SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:19 schreef Poeke het volgende:
Welkom kleintje... feli MZ
volgende keer:Voor zover ik weet mag een kitten vanaf 7 weken weg bij de moeder. Ze eet ook gewoon brokjes e.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inenten gebeurd pas vanaf 9 weken zoals je wellicht weet, dus dat gebeurd nog. Ontwormen ga ik morgen doen en chippen doe ik tegelijk met het enten.
Dus naar mijn idee niets aan de hand
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Die is ook leuk! Ik ga d'r zooooo missenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:20 schreef maffemaniak het volgende:
Vind die andere leuker eerlijk gezegd!
Maar ik ben blij dat je er blij mee bent! Die van jou ziet er ook snoezig uit!
En ach, kittens zijn cool!
Ik hoorde altijd minimaal 7 weken, en heel soms mensen die 12 weken aanhouden. Maar voor zover ik na 1 dag kan beoordelen komt het helemaal goed, ze is echt super relaxedquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ahhhw wat lief! Maar ik dacht dat dat veel te jong was voor kittens om het nest te verlaten
iets met gedragsproblemen omdat ze te weinig hebben geleerd van hun mama oid.
8 weken is eigenlijk de minimale grens, inderdaad in verband met gedragsproblemen en omdat ze op die leeftijd nog zoveel leren van mama.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor zover ik weet mag een kitten vanaf 7 weken weg bij de moeder. Ze eet ook gewoon brokjes e.d.
Inenten gebeurd pas vanaf 9 weken zoals je wellicht weet, dus dat gebeurd nog. Ontwormen ga ik morgen doen en chippen doe ik tegelijk met het enten.
Dus naar mijn idee niets aan de hand
De dierenarts zegt 9 weken, laten we dat dus maar aanhouden...quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:34 schreef Poeke het volgende:
[..]
Inenten mag al vanaf 5 weken overigens.
En soms wel!quote:Ik wil je niet aanvallen, alleen het zo is gemakkelijk om een kleintje ergens op te halen, soms denken mensen niet na over de gevolgen
Klopt, kitten-zonder-naam gaat een goed leventje tegemoed.quote:Maar ik zie dat dit pluisje wel goed onder de pannen is bij je, ik ben benieuwd naar haar naam
Volgens mijn dierenarts mag inenten pas na 9 weken. Zo heb ik het bij Phoebe ook gedaan. Ook Phoebe is met iets meer dan 7 weken bij ons gekomen. Ik snap dat je het beste wilt voor een beestje en dat wil ik ook, dus met mijn kennis enzo dacht ik goed te handelenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:34 schreef Poeke het volgende:
[..]
8 weken is eigenlijk de minimale grens, inderdaad in verband met gedragsproblemen en omdat ze op die leeftijd nog zoveel leren van mama.
Inenten mag al vanaf 5 weken overigens.
Ik wil je niet aanvallen, alleen het zo is gemakkelijk om een kleintje ergens op te halen, soms denken mensen niet na over de gevolgen
Maar ik zie dat dit pluisje wel goed onder de pannen is bij je, ik ben benieuwd naar haar naam
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:57 schreef Ezechielk het volgende:
Feli![]()
Tevens mijn eerste post in dit subforum
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
Jeuj! Wat een klein hoopje schattigheid...![]()
Ik ga morgen wel heeeeeeel zachtjes naar haar gepiep zitten luisteren.
Het is dat Mirre al piep heet, ghighi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
suikertaartje O+!
Bij PownijN moet je zijn!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:29 schreef PownijN het volgende:
Wat een schatje
Als ik hem een naam mocht geven zou ik hem Sausage noemenHahaha, worstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik heb wel wat opties, maar twijfel nog of ik d'r ergens naar ga vernoemen (een leuke vrouwelijke filosofe) of dat ik d'r een "onzin" naam geef
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Niet zozeer de gedachte 'worst' erachter, een kennis van me heeft ook een poes -inmiddels 17, heeft dr eigen brommertquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahaha, worstNee, ik heb wel wat opties, maar twijfel nog of ik d'r ergens naar ga vernoemen (een leuke vrouwelijke filosofe) of dat ik d'r een "onzin" naam geef
quote:- Panda
- Pan
- Knurre
- Tijger
- Sausage ()
- Bollie
- Dikkie Dik
Da's een lijstquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:38 schreef PownijN het volgende:
[..]
Niet zozeer de gedachte 'worst' erachter, een kennis van me heeft ook een poes -inmiddels 17, heeft dr eigen brommert- en noemt deze ook Sausage. Eigenlijk heet ze Panda, maar ze heeft zoveel namen
. Echt geweldig, want ze reageert OVERAL op
[..]
Dankjewel!quote:
Inderdaad, naam komt wel. Wat vast staat is dat het een schatje isquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's een lijstIk ben er echt nog niet over uit... Ik kijk het nog eventjes, komt vast vanzeld
Ja, tegelijkertijd met de inentingenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een schatje. Ga je er nog mee naar de DA voor een check up?
Panda is wel heel erg leukquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:38 schreef PownijN het volgende:
[..]
Niet zozeer de gedachte 'worst' erachter, een kennis van me heeft ook een poes -inmiddels 17, heeft dr eigen brommert- en noemt deze ook Sausage. Eigenlijk heet ze Panda, maar ze heeft zoveel namen
. Echt geweldig, want ze reageert OVERAL op
[..]
Wat een lieve mooie naam voor een mooi bolletjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben eruit, haar naam wordt SofieHet gaat er goed met haar, ze is volgens mij goed gewend en ze speelt, slaapt en eet veel. Ze is dol op knuffelen en volgt me overal
Miauwen moet ze nog leren, maar ze piept er vrolijk op los als ze me ziet. Ik ben echt heel blij dat ik haar zo onverwacht in huis genomen heb
Heel leuk, maar ze had toch even wat meer begeleiding/opvoeding van haar moeder nodig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben eruit, haar naam wordt SofieHet gaat er goed met haar, ze is volgens mij goed gewend en ze speelt, slaapt en eet veel. Ze is dol op knuffelen en volgt me overal
Miauwen moet ze nog leren, maar ze piept er vrolijk op los als ze me ziet. Ik ben echt heel blij dat ik haar zo onverwacht in huis genomen heb
Als het topic doorgelezen had dan had je kunnen zien dat ik geen kwaad in de zin had. Daarnaast is dit dus al besproken, dus ik snap niet zo goed waarom jij dat dunnetjes over moet doen? Maar goed, ik ben erg blij met Sofie en weet dat ik haar een heel erg liefdevol en warm plaatsje ga geven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 04:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heel leuk, maar ze had toch even wat meer begeleiding/opvoeding van haar moeder nodig.
En wat was de moeite om haar nog 3 weken te geven met haar moeder?
Tuurlijk volgt ze je nog en is ze dol op knuffelen.
Jij kan haar niet geven wat haar moeder kan.
Waarom lopen er altijd van die blaters rond in F&Fquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 04:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heel leuk, maar ze had toch even wat meer begeleiding/opvoeding van haar moeder nodig.
En wat was de moeite om haar nog 3 weken te geven met haar moeder?
Tuurlijk volgt ze je nog en is ze dol op knuffelen.
Jij kan haar niet geven wat haar moeder kan.
Omdat er mensen rondlopen die misschien verstand van zaken hebben? Of wellicht door schade en schande wijs zijn geworden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom lopen er altijd van die blaters rond in F&F
Mooi poesje, heel veel plezier met haar
Ik vind het ook prima dat mensen mij hierop wijzen. Ik was me echter dus van geen kwaad bewust.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:21 schreef Poeke het volgende:
[..]
Omdat er mensen rondlopen die misschien verstand van zaken hebben? Of wellicht door schade en schande wijs zijn geworden?![]()
Het is nou eenmaal een publiek forum, als je een bericht plaats kun je reacties verwachten zowel leuk als sceptisch. Als je daar niet tegen kan moet je een weblog openen.
Maar we hebben ons punt al gemaakt en TS zal goed voor Sofie zorgen dus laten we het maar gewoon achter ons laten en meegenieten
Heeft niks met het ras te maken hoor. Europese korthaar is ook een ras.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:31 schreef Colnago het volgende:
Gefeliciteerd met je katje, het ziet er lief uit.
Ik wil wel even opmerken dat een ras katje pas weg mag bij de moeder tussen de 12 en 14 weken.
Dat heeft o.a. met de tweede vaccinatie te maken maar ook met de ontwikkeling van het katje.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:31 schreef Colnago het volgende:
Ik wil wel even opmerken dat een ras katje pas weg mag bij de moeder tussen de 12 en 14 weken.
Dat heeft o.a. met de tweede vaccinatie te maken maar ook met de ontwikkeling van het katje.
Lief!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarom zeg je dat dan zo stellig?quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zal vandaag echt even de batterijen voor m'n camera opladen, kan ik nog wat snoezige foto's plaatsen
Wat een hoog knuffelgehalte heeft Sofiequote:Op zondag 11 oktober 2009 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
De batterijen zijn eindelijk volHet gaat goed met Sofie, ze eet goed en begint steeds ondeugender te worden
Hier nog wat leuke plaatjes
Het was een heel gedoe om d'r scherp op de foto te krijgen, ze springt graag heen en weer
[ afbeelding ]
Eindelijk staat ze stil
[ afbeelding ]
Knuffels krijgt ze genoegSofie met Nienke (Suikertaartje).
[ afbeelding ]
Slapen op schoot
[ afbeelding ]
En ze kan erg goed op 2 poten lopen
Rubberlaarzenquote:Het enige "vervelende" wat ze zichzelf heeft aangeleerd is om via mijn benen omhoog te klimmen, ik zit dus onder de schrammen
Da's nog eens een idee!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Rubberlaarzen
Ik heb een kitten gehad met dezelfde gewoonte met name 's morgens als ik net uit bed kwam. Ik trok dus meteen mijn knaloranje rubber laarzen aan. Zag geweldig uit onder m'n nachtponMaar het kitten had geen zin om daar in te klimmen !
Nee, deze is helemaal van mij!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:34 schreef WendyGroningen het volgende:
Wat een schatje! Gefeliciteerd met het katten-moederschap!![]()
Puk (onze kat, nu ondertussen ruim 1,5) klom ook langs de benen omhoog, maar dat hebben we haar snel afgeleerd(Niet met een zweep, hoor)
Veel plezier ermee (en nu geen vriendje krijgen die je kat weer meeneemt)
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hoorde altijd minimaal 7 weken, en heel soms meestal mensen die 12 weken aanhouden. Maar voor zover ik na 1 dag kan beoordelen komt het helemaal goed, ze is echt super relaxeden slaapt overal en nergens
Dat wist ik dus echt nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:59 schreef Locusta het volgende:
[..]
![]()
Fijn om te horen dat alles goed gaat![]()
Onze Mattie kruipt ook wel eens langs de benen omhoog (vooral als ik een vest met koortje aan heb) en ik pak hem dan heel consequent van mijn been af en zet hem op de grond onder een begeleidend "NEE". Ik hoop dat het werkt, hij doet het iig niet dagelijks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |