SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:21 schreef Crutch het volgende:
Gaat iedereen nu 'Waar is de Mol' kijken omdat Peter R. de Vries![]()
boeboeh huilie gaat doen?
Ik hoor het overal!
Klacht: kijkers lokken omdat PRdV gaat![]()
Ben trouwens wel benieuwd naar z'n dochters
Welke zender?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet terugplaatsen @admin
Je had ook even kunnen aangeven wat je niet zint flapdrol!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:23 schreef Dr.E.I.Kipping het volgende:
TS moet eerst eens leren schrijven.
Uw stukje barst van de grammaticale fouten, daar lusten de honden nog geen droog brood van.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je had ook even kunnen aangeven wat je niet zint flapdrol!
ditquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:22 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ken niemand die het gaat kijken en hoor er door dit topic voor het eerst over
Waar dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:30 schreef Dr.E.I.Kipping het volgende:
[..]
Uw stukje barst van de grammaticale fouten, daar lusten de honden nog geen droog brood van.
Laughing Out Loud zult u bedoelen?quote:
Alweer 19 minuten verder en nog steeds openquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
![]()
Worden faaltopics niet meer dichtgegooid tegenwoordig
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:22 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ken niemand die het gaat kijken en hoor er door dit topic voor het eerst over
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:50 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Alweer 19 minuten verder en nog steeds open
Ik houd me aanbevolenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:57 schreef Penisbaard het volgende:
Ik neem aan dat het huilfragment morgen op youtube staat?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:21 schreef Crutch het volgende:
Gaat iedereen nu 'Waar is de Mol' kijken omdat Peter R. de Vries![]()
boeboeh huilie gaat doen?
Ik hoor het overal!
Klacht: kijkers lokken omdat PRdV gaat![]()
Ben trouwens wel benieuwd naar z'n dochters
Ik heb er niets van mee gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie tip!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, ik kijk co-assistent:
[ afbeelding ]
Mijn favoriet! Allerbeste TV-programma ooit.quote:
Ik vond Elise een coole molquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:48 schreef skunkasaur het volgende:
Nouja als ze weer bekende nederlanders hebben kijk ik niet hoor! Psh.
Doe mij dat seizoen met Dan en Yvonne nog es
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |