GVDquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:19 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Ik ga nu FIFA spelen... nodig me maar uit als je tegen mij wilt spelen (360-tag: AFHA NL) want ik kan nog steeds geen wedstrijden hosten.
Ik noem het niet goed wegkomen als je toch verliestquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:15 schreef badboynova het volgende:
en ik kom heel goed weg, toth twen 1-0
ik heb echt de verkeerde ploeg om mee te komen. stem er voor dat ik een 7 sterren team mag hahaha
Het was een gruwelijke slechte wedstrijd.. vooral het overspelen ging zwaar kutquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:50 schreef Man_Made_God het volgende:
Eerste pot 3-1 gewonnen van Soldmayor, maar aan beide kanten ging een hoop mis
zover ik weet alleen een top 100, maar je kan altijd zien hoeveel iemand gewonnen of verloren heeft door der gewoon op te gaan hangenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:52 schreef nwilke het volgende:
ff een vraag tussendoor is er eigenlijk een ranking die je ergens kan zien van fifa 10 online? nergens kunnen vinden.
Wij hebben echt een behoorlijk beroerde pot gespeeld....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik neem nooit meer AS RomaHoe bedoel je de zijkanten worden nooit benut! Ook niet met tactische wijzigingen
wat dacht je van mij met twentequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik neem nooit meer AS RomaHoe bedoel je de zijkanten worden nooit benut! Ook niet met tactische wijzigingen
me 360 is nog niet warm dus ik heb wel zin.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:26 schreef druide het volgende:
Iemand die tegen mij wil?
Idd ja!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:30 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Wij hebben echt een behoorlijk beroerde pot gespeeld....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |