dat isquote:
Morgen ofzo jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:58 schreef badboynova het volgende:
mash kunne we elkaar nog een plezier doen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hihi Soldmayor. 81ste minuut de 1-1 van Koef
2 mooie vrije trappenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:29 schreef badboynova het volgende:
net een goeie vrije trap gezien, was me 4-0 achterstand.
wacht nodig mij weer eens uitquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:11 schreef kreuk050 het volgende:
FUCKING KUTZOOI WAAROM KAN IK NOU WEER GEEN GAMES JOINEN IN DE LEAGUE!!
Je hebt geluk want ik ben online.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:12 schreef Man_Made_God het volgende:
Moet ik nou trouwens wachten op die batistuta voordat ik kan joinen, of kan gewoon één van de andere leden mij een password pm'en?
[XBOX360] Fok Naam | 360 tagquote:Bij deze is de Fifa 10 league gestart! Je kunt hem vinden door in het menu via:
Xbox Live » Friends Leagues » Join a League. Dan te zoeken op de GAM League!
Wachtwoord: stuur een PM.
Je kunt dus maximaal 2x tegen dezelfde? Niet dat er dalijk mensen zijn die 7x tegen elkaar spelen en zo heel veel punten vergarenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:16 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Update
[..]
[XBOX360] Fok Naam | 360 tag
1) Roflpantoffel (Roflpantoffel88)
2) Gabriel-Omar-Batistuta (AFHA NL)
3) Jay_Snake (JaySnake)
4) SoldMayor (SoldMayor)
5) M.Melandri
6) jjstyle333 (jjstyle333)
7) Calimerotje (Calimerotje)
8) Voltreffer (Voltreffer)
9) badboynova (dnova79)
10) Cypher21 (DennisBerndsen)
11) Leonos (Leonos NL)
12) MaxC (Max Crater)
13) Morpheus2002 (Morpheus1412)
14) Henk-B (Rastafariman)
15) jpg97 (PieAir)
16) Ammi
17) pacmen30 (Pat32rick)
18) RemcoOcelot (R Stapert)
19) gniffie (tafel)
20) druide (ozer86)
21) Enchanter (Bassie de clown)
22) Ruhn (InUrBaze)
23) Keltie (DutchKeltie)
24) LammeNL (LammeNL)
25) Man_Made_God (Herr Drau)
26) -
27) -
28) -
29) -
30) -
31) -
32) -
Deja vu: Er is nog plek voor 7 andere deelnemers! Je kunt zoveel wedstrijden spelen als je wilt en wanneer het jou uitkomt dus meld je snel aan! Als we over 32 deelnemers beschikken betekent dit dat eenieder 62 wedstrijden moet spelen![]()
heb me ff in de lijst gezet, wel zin in een paar potjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:16 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Update
[..]
[XBOX360] Fok Naam | 360 tag
1) Roflpantoffel (Roflpantoffel88)
2) Gabriel-Omar-Batistuta (AFHA NL)
3) Jay_Snake (JaySnake)
4) SoldMayor (SoldMayor)
5) M.Melandri
6) jjstyle333 (jjstyle333)
7) Calimerotje (Calimerotje)
8) Voltreffer (Voltreffer)
9) badboynova (dnova79)
10) Cypher21 (DennisBerndsen)
11) Leonos (Leonos NL)
12) MaxC (Max Crater)
13) Morpheus2002 (Morpheus1412)
14) Henk-B (Rastafariman)
15) jpg97 (PieAir)
16) Ammi
17) pacmen30 (Pat32rick)
18) RemcoOcelot (R Stapert)
19) gniffie (tafel)
20) druide (ozer86)
21) Enchanter (Bassie de clown)
22) Ruhn (InUrBaze)
23) Keltie (DutchKeltie)
24) LammeNL (LammeNL)
25) Man_Made_God (Herr Drau)
26) Nick-GizMo (NicKLaS NL)
27) -
28) -
29) -
30) -
31) -
32) -
Deja vu: Er is nog plek voor [b]6 andere deelnemers! Je kunt zoveel wedstrijden spelen als je wilt en wanneer het jou uitkomt dus meld je snel aan! Als we over 32 deelnemers beschikken betekent dit dat eenieder 62 wedstrijden moet spelen![]()
[/b]
GVDquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:19 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Ik ga nu FIFA spelen... nodig me maar uit als je tegen mij wilt spelen (360-tag: AFHA NL) want ik kan nog steeds geen wedstrijden hosten.
Ik noem het niet goed wegkomen als je toch verliestquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:15 schreef badboynova het volgende:
en ik kom heel goed weg, toth twen 1-0
ik heb echt de verkeerde ploeg om mee te komen. stem er voor dat ik een 7 sterren team mag hahaha
Het was een gruwelijke slechte wedstrijd.. vooral het overspelen ging zwaar kutquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:50 schreef Man_Made_God het volgende:
Eerste pot 3-1 gewonnen van Soldmayor, maar aan beide kanten ging een hoop mis
zover ik weet alleen een top 100, maar je kan altijd zien hoeveel iemand gewonnen of verloren heeft door der gewoon op te gaan hangenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:52 schreef nwilke het volgende:
ff een vraag tussendoor is er eigenlijk een ranking die je ergens kan zien van fifa 10 online? nergens kunnen vinden.
Wij hebben echt een behoorlijk beroerde pot gespeeld....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik neem nooit meer AS RomaHoe bedoel je de zijkanten worden nooit benut! Ook niet met tactische wijzigingen
wat dacht je van mij met twentequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik neem nooit meer AS RomaHoe bedoel je de zijkanten worden nooit benut! Ook niet met tactische wijzigingen
me 360 is nog niet warm dus ik heb wel zin.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:26 schreef druide het volgende:
Iemand die tegen mij wil?
Idd ja!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:30 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Wij hebben echt een behoorlijk beroerde pot gespeeld....
Oh was jij datquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo zo zo...
3 potjes gedaan nu, 2 x gewonnen en 1 x verloren
tegen calimero (aka kut robot) geef ik het echt gewoon weg)
tegen nova kwam ik veels te laat op gang en zijn keeper was gewoon erg goed bezig, en tegen morph, tja
Yep, 2x max.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Je kunt dus maximaal 2x tegen dezelfde? Niet dat er dalijk mensen zijn die 7x tegen elkaar spelen en zo heel veel punten vergaren
My badquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:53 schreef Bol_Wan het volgende:
ik sta nog niet in de lijst, terwijl ik er toch echt als inzit en zelfs al heb gespeeld hoor![]()
Bol_Wan (gamertag:foetjiebal)
roflquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
GVD![]()
Op basis van de 1st helft heb je niet verdient gewonnen.
![]()
Ik weet niet of je met joinen hosten bedoelt? Zo ja: het lukt mij nog steeds niet om andere deelnemers uit te nodigen voor een wedstrijd maar ik ben er (dankzij SoldMayor's invite) achter gekomen dat anderen mij 2x kunnen inviten... dus ik hoef niemand meer een invite te sturen. Zolang anderen mij uitnodigen kan ik de competitie afmaken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:31 schreef Man_Made_God het volgende:
Batistuta, lukt het wat met joinen?
[XBOX360] Fok Naam | 360 tagquote:Bij deze is de Fifa 10 league gestart! Je kunt hem vinden door in het menu via:
Xbox Live » Friends Leagues » Join a League. Dan te zoeken op de GAM League!
Wachtwoord: stuur een PM.
stuur maar een invite als je tijd hebt !quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh was jij datGing echt voor geen meter
Nog 1 potje doen?
Altijd die schijt-tegendoelpunten in de 90ste minuut....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
stuur maar een invite als je tijd hebt !
argh dat bayern team, dat is gewoon fc gomez!
en dan ook in de laatste minuut de kans op de gelijkmaker!
Ja, je had goede kansen!quote:
Ik kwam wel vaak voor jouw doel, maar de grootste kansen waren voor jou. Gezien de vorderingen sinds mijn 1e wedstrijd tegen jou (5-0 verlies) kan ik wel tevree zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:23 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Ja, je had goede kansen!
OIk verprutste er ook een paar, maar goed. Gezien de pot had je denk ik wel de beste kansen.
BTW, kom er net achter dat je voor een overwinning 2 punten krijgt, en gelijkspel 1.
Haha ja dat was ik. Idd gaar doelpunt ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:18 schreef MB23 het volgende:
Paar uurtjes geleden 1-0 verloren, van HSV (weet niet meer wie dat was) Die goal was echt drama, doeltrap, X, man voor de verdediger en hij legt hem af op een medespeler
Voor de goal was het wel een leuke wedstrijd, leukste die ik tot nu toe online gespeeld heb iig.
Oeh ben jij er ook weer bijquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ik had hem moeten maken, dat is leuk
tegen krijgen is bagger
Ook overgestapt van PES naar FIFAquote:
Nee op de xbox 360 niet zoveel last van.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:43 schreef Masegate het volgende:
Heb me aangemeld in de GAM League op de PS3. Nog geen potjes gespeeld, maar dat zal niet lang meer duren. Heb Nederland genomen, omdat ik bang was dat iedereen wel een 4,5 sterren team zou pakken. Volgens mij was ik daar terecht bang voor.
Hebben jullie ook vaak last van lag. Dan blijft het spel stilhangen... zie je dat netwerkicoontje draaien en later gaat 'ie weer verder. Erg vervelend en in 09 nooit gehad.
Ik ook met fifa 09quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:03 schreef taart het volgende:
[..]
ja met fifa 09 al![]()
ga vanavond even kijken of ik wat mensen kan uitdagen.
Nee hoor, het is heel overzichtelijk binnen FIFA10. Iedereen kan tegen iedereen. De standen e.d. worden aangepast etc. etc.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:47 schreef MaxC het volgende:
Dit word volgens mij 1 grote chaos met meer dan 30 man
Blijf voorstander van een toernooi opzet, dus 8 poules van 4.
Die weet ik ook nog wel jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:18 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik ook met fifa 09
Eigenlijk al met fifa world cup 2008 ofzo ...
Maar kan me herinneren dat ik tegen jou ook een aantal potjes PES heb gespeeld in het verleden.
Toegevoegd en PM verstuurd. SVP zo snel mogelijk aanmelden via fifa leagues.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:17 schreef trysho het volgende:
ik wil wel mee doen GT= trysho
voor de xbox 360
Iedereen speelt 2x tegen elkaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:50 schreef jjstyle333 het volgende:
Zijn er nog specifieke regels ?
moet iedereen minimaal 1x tegen elkaar hebben gespeeld ?
nog welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:51 schreef cypher21 het volgende:
4,5 ster max was toch de afspraak? Ik heb geen idee of dat ingesteld kan worden, maar goed.
Mijn xbox is zojuist door UPS opgehaald ik hoop dat er snel een gefixte terugkomt.
Sta vooralsnog wel op nr 1 in de competitie
Ik zag het ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
nog welik sta 2e alleen heb al wat verloren..
maar wel echt kut dat je xbox nu weg is..
mijne was toen 9 dagen weg..
Heb ik niet kunnen vindenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:09 schreef jpg97 het volgende:
kun je ook ergens ( via ea.com ofzo ) online zien wat de status is van de competitie ( dus zonder xbox ) ?
Was mijn 1e wedstrijdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:28 schreef Man_Made_God het volgende:
Helemaal weggespeeld door Ajax, en de club was dan ook het enige positieve. Wat een but-wedstrijd
Congrats! Goed gespeeldquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:30 schreef MaxC het volgende:
[..]
Was mijn 1e wedstrijd, ging gelijk op maar 2e helft pakte ik wat meer het heft in handen. Uiteindelijk 4-1, Enoh & Suarez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |