geslaagd: ondershirt lange mouw, lange fietsbroek, winterhandschoenen en regen/windjackje voor totaal 120. Goed betaalbaar spul dus!
Een vriendin van me woont vlakbij de ArenA en ik ga volgende week weer eens een avondje gek doen in Amsterdam. Misschien ook maar even een regenjasje scoren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:38 schreef cyclechick het volgende:
[..]
goed idee! Daar kom ik elke vrijdag langs met de trein, en moet ook nog ondershirt lange mouwen/warme handschoenen en evt regenjasje.Vrijdag maar eens even kijken...
Het regenjackje is een beetje een vuilniszak inderdaad (als ik in racehouding zit heb ik een enorme luchtzak op mn buik) maar goed, de prijs was er ook naar en het is voor nood. De rest zit perfect.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:30 schreef ultra_ivo het volgende:
Decathlon heeft een goede selectie gewone kleren, vooral onderkleding. De schoenen zijn zelfs super (precies passend voor mij). In regenkleren zijn ze een stuk minder.
Ik heb sinds kort ook een taxc, heb een matje gekocht bij de Perry sport om het geluid enigszins te dempen. Dit werkt wel geloof ik, maar ik blijf een 'brom'geluid houden. Inmiddels twee keer op gefietst en nog geen klagende buren gezien, beide keren waren echter wel overdag.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:37 schreef marcodej het volgende:
Je hebt er toch ook isolatiematjes voor, die het nog enigszins moeten dempen?
satoriquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:28 schreef IdlersDream het volgende:
Wat voor een Tacx hebben jullie?
Onder de 15 graden gaan de armstukken iig aan, gaat het richting de 10 ook de beenstukken. Vorige week was het al kouder, en was ik ook blij met mn overschoenen. Die waren vandaag niet nodig achteraf.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:46 schreef jakkop het volgende:
Ik draag mijn beenstukken nog echt niet hoor. Het is hier rond de 11 graden, maar vind ze echt nog niet nodig.
Ik heb wel eens een stuk over een snelweg gefietstquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:46 schreef jakkop het volgende:
Ik draag mijn beenstukken nog echt niet hoor. Het is hier rond de 11 graden, maar vind ze echt nog niet nodig.
Overigens belandde ik vandaag op een 90km-weg
Ik ook, afgelopen fietsvakantie. We volgden een omleiding, maar die bleek niet voor fietsers gemaakt te zijn. Uiteindelijk bijna 4 km over de snelweg gefietst, tussen allemaal op en afritten in, dus zonder vluchtstrook en vet eng. Daar hebben we gemiddeld meer dan 35 op gereden, uit pure paniek. :pquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een stuk over een snelweg gefietstDe vluchtstrook, dat dan wel (was in Duitsland, ik zat meer op te letten welke plaats ik naar toe moest dan wat voor weg het was).
Same same! Begin de weg hier een beetje te kennen, heb al een aantal pittige heuveltjes gevondenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:57 schreef cyclechick het volgende:
Gister een heerlijk rondje van 60 km gedaan, zelfs nog met korte broek!
Ik ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:57 schreef cyclechick het volgende:
Gister een heerlijk rondje van 60 km gedaan, zelfs nog met korte broek!
Bladeren, daar ben ik ook zo'n held inquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:42 schreef No-P het volgende:
Vandaag ook lekker met korte broek rond gereden.
Mooie natuur zo in de herfst, maar al die bladeren weerhouden mij wel om hard door te rijden in de bochten, alhoewel dat niet eens zo erg is.
Van 't weekend pokkeweer inderdaad.
Als je alleen maar bergen/heuvels rijdt is een compact prima. Rij je afwisselend bergen, heuvels en vlak, dan moet je juist een triple hebben. Een triple heb je normaliter niet om extreem kleine versnellingen te hebben maar om veel goed afgestemde versnellingen te hebben. Een compact voldoet prima bij de twee uitersten van het spectrum, klein en groot. De middenversnellingen komen daar vaak rottig uit, veel wisselen tussen binnen en buitenblad en een rottige kettinglijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:45 schreef voigt het volgende:
Hoe wordt er hier op het forum gedacht over een compact crankstel tov een tripple?? Is een tripple echt noodzaak om een berg als de ventoux of de Alpe te beklimmen, of zou een compact genoeg zijn? Dan doel ik op de gemiddelde recreatieve renner.
Jazeker! Ik ga ook al naar de fotobeurs, en wilde die combineren met bikemotion!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:45 schreef voigt het volgende:
nog iets:
kocht eergisteren mijn tickets voor de bikemotion beurs, krijg ik vandaag een envelop binnen met 2 gratis kaartjes die ik gewonnen heb ...![]()
iemand interesse erin?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Waarom heeft een baanfiets eigenlijk geen remmen...en geen versnelling?
Ik zou nooit op de baan kunnen rijden want ik vergeet gegarandeerd dat je je voeten niet stil kan houden zoals op een wegfiets! Dan schijn je heel fraai over de kop te vliegen, heb ik gehoord...dus maar niet!
Ach, je hebt ook een keer geleerd om met klikpedalen te fietsen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Waarom heeft een baanfiets eigenlijk geen remmen...en geen versnelling?
Ik zou nooit op de baan kunnen rijden want ik vergeet gegarandeerd dat je je voeten niet stil kan houden zoals op een wegfiets! Dan schijn je heel fraai over de kop te vliegen, heb ik gehoord...dus maar niet!
Mwah...geleerd...als ik kijk hoe vaak ik zelf (en anderen in dit topic) nog vergeten uit te clicken, of de verkeerde voet doen...zou ik dat niet zo hard zeggenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:24 schreef jakkop het volgende:
Ach, je hebt ook een keer geleerd om met klikpedalen te fietsen.
Er zijn mensen die met een vast verzet (en geen vrijloop) op de weg fietsen. En nog wel lang ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Waarom heeft een baanfiets eigenlijk geen remmen...en geen versnelling?
Ik zou nooit op de baan kunnen rijden want ik vergeet gegarandeerd dat je je voeten niet stil kan houden zoals op een wegfiets! Dan schijn je heel fraai over de kop te vliegen, heb ik gehoord...dus maar niet!
Omdat remmen als je bovenin de kombocht zit geen goed idee is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Waarom heeft een baanfiets eigenlijk geen remmen...en geen versnelling?
Ik zou nooit op de baan kunnen rijden want ik vergeet gegarandeerd dat je je voeten niet stil kan houden zoals op een wegfiets! Dan schijn je heel fraai over de kop te vliegen, heb ik gehoord...dus maar niet!
Dat zijn maar 94 omwentelingen..?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:10 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Er zijn mensen die met een vast verzet (en geen vrijloop) op de weg fietsen. En nog wel lang ook.
50x13 als maximaal verzet is voor mij meestal genoeg. Maar soms kom ik te kort. Bij Trondheim-Oslo bijvoorbeeld, vals plat omlaag en een groot peloton. Na een tijdje moest ik gewoon bergaf lossen omdat ik niet hard genoeg kon, boven de 45 hou je dan niet lang vol.
Lekker samen gedoucht met je schatje?quote:Op zondag 8 november 2009 13:53 schreef Tommeke het volgende:
Ik had vrijdag m'n fiets helemaal schoon gemaakt en gister 110km gefietst. Ze (m'n fiets is echt wel een meisje) was zo smerig dat ik haar maar onder de douche heb gezet
Hallo, ik zit er soms meerdere uren bovenop. Ik ga echt niet meerdere uren bovenop een jongen zittenquote:Op zondag 8 november 2009 15:21 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Lekker samen gedoucht met je schatje?
Mijn fiets ook al is het een Bianchi (in het Italiaans immers UNA Bianchi) is toch een jongetje hoor. Ook omdat ie grijs met zwart is. Maar wel een gevoelige kerel. Metroseksueel als je wilt.
Ik heb gisteren ook mijn fiets schoongemaakt, heb een mooi citrusachtig iets daarvoor ontdekt, wat je op je ketting doet en dan komt het smeer er meteen vanaf. Loopt weer als een trein.
Hier in Londen ga ik vlakbij mijn huis vaak de Hampstead Heath op, een heuveltje van ongeveer 134m hoog volgens Wikipedia, en ongeveer een kilometer lang. Dus een gemiddeld stijgingspercentage van ongeveer 13.4% als ik me niet vergis. Ga overigens ook wel dood op dat klimmetje omdat ik voor niet kleiner kan rijden dan 39 en ik natuurlijk niet echt de meest getrainde wielrenner ter wereld ben.
Net even voor je gekeken, dat ontvet spul heet Finish Line Citrus Degreaser, ik heb het hier in London bij een fietswinkel gekocht. Het bestaat als ik me niet vergis uit biologisch afbreekbare elementen waaronder ook citroen. Maak overigens niet de vergissing te denken dat het omdat het biologisch afbreekbaar is ook veilig is voor mens en milieu, ik heb de fout gemaakt mijn fiets ermee in de slaapkamer te gaan schoonmaken met blote handen, waardoor mijn huid redelijk geïrriteerd was en er na een tijdje een giftige damp (zo las ik later op fles) in de slaapkamer stond. Beetje misleidend.quote:Op zondag 8 november 2009 16:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hallo, ik zit er soms meerdere uren bovenop. Ik ga echt niet meerdere uren bovenop een jongen zitten
Haha, m'n huisgenoten waren pissig omdat de boel lekker onder de modder zat
Heb je ook een merknaam van dat ontvetspul? 13.4% is natuurlijk wel pittig stijl he? Wat is je grootste kransje achter? Ik doe het met 34-21 of 34-30 zelfs, afhankelijk van het wiel. Op termijn wil ik wel een 39 voor de duurritjes.
Zijn juist mijn favoriete binnenbanden (afgezien van latex natuurlijk), ik rijd er duidelijk minder lek mee dan met andere (Vredestein, Vittoria, Michelin) en nog nooit rare afwijkingen meegemaakt.quote:Op zondag 8 november 2009 21:20 schreef Kadooosh het volgende:
Nooit meer Continental bandjes voor mij, wat een kut dingen, vanmiddag lekke band op de dijk naar lelystad dus ik pak een reservebandje en verwissel hem.. pomp hem op en blijkt het ventiel gewoon stuk te zijn.
Uiteindelijk bleef de lucht erin als ik het slangetje van mijn pomp erop liet(had gelukkig een stukje plakband op me pomp zitten).
Had een andere keer al dat ik ze oppompte en het slangetje van de pomp eraf schroefde dat het ventiel eraf ging... echt wat een kut kwaliteit.
Deze zijn het btw.
https://bike-components.de/products/info/p677_Schlauch-Race.html
Waarom ben je van plan om bijna duizend euro te betalen voor een fiets die afgemonteerd is met Tiagra?quote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Vraagje: ik ben van plan een racefiets te kopen, specifiek deze: http://www2.giant-bicycle(...)l/defy.2/4576/39867/
Ik heb m ergens anders gevonden voor 850.. Zijn er betere fietsen voor die prijs te vinden dan? Zo ja welke?quote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waarom ben je van plan om bijna duizend euro te betalen voor een fiets die afgemonteerd is met Tiagra?
Vergeet deze maten, ze zeggen vrijwel niks want elk merk meet anders en je hebt ook te maken met verschillende geometrieën (klassiek = rechte bovenbuis, slooping = aflopende bovenbuis). Als je nu een fiets hebt en daar goed op zit is dat een goed startpunt. Vervolgens kijk je naar de lengte van de bovenbuis en de balhoofdbuis.quote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Vraagje: ik ben van plan een racefiets te kopen, specifiek deze: http://www2.giant-bicycle(...)l/defy.2/4576/39867/
Nou is deze maximaal leverbaar in framemaat 58,5, en ik zit op 62.. Is dat een merkbaar verschil? Of zal dit niet zoveel uitmaken..? Hier hangt eigenlijk de aanschaf alleen nog van af.. Wil de fiets vooral gebruiken om de conditie op pijl te houden en leuke tochtjes te maken.. Ik zal er geen wedstrijden mee rijden, maar denk dat er af en toe best een tochtje van ong 100 km mee gemaakt kan worden.. Zal dit verschil me dan opbreken?
Wilde net zeggen, een collega van me heeft net een pracht Colnago gekocht met Ultegra voor 1500 euroquote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waarom ben je van plan om bijna duizend euro te betalen voor een fiets die afgemonteerd is met Tiagra?
Ik heb zelf een Bianchi gekocht voor 850, afgemonteerd met Campagnolo. Was wel in Italië en het ging om een model uit 2007. Je zou eventueel voor een wat ouder modelletje kunnen gaan.quote:Op zondag 8 november 2009 21:47 schreef SkollZwaar09 het volgende:
[..]
Ik heb m ergens anders gevonden voor 850.. Zijn er betere fietsen voor die prijs te vinden dan? Zo ja welke?
Heb al gekeken bij Kaptein in Amsterdam (tip van een vriend), maar daar ben ik nog duurder uit.. Online kon ik zo ook geen betere deal vinden..
Top die snelle reacties! Ik ben 1.99m, binnenbeenlengte is 95 cm.. Wat vind je van de fiets an sich? Ik had vernomen dat tiagra prima is voor beginners.. Wat is jullie mening hierover?quote:Op zondag 8 november 2009 21:48 schreef eentwee het volgende:
[..]
Vergeet deze maten, ze zeggen vrijwel niks want elk merk meet anders en je hebt ook te maken met verschillende geometrieën (klassiek = rechte bovenbuis, slooping = aflopende bovenbuis). Als je nu een fiets hebt en daar goed op zit is dat een goed startpunt. Vervolgens kijk je naar de lengte van de bovenbuis en de balhoofdbuis.
De Giant in XL heeft een behoorlijke bovenbuis, nl. 59.5 cm, en een grote balhoofdbuis van 22.5 cm. Dat is echt een kegel van een fiets.. Die is alleen te klein als je 2 meter of groter bent. Als je het per se met een fiets met klassieke geometrie wil vergelijken zit je in de buurt van een 63cm (maar is echt natte vingerwerk). Wat is je binnenbeenlengte en totale lichaamslengte? Dan kan ik het nog een beetje met mezelf vergelijken. Voor mij (1.92m) zou de Giant te groot zijn, te lang en ik zou er niet diep genoeg op kunnen zitten.
Tiagra is inderdaad wel prima voor beginners, maar als je voor ongeveer hetzelfde bedrag een fiets met 105 of hoger kan krijgen zou ik dat altijd doen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:55 schreef SkollZwaar09 het volgende:
[..]
Top die snelle reacties! Ik ben 1.99m, binnenbeenlengte is 95 cm.. Wat vind je van de fiets an sich? Ik had vernomen dat tiagra prima is voor beginners.. Wat is jullie mening hierover?
Okeequote:Op zondag 8 november 2009 17:52 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Net even voor je gekeken, dat ontvet spul heet Finish Line Citrus Degreaser, ik heb het hier in London bij een fietswinkel gekocht. Het bestaat als ik me niet vergis uit biologisch afbreekbare elementen waaronder ook citroen. Maak overigens niet de vergissing te denken dat het omdat het biologisch afbreekbaar is ook veilig is voor mens en milieu, ik heb de fout gemaakt mijn fiets ermee in de slaapkamer te gaan schoonmaken met blote handen, waardoor mijn huid redelijk geïrriteerd was en er na een tijdje een giftige damp (zo las ik later op fles) in de slaapkamer stond. Beetje misleidend.
Het werkt wel behoorlijk goed, haal gewoon alles wat je los kunt halen los (ik heb bijv. ook de 2 tandwieltjes achter bij schoongemaakt, weet niet hoe die heten) en leg het in een bak met dat spul en water, dan wrijf je het daarna even af en dan is het weer mooi schoon.
Zetten jullie je fiets trouwens echter onder de douche? Kan dat zomaar? Krijg je dan geen roest?
Achter is mijn grootste kransje trouwens 26, dus ik rijd dan 39-26. Ik weet niet of die hele heuvel 13.4% is, het is natuurlijk niet gezegd dat alleen omdat het hoogste punt 134 meter is je dan ook 134 meter omhoog gaat vanaf het punt waar je denkt te beginnen met klimmen. Maar er zitten echt behoorlijk steile stukken in waar ik met moeite de 14 km/u haal en na een tijdje vaak naar 12-10 km/u zak.
Ik was met mijn fiets alleen nog maar in NL geweest en realiseer me nu wel hoe zwaar klimmen is. Het gekke is dat je na een tijdje niet meer ziet dat je omhoog gaat, maar gewoon niet harder kunt dan een bepaalde, hele lag snelheid. Je snakt naar adem, je snakt naar een stukje vlak of zelfs vals plat, maar dan na de bocht gaat het nog steiler omhoog. Heerlijk!!!!
Idd. Ook net effe een uurtje geweest.quote:
Trek je dat 'n beetje? Ik zit nu bij m'n ouders en heb hier geen fiets, dan zit ik me wel 'n beetje te verbijten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Ook net effe een uurtje geweest.
Vorige week zondag weer begonnen met fietsen, na 5 weken amper iets gedaan te hebben.
Meestal heb ik op het einde van het seizoen al weinig zin meer om te fietsen. Als je de hele tijd moet trainen omdat het volgende doel er al weer aan komt, en je van november af al aan het trainen bent, dan heb je het wel eens gehad.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Trek je dat 'n beetje? Ik zit nu bij m'n ouders en heb hier geen fiets, dan zit ik me wel 'n beetje te verbijten.
Daarom vindt ik 't prettig maar 1 seizoensdoel te hebben. Daar dan helemaal op richten en na die rit gewoon een maand of 2 de benen omhoog. Daarna ben ik weer fris genoeg om goed gemotiveerd te rijden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Meestal heb ik op het einde van het seizoen al weinig zin meer om te fietsen. Als je de hele tijd moet trainen omdat het volgende doel er al weer aan komt, en je van november af al aan het trainen bent, dan heb je het wel eens gehad.
Ik kom uit het wedstrijdcircuit, dan rijd je (bijna) het hele jaar door wedstrijden. Voorjaarscompetitie vanaf eind januari, wedstrijden vanaf maart, zomeravondcompetitie vanaf april. De laatste jaren ben ik verschoven van wedstrijden naar cyclo's (en rijd ik ook minder trainingswedstrijden).quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:17 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daarom vindt ik 't prettig maar 1 seizoensdoel te hebben. Daar dan helemaal op richten en na die rit gewoon een maand of 2 de benen omhoog. Daarna ben ik weer fris genoeg om goed gemotiveerd te rijden.
Dat is zo. Ik ga volgend jaar wedstrijden rijden dus heb nu wel iets om naartoe te trainen, maar ik denk dat ik dan na het seizoen ook wel ff uitgefietst ben als je het zo steltquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Meestal heb ik op het einde van het seizoen al weinig zin meer om te fietsen. Als je de hele tijd moet trainen omdat het volgende doel er al weer aan komt, en je van november af al aan het trainen bent, dan heb je het wel eens gehad.
In de winter schaats ik. Maar ook daar richt ik me op een beperkt aantal wedstrijden. Het marathonrijden heb ik er al aan gegeven omdat je dan het hele seizoen behoorlijk moet zijn, maar nooit echt goed kunt zijn. Dit jaar hoef ik alleen in februari te pieken, 3 gewestelijke kampioenschappen in 1 maand en daarmee is gelijk het seizoen ten einde. Bevalt mij prima.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik kom uit het wedstrijdcircuit, dan rijd je (bijna) het hele jaar door wedstrijden. Voorjaarscompetitie vanaf eind januari, wedstrijden vanaf maart, zomeravondcompetitie vanaf april. De laatste jaren ben ik verschoven van wedstrijden naar cyclo's (en rijd ik ook minder trainingswedstrijden).
Voordeel van veel doelen is wel dat het niet afhangt van één doel. Als het niet naar wens gaat, komt het bij een volgende wel goed.
En dit jaar was qua resultaten eind augustus tot eind september mijn beste maand. In 5 weken 4 cyclo's gereden. Met 2 klasseringen daartussen waar ik echt wel tevreden mee was.
Het gaat erg hard ja..quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:09 schreef Tommeke het volgende:
@Oksel: Is dat niet superlink? Met zulke snelheden rijden? Trainen op snelheid doen we hier in de vorm van trainingswedstrijdjes op de wielerbaan
Super!quote:Op zondag 15 november 2009 08:55 schreef Oksel het volgende:
[..]
Het gaat erg hard ja..Veel stoplicht sprintjes.. van 0 naar 45+ in no-time. Maargoed.. dat is de kracht van een grote groep, de auto's gaan tenminste om je heen. Fiets je alleen, gaan ze door je heen, of over je heen. Morgenochtend om 7 uur weer de 'Montville' rit, 70km met 6km klim van 10%..! Dat gaat stuk langzamer, gemiddeld 30 ofzo, op het eind.
[ afbeelding ]
Dat had ik zaterdag al. Via Amerongen naar Beneden-Leeuwen gefietst en weer terug. Vals plat de Prins Willem Alexanderbrug op met tegenwind vol in je smoel was veruit het zwaarst en de Amerongseberg een eitje.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:23 schreef Wombcat het volgende:
Ondanks de harde wind toch nog een uurtje gefietst. Was wel grappig. De A2 over met tegenwind met 17 per uur bovenkomen. Met wind mee met 40 per uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |