Lief!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben eruit, haar naam wordt SofieHet gaat er goed met haar, ze is volgens mij goed gewend en ze speelt, slaapt en eet veel. Ze is dol op knuffelen en volgt me overal
Miauwen moet ze nog leren, maar ze piept er vrolijk op los als ze me ziet. Ik ben echt heel blij dat ik haar zo onverwacht in huis genomen heb
Waarom zeg je dat dan zo stellig?quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zal vandaag echt even de batterijen voor m'n camera opladen, kan ik nog wat snoezige foto's plaatsen
Wat een hoog knuffelgehalte heeft Sofiequote:Op zondag 11 oktober 2009 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
De batterijen zijn eindelijk volHet gaat goed met Sofie, ze eet goed en begint steeds ondeugender te worden
Hier nog wat leuke plaatjes
Het was een heel gedoe om d'r scherp op de foto te krijgen, ze springt graag heen en weer
[ afbeelding ]
Eindelijk staat ze stil
[ afbeelding ]
Knuffels krijgt ze genoegSofie met Nienke (Suikertaartje).
[ afbeelding ]
Slapen op schoot
[ afbeelding ]
En ze kan erg goed op 2 poten lopen
Rubberlaarzenquote:Het enige "vervelende" wat ze zichzelf heeft aangeleerd is om via mijn benen omhoog te klimmen, ik zit dus onder de schrammen
Da's nog eens een idee!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Rubberlaarzen
Ik heb een kitten gehad met dezelfde gewoonte met name 's morgens als ik net uit bed kwam. Ik trok dus meteen mijn knaloranje rubber laarzen aan. Zag geweldig uit onder m'n nachtponMaar het kitten had geen zin om daar in te klimmen !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |