Oh was jij datquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo zo zo...
3 potjes gedaan nu, 2 x gewonnen en 1 x verloren
tegen calimero (aka kut robot) geef ik het echt gewoon weg)
tegen nova kwam ik veels te laat op gang en zijn keeper was gewoon erg goed bezig, en tegen morph, tja
Yep, 2x max.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Je kunt dus maximaal 2x tegen dezelfde? Niet dat er dalijk mensen zijn die 7x tegen elkaar spelen en zo heel veel punten vergaren
My badquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:53 schreef Bol_Wan het volgende:
ik sta nog niet in de lijst, terwijl ik er toch echt als inzit en zelfs al heb gespeeld hoor![]()
Bol_Wan (gamertag:foetjiebal)
roflquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
GVD![]()
Op basis van de 1st helft heb je niet verdient gewonnen.
![]()
Ik weet niet of je met joinen hosten bedoelt? Zo ja: het lukt mij nog steeds niet om andere deelnemers uit te nodigen voor een wedstrijd maar ik ben er (dankzij SoldMayor's invite) achter gekomen dat anderen mij 2x kunnen inviten... dus ik hoef niemand meer een invite te sturen. Zolang anderen mij uitnodigen kan ik de competitie afmaken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:31 schreef Man_Made_God het volgende:
Batistuta, lukt het wat met joinen?
[XBOX360] Fok Naam | 360 tagquote:Bij deze is de Fifa 10 league gestart! Je kunt hem vinden door in het menu via:
Xbox Live » Friends Leagues » Join a League. Dan te zoeken op de GAM League!
Wachtwoord: stuur een PM.
stuur maar een invite als je tijd hebt !quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh was jij datGing echt voor geen meter
Nog 1 potje doen?
Altijd die schijt-tegendoelpunten in de 90ste minuut....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
stuur maar een invite als je tijd hebt !
argh dat bayern team, dat is gewoon fc gomez!
en dan ook in de laatste minuut de kans op de gelijkmaker!
Ja, je had goede kansen!quote:
Ik kwam wel vaak voor jouw doel, maar de grootste kansen waren voor jou. Gezien de vorderingen sinds mijn 1e wedstrijd tegen jou (5-0 verlies) kan ik wel tevree zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:23 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Ja, je had goede kansen!
OIk verprutste er ook een paar, maar goed. Gezien de pot had je denk ik wel de beste kansen.
BTW, kom er net achter dat je voor een overwinning 2 punten krijgt, en gelijkspel 1.
Haha ja dat was ik. Idd gaar doelpunt ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:18 schreef MB23 het volgende:
Paar uurtjes geleden 1-0 verloren, van HSV (weet niet meer wie dat was) Die goal was echt drama, doeltrap, X, man voor de verdediger en hij legt hem af op een medespeler
Voor de goal was het wel een leuke wedstrijd, leukste die ik tot nu toe online gespeeld heb iig.
Oeh ben jij er ook weer bijquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ik had hem moeten maken, dat is leuk
tegen krijgen is bagger
Ook overgestapt van PES naar FIFAquote:
Nee op de xbox 360 niet zoveel last van.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:43 schreef Masegate het volgende:
Heb me aangemeld in de GAM League op de PS3. Nog geen potjes gespeeld, maar dat zal niet lang meer duren. Heb Nederland genomen, omdat ik bang was dat iedereen wel een 4,5 sterren team zou pakken. Volgens mij was ik daar terecht bang voor.
Hebben jullie ook vaak last van lag. Dan blijft het spel stilhangen... zie je dat netwerkicoontje draaien en later gaat 'ie weer verder. Erg vervelend en in 09 nooit gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |