Ik ook met fifa 09quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:03 schreef taart het volgende:
[..]
ja met fifa 09 al![]()
ga vanavond even kijken of ik wat mensen kan uitdagen.
Nee hoor, het is heel overzichtelijk binnen FIFA10. Iedereen kan tegen iedereen. De standen e.d. worden aangepast etc. etc.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:47 schreef MaxC het volgende:
Dit word volgens mij 1 grote chaos met meer dan 30 man
Blijf voorstander van een toernooi opzet, dus 8 poules van 4.
Die weet ik ook nog wel jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:18 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik ook met fifa 09
Eigenlijk al met fifa world cup 2008 ofzo ...
Maar kan me herinneren dat ik tegen jou ook een aantal potjes PES heb gespeeld in het verleden.
Toegevoegd en PM verstuurd. SVP zo snel mogelijk aanmelden via fifa leagues.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:17 schreef trysho het volgende:
ik wil wel mee doen GT= trysho
voor de xbox 360
Iedereen speelt 2x tegen elkaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:50 schreef jjstyle333 het volgende:
Zijn er nog specifieke regels ?
moet iedereen minimaal 1x tegen elkaar hebben gespeeld ?
nog welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:51 schreef cypher21 het volgende:
4,5 ster max was toch de afspraak? Ik heb geen idee of dat ingesteld kan worden, maar goed.
Mijn xbox is zojuist door UPS opgehaald ik hoop dat er snel een gefixte terugkomt.
Sta vooralsnog wel op nr 1 in de competitie
Ik zag het ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
nog welik sta 2e alleen heb al wat verloren..
maar wel echt kut dat je xbox nu weg is..
mijne was toen 9 dagen weg..
Heb ik niet kunnen vindenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:09 schreef jpg97 het volgende:
kun je ook ergens ( via ea.com ofzo ) online zien wat de status is van de competitie ( dus zonder xbox ) ?
Was mijn 1e wedstrijdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:28 schreef Man_Made_God het volgende:
Helemaal weggespeeld door Ajax, en de club was dan ook het enige positieve. Wat een but-wedstrijd
Congrats! Goed gespeeldquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:30 schreef MaxC het volgende:
[..]
Was mijn 1e wedstrijd, ging gelijk op maar 2e helft pakte ik wat meer het heft in handen. Uiteindelijk 4-1, Enoh & Suarez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |