Ja, om de invloed vanuit t buitenland weg te halen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja + de imams moeten in Nederland worden opgeleid zei je toch.
Dus liberale of gematigde imams uit het buitenland mogen hier niet aan het werk?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:53 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja, om de invloed vanuit t buitenland weg te halen.
Met importimams blijf je de te buitenlandse beleving van t geloof behouden.
Als je naar een normalere geloofsbeleving wilt, is dat een van de dingen naar mijn mening.
Op termijn liever niet. Dan heb ik liever gewoon hier opgeleide imams.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:58 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dus liberale of gematigde imams uit het buitenland mogen hier niet aan het werk?
Oke je wilt buitenlandse imams dus wel als gastpreker. Maar waarom maak je dan zo'n hard onderscheid tussen gastprekers (wel) en "vaste" buitenlandse imams (niet)?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:00 schreef marsan het volgende:
[..]
Op termijn liever niet. Dan heb ik liever gewoon hier opgeleide imams.
En om te beginnen zal t voor hen ook moelijker zijn om in het nederlands te preken. Dat is immers ook een punt van me: Preken in het nederlands.
Zie nog een stukje toevoeging na je edit:
Nee, dat zeg je niet. Je zegt dat hij wel mag werken, maar niet als imam. Als gastpreker mogen ze bv nog wel. Maar niet als vaste imam in een moskee.
De impact van een gastspreker zal minder zijn dan van een vaste imam. En naar ik aanneem zal bij een liberale imam niet snel sprake van zijn dat die, of zijn moskee, een haatzaaiende imam uit zal nodigen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:05 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Oke je wilt buitenlandse imams dus wel als gastpreker. Maar waarom maak je dan zo'n hard onderscheid tussen gastprekers (wel) en "vaste" buitenlandse imams (niet)?
Immers, kan een gastspreker ook haatzaaien of uitspraken doen die de integratie niet ten goede komen. En aanhang krijgen onder sommige moslims. Of dat sommige moslims zo'n gastpreker wel een goede preker vinden en (sommige van) zijn preken/uitspraken via internet voortaan gaan volgen.
Hitler wilde vrouwen sluieren? Hun gezicht bedekken? Nee hoor, dat heeft de man van de 6 jarige Aisha bedacht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, die zijn zo gemaakt zoals Hitler ze graag had willen maken in de jaren 30 en 40
Een extreme imam - ja ook in Nederland opgeleide imams kunnen extreem zijn of later extreem worden - kan wel een buitenlandse extreme imam uitnodigen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:11 schreef marsan het volgende:
[..]
De impact van een gastspreker zal minder zijn dan van een vaste imam. En naar ik aanneem zal bij een liberale imam niet snel sprake van zijn dat die, of zijn moskee, een haatzaaiende imam uit zal nodigen.
Welke boodschap? Je bedoelt een haatzaai boodschap?quote:Dat ze evt een haatzaaiende imam via internet zullen volgen is nvoor mij een non-argument. Omdat ze dat nu ook al kunnen.
Ik probeer alleen ervoor te zorgen dat ze die boodschap in ieder geval niet meer in de moskee kunnen uitdragen.
Natuurlijk kan een hier opgeleide imam ook extreem zijn. Dat is alleen wel makkelijker te merken als hij ook in het nederlands preekt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Een extreme imam - ja ook in Nederland opgeleide imams kunnen extreem zijn of later extreem worden - kan wel een buitenlandse extreme imam uitnodigen.
Of tijdens een islam congres kunnen extreme gastprekers komen uit het buitenland. Zoals Khalid Yasin die op het Islam Congress te Amsterdam in dit voorjaar kwam preken. Hij staat bekend om zijn extreme uitspraken.
[..]
Welke boodschap? Je bedoelt een haatzaai boodschap?
Nogmaals, in Nederland opgeleide imams kunnen ook extreem zijn of later extreem worden.
En om daarvoor speciaal buitenlandse imams te gaan weren...
Wat zeg je dan als een liberale buitenlandse imam hier wilt preken? Jij mag niet, omdat je uit het buitenland komt?
Sjonge jonge jonge jij weet ook niet hoe je problemen moet benoemen en aanpakken he?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als de allochtonen niet, met hulp van de PVDA, de grote steden in de Randstad ingenomen hadden, dan zou iedereen die in Amsterdam werkt daar ook nog gewoon kunnen wonen. Zonder dat zijn kinderen in een onleefbare achterbuurt opgroeiden. Allochtonen veroorzaken dus wel degelijk files. Zonder er in te staan.
Maar dan geef je een potentiele in Nederland opgeleide haatimam wel een kans om minimaal 1 preek te mogen voldoen en een liberale buitenlandse imam geen kans.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:20 schreef marsan het volgende:
[..]
Natuurlijk kan een hier opgeleide imam ook extreem zijn. Dat is alleen wel makkelijker te merken als hij ook in het nederlands preekt.
Doet hij dat meteen vervolgen.
Haatzaaien inderdaad. En nogmaals bovenstaand antwoord.
Sinds wanneer geldt die regel?quote:Hij mag hier hiet werken als er genoeg mensen in nederland zijn die dat werk kunnen uitvoeren. Net als met elk ander beroep.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:26 schreef Monidique het volgende:
Dit gaat wel erg ver, zelfs Hitler had geen website over de kosten van het internationale jodendom.
Ja die ene kans heeft hij dus wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Maar dan geef je een potentiele in Nederland opgeleide haatimam wel een kans om minimaal 1 preek te mogen voldoen en een liberale buitenlandse imam geen kans.
[..]
Sinds wanneer geldt die regel?![]()
Sinds wanneer weigert Nederland buitenlanders omdat in die branche al "genoeg" mensen zitten?
Hé sicko.... Die Duitsers die jij noemt zijn twee keer betrokken geweest bij een wereldoorlog. Waar in godsnaam lul je over man. Dat ze op dit moment even rustig zijn, wil niet zeggen dat ze opeens nooit problemen veroorzaken. In de jaren 30/40 waren oa de Joden de schuld van alle ellende, volgens Adolf Hitler. Mensen zoals jij - simpele zielen - geven nu, 60 jaar later, de schuld van alle ellende aan de moslims. Niet dat je alle Moslims kent natuurlijk, want er zitten ook Anne Franks onder de moslims, maar dat schijnt niet uit te maken. Alle kwaad komt van de Moslims en ze zijn allemaal slecht en moeten aangepakt worden. Denk toch eens na man, voordat er echt bordjes bij discotheken komen te staan "f'ür Juden verboten" "Voor Moslims verboden". DENK NA !!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:16 schreef bitterzak het volgende:
Waarom zie ik nooit problemen met chinezen, duitsers of finnen?
Binnen zonder kloppen van Pieter Lakeman is een aanrader om eens door te nemen.quote:Één van de punten die altijd wordt aangevoerd is dat de buitenlandse werknemers toch hebben meegeholpen onze economie op te bouwen. Lakeman laat geen spaan van dit standpunt heel.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:32 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Hé sicko.... Die Duitsers die jij noemt zijn twee keer betrokken geweest bij een wereldoorlog. Waar in godsnaam lul je over man. Dat ze op dit moment even rustig zijn, wil niet zeggen dat ze opeens nooit problemen veroorzaken. In de jaren 30/40 waren oa de Joden de schuld van alle ellende, volgens Adolf Hitler. Mensen zoals jij - simpele zielen - geven nu, 60 jaar later, de schuld van alle ellende aan de moslims. Niet dat je alle Moslims kent natuurlijk, want er zitten ook Anne Franks onder de moslims, maar dat schijnt niet uit te maken. Alle kwaad komt van de Moslims en ze zijn allemaal slecht en moeten aangepakt worden. Denk toch eens na man, voordat er echt bordjes bij discotheken komen te staan "f'ür Juden verboten" "Voor Moslims verboden". DENK NA !!!
Er zijn inderdaad gevaarlijke personen in dit land die een bedreiging zijn voor de vrede. En daar ben JIJ er één van!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:26 schreef Monidique het volgende:
Dit gaat wel erg ver, zelfs Hitler had geen website over de kosten van het internationale jodendom.
Deurbeleid is inderdaad HET parallel met WO 2.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:32 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Hé sicko.... Die Duitsers die jij noemt zijn twee keer betrokken geweest bij een wereldoorlog. Waar in godsnaam lul je over man. Dat ze op dit moment even rustig zijn, wil niet zeggen dat ze opeens nooit problemen veroorzaken. In de jaren 30/40 waren oa de Joden de schuld van alle ellende, volgens Adolf Hitler. Mensen zoals jij - simpele zielen - geven nu, 60 jaar later, de schuld van alle ellende aan de moslims. Niet dat je alle Moslims kent natuurlijk, want er zitten ook Anne Franks onder de moslims, maar dat schijnt niet uit te maken. Alle kwaad komt van de Moslims en ze zijn allemaal slecht en moeten aangepakt worden. Denk toch eens na man, voordat er echt bordjes bij discotheken komen te staan "f'ür Juden verboten" "Voor Moslims verboden". DENK NA !!!
Er zijn inderdaad gevaarlijke personen in dit land die een bedreiging zijn voor de vrede. En daar ben JIJ er één van!
en WAAROM zouden er nu zoveel mensen die paralel trekken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
![]()
!!!!
De eerste zoveelste holocaust/nazi-Duitsland vergelijker is weer binnen.
If it talks like a chicken and walks like a chicken...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
![]()
!!!!
De eerste zoveelste holocaust/nazi-Duitsland vergelijker is weer binnen.
Het is natuurlijk sowieso al hilarisch komende uit de mond van een halve Javaan met een Oostblokvrouw. Ik zou Geert willen adviseren zich aan z'n eigen credo te houden, namelijk "geen immigratie maar remigratie". Voor zowel hem als z'n vrouw graag. Want dat was ook een uitspraak van hem. "Iedereen mag trouwen met wie hij wil, alleen niet in Nederland".quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:18 schreef honinkjeinderaat het volgende:
Vervelende vraag op die website: "Wat kost de massa-immigratie ons?". Het woord "Ons" schept al gelijk een wij-zij situatie.
Wat een lelijke voorpost opmerkingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:22 schreef gelly het volgende:
Het is natuurlijk sowieso al hilarisch komende uit de mond van een halve Javaan met een Oostblokvrouw. Ik zou Geert willen adviseren zich aan z'n eigen credo te houden, namelijk "geen immigratie maar remigratie". Voor zowel hem als z'n vrouw graag.
Ach ,als Geert een wedstrijdje "wie hoort hier wel en niet" wil doen dan ben ik de minste ook niet hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:24 schreef honinkjeinderaat het volgende:
[..]
Wat een lelijke voorpost opmerking
Jouw soort heeft het wedstrijdje tot nu toe gewonnen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:26 schreef gelly het volgende:
Ach ,als Geert een wedstrijdje "wie hoort hier wel en niet" wil doen dan ben ik de minste ook niet hoor.
quote:Nederland staat aan de vooravond van een ‘tsunami van islamisering’. Moslims zullen de Nederlandse samenleving overspoelen en zorgen voor criminaliteit en overlast, ook op het platteland. Hun intolerante en gewelddadige cultuur zal de Nederlandse samenleving raken ‘in het hart, in onze identiteit’
Idd zeer frappant te noemen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:50 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Wat een topic toch weer, en surprise surprise Godwin's law werd bevestigd in de eerste paar posts!heerlijk altijd hoe PVV'ers en Wilders vergeleken worden met Nazi's en Hitler.
Wat me echter wel opvalt is dat de tegenstanders wel steeds meer beginnen te schoppen en slaan en in de slachtofferrol te kruipen nietwaar.Het doet me bijna deugd om te weten dat bijvoorbeeld Meki al vreest voor z'n ongetatoeerde polsje als hij kijkt naar een Tweede Kamer debat. Zielepoten die werkelijk denken dat we hier zitten te wachten op deportatie of uitmoorden van alle moslims, dat is net zulke haat- en angstzaaierij als waar Wilders volgens hen mee bezig is.
Kom uit je hol en gedraag je als 'n man, ga niet staan janken over een portret van een randdebiel uit de jaren '30 en doen alsof hij weer voor de deur staat, jankerts.
Het zit het met de secularisatie onder Moslims? Komt die op gang en heeft Wilders (gelukkig) geen gelijk? Of blijven de moslims in Nederland zich vastklampen aan hun religie / politieke overtuiging?quote:
Das niks vergeleken met een moslim die eerst een mes in de rug van iemand steekt en zich vervolgens omdraait om te zeggen:"Iek hab niks gedaan!"quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:03 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Das niks vergeleken met een moslim die eerst een mes in de rug van iemand steekt en zich vervolgens omdraait om te zeggen:"Iek hab niks gedaan!"
Slachtofferrol? Nee hoor, ik geloof niet in die filmpjes dat we over 10 jaar onder de Sharia moeten zwichten, of dat de mensen uit het rifgebergte hier de dienst gaan uitmaken. Die slachtofferrol kan ik gelukkig naast me neer leggen, echter rationeel gezien ben ik de overlast en voordeelposities van de moslims zat.quote:
Onzin natuurlijk, leuk filosofisch gebrabbel maar meer niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:24 schreef Sloggi het volgende:
Mensen die ik luidkeels hoor kankeren op joden of negers kan ik ter plaatse doodtrappen, spontaan. Maar dat is iets anders, dat is alleen omdat ik niet in groepen denk, hoeveel individuen ik ook haat. Het gebeurt dat bepaalde individuen iemand in de weg zitten. Maar hoe kan een heel ras iemand in de weg zitten? Wie scheldt op joden, negers, enz. die is niet alleen een imbeciel die in groepen denkt, maar verwacht bovendien zijn redding van zijn eigen groep.
Onbetwistbaar teken van onherroepelijke middelmatigheid.
W.F. Hermans
Ieder mens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:25 schreef honinkjeinderaat het volgende:
Dat is een mooie quote sloggi, iedere islamiet zou die in zijn oren moeten knopen.
Bij onze normen en waarden hoort ook gelijke behandeling. Dus mensen met een Nederlands paspoort worden niet uitgezet, of ze nu een tweede nationaliteit hebben of niet. Dat zijn nu juist de dingen waar ik me bij Wilders aan stoor: hij heeft de mond vol van Nederlandse waarde, de wet, de joods-christelijke identiteit (:'), terwijl veel van zijn voorstellen botsen met die zaken. Snappie?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:19 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Slachtofferrol? Nee hoor, ik geloof niet in die filmpjes dat we over 10 jaar onder de Sharia moeten zwichten, of dat de mensen uit het rifgebergte hier de dienst gaan uitmaken. Die slachtofferrol kan ik gelukkig naast me neer leggen, echter rationeel gezien ben ik de overlast en voordeelposities van de moslims zat.
Voor de rest zal het me weinig uitmaken, ik heb vrienden en klasgenoten vanuit de hele wereld, elke mogelijk huidskleur denkbaar, en alle religies die je je maar kan voorstellen. Het maakt me werkelijk geen ene moer uit hoe iemand er uit ziet of wat ze geloven, zolang ze maar geen overlast veroorzaken of moedwillig de normen en waarden van Nederland ondermijnen.
Dus slachtofferrol? Nee, maar wel oplettend wat er gaande is in Nederland.
Je bedoelt alle ophef om deze site?quote:
In kleur.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, die zijn zo gemaakt zoals Hitler ze graag had willen maken in de jaren 30 en 40
Nee, het bestaansrecht van de PVV.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je bedoelt alle ophef om deze site?
Toch apart dat niemand snapt dat Hitler geen website kòn hebben en dat die opmerking dus grappig is bedoeld.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:42 schreef onearmedman het volgende:
[..]
En weer die saaie vergelijking met hitler...
Dat is gebaseerd op een wet. Wetten zijn eenvoudig aan te passen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bij onze normen en waarden hoort ook gelijke behandeling. Dus mensen met een Nederlands paspoort worden niet uitgezet, of ze nu een tweede nationaliteit hebben of niet. Dat zijn nu juist de dingen waar ik me bij Wilders aan stoor: hij heeft de mond vol van Nederlandse waarde, de wet, de joods-christelijke identiteit (:'), terwijl veel van zijn voorstellen botsen met die zaken. Snappie?
Ja gelijke behandeling voor gelijke mensen, zodra je je niet meer houdt aan de normen en waarden (en dus wetten) van het land dan vergooi je gelijk je gelijke behandeling. Een crimineel zit ook achter slot en grendel, en kan ook geen gebruik maken van dezelfde rechten als een normale inwoner (c.q. naar de bakker gaan of iets in die trend).quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bij onze normen en waarden hoort ook gelijke behandeling. Dus mensen met een Nederlands paspoort worden niet uitgezet, of ze nu een tweede nationaliteit hebben of niet. Dat zijn nu juist de dingen waar ik me bij Wilders aan stoor: hij heeft de mond vol van Nederlandse waarde, de wet, de joods-christelijke identiteit (:'), terwijl veel van zijn voorstellen botsen met die zaken. Snappie?
Kun je achteraf wel brengen maar als elk topic over Wilders deze men. Hitler erbij wordt getrokken om de bekende redenen, valt je achteraf-schade-beperking natuurlijk niet zoals je dat graag wilt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Toch apart dat niemand snapt dat Hitler geen website kòn hebben en dat die opmerking dus grappig is bedoeld.
Wil ji nooit meer W.F. Hermans vergelijken met Meki?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, leuk filosofisch gebrabbel maar meer niet.
Rassenhaat heeft hij gelijk in, maar het is de mens eigen om naar aanleiding van individuele acties, zij het door mensen of dieren of anderen een lijn te trekken tussen de groep en daar een mening over te vormen. Ik moet de eerste persoon nog zien die NOOIT zal zeggen "oh kijk een Duitser" of een andere groepsvorming. Dit doet me eerder denken aan Meki's signature, leuk en aardig maar het dekt de waarheid geenszins.
Amen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja gelijke behandeling voor gelijke mensen, zodra je je niet meer houdt aan de normen en waarden (en dus wetten) van het land dan vergooi je gelijk je gelijke behandeling. Een crimineel zit ook achter slot en grendel, en kan ook geen gebruik maken van dezelfde rechten als een normale inwoner (c.q. naar de bakker gaan of iets in die trend).
Hetzelfde geld voor moslims, joden, christenen, boeddhisten, naturisten, maakt geen reet uit. Zodra je je misdraagt moet je ofwel oprotten of achter slot en grendel. Pas je aan aan de normen en waarden en wetten, zoniet dan flikker je maar 'n end op.
Wedden dat Lambiekje wel ergens een document heeft liggen dat computers in de 19e eeuw al bestonden?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Toch apart dat niemand snapt dat Hitler geen website kòn hebben en dat die opmerking dus grappig is bedoeld.
Hitler -> Wilders grapjes zijn niet echt "grappig" anders...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Soms wel, soms zit er een kern van waarheid in die grapjes en dan zijn ze minder grappig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hitler -> Wilders grapjes zijn niet echt "grappig" anders...
Hitler kon daar ook niet om lachen inderdaad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Tssk je hebt nog steeds niet op mijn vraag geantwoordquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:40 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Soms wel, soms zit er een kern van waarheid in die grapjes en dan zijn ze minder grappig.
Aangezien dat nog steeds weggelachen wordt door het merendeel van de aanhangers betwijfel ik of die redenen wel zo bekend zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:37 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Kun je achteraf wel brengen maar als elk topic over Wilders deze men. Hitler erbij wordt getrokken om de bekende redenen, valt je achteraf-schade-beperking natuurlijk niet zoals je dat graag wilt.
Maar dan wel sneaky he, dus spreken over moslims als je Turken of Marokkanen bedoelt, zodat je geen racist wordt genoemd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:40 schreef Stiffy het volgende:
Zijn blijkbaar meer racisten in Nederland dan ik dacht..
nee, straks moet hij de koran nog gaan lezen aangezien dat mein Kampf isquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Terwijl ook Chinezen, Indonesiers en Nigerianen Moslim zijn en je dus des te beter je racisme kunt uitleven door op Moslims af te geven.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:42 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar dan wel sneaky he, dus spreken over moslims als je Turken of Marokkanen bedoelt, zodat je geen racist wordt genoemd.
Niet een wet. De grondwet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:36 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Dat is gebaseerd op een wet. Wetten zijn eenvoudig aan te passen.
Je verteld alsof het een universele regel is. Dat gaat niet lukken.
Zo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Hetzelfde geld voor moslims, joden, christenen, boeddhisten, naturisten, maakt geen reet uit. Zodra je je misdraagt moet je ofwel oprotten of achter slot en grendel. Pas je aan aan de normen en waarden en wetten, zoniet dan flikker je maar 'n end op.
Ja, ga maar voorbij aan de essentie. Ik ben geen "PVV-aanhanger" maar dit soort grapjes zijn gewoon oerdom. Iemand met bloed aan zijn handen vergelijken met een vooral domme politicus. Heel knap is dat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:42 schreef Re het volgende:
[..]
nee, straks moet hij de koran nog gaan lezen aangezien dat mein Kampf is
Hitler was een zuurpruimquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hitler kon daar ook niet om lachen inderdaad.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Differentiemachinequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:38 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wedden dat Lambiekje wel ergens een document heeft liggen dat computers in de 19e eeuw al bestonden?
Passen we die aan. Boeie.quote:
Zelfs de grondwet is alleen maar een codificatie van allerlei grondbeginselen van het recht. De beginselen die achter deze regels staan, zijn nou juist de "Westerse normen en waarden". Die beginselen bestaan ook zonder de Nederlandse Grondwet. Daarom kan je ze o.a. terugvinden in Europese verdragen.quote:
Of over zionisten als je Joden bedoelt. Of over communisten als je Chinezen bedoelt. Of over pedofielen als je Belgen bedoelt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:42 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar dan wel sneaky he, dus spreken over moslims als je Turken of Marokkanen bedoelt, zodat je geen racist wordt genoemd.
Titus +1, meh -1quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Of over zionisten als je Joden bedoelt. Of over communisten als je Chinezen bedoelt.
Hahahahaaa...quote:Of over pedofielen als je Belgen bedoelt.
Succes. Weet jij wel hoe een grondwetswijziging in zijn werk gaat?quote:
Niemand verliest zijn burgerrechten in Nederland. Ook criminelen niet. En dat wil ik graag zo houden. Artikel 1 is verder vrij duidelijk: gelijke behandeling bij gelijke gevallen. Of de Nederlander in kwestie nu islamiet of atheïst is, van Indonesische komaf of Nederlandse. Op dat principe is onze rechtsstaat gebaseerd. Diezelfde rechtsstaat die, volgens de PVV, in gevaar is door 'de' islam - die overigens niet bestaat -, terwijl het toch echt de PVV zelf is die onze rechtsstaat af dreigt te breken.quote:Drastisch gedrag vraagt om drastische maatregelen.
Daarbij heeft WiskeyTango je al uitgelegd hoe iemand zijn rechten verliest. Dus je post heeft weinig waarde in deze.
Net zoals Wilders het over de niet-westerse allochtoon heeft, maar de header op zijn site duidelijk maakt waar hij het eigenlijk over heeft?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Of over zionisten als je Joden bedoelt. Of over communisten als je Chinezen bedoelt. Of over pedofielen als je Belgen bedoelt.
Want alleen moslims dragen een hoofddoek?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:51 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Net zoals Wilders het over de niet-westerse allochtoon heeft, maar de header op zijn site duidelijk maakt waar hij het eigenlijk over heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |