Mwa, ik scorede volgens mij alleen uit dode spelmomenten. Volgens mij zat er geen counter bij. Gezien de kansen die jij had had je net zo goed kunnen winnen. Ik heb dik van Feyenoord verloren, dus die sterren zeggen ook niet superveel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:48 schreef Voltreffer het volgende:
Blegh, kut wedstrijd tegen man City. 2 counters en 1 corner en het is 0-3. Hij had voor de rest niet echt spel op het veld. Enkel counteren met Tevez / Adebayor. Ik ga zelf even de tegenstanders kiezen denk ik. Want steeds tegen die 4,5 sterren teams is ook niet leuk.
Pff, zeg dat wel, ik ben redelijk afgeslacht door Feyenoord. Geloof dat ik 5-0 verloren hebquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:27 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Nee geen custom tactics.
Slory en Cisse lopen vaak goed vrij aan de zijkanten.
ps3? zo ja wil ik wel. ik ben nu online. naam Mash-nlquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:25 schreef Man_Made_God het volgende:
Nou, wie is er online en heeft zin in een potje? Ik heb nog niet online gespeeld, dus de punten liggen voor het oprapen
Dat wordt een lastig verhaal (x360)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
ps3? zo ja wil ik wel. ik ben nu online. naam Mash-nl
ik kom eraanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:41 schreef mash_ het volgende:
Oh nou dan voor iemand met een ps3ik ben nu online dus daag me maar uit: Mash-nl
kom er zo aan, en heb ook weinig online ervaring (2 keer gewonnen maar online en de rest verlorenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:39 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Dat wordt een lastig verhaal (x360), maar wel handig om te vermelden inderdaad....
Ik ben Herr Drau btw
3-1, beetje geflateerd want je had wel 2x pech met de paalquote:
ik wil over 15 min wel rematch he zijn we er gelijk van af als je wiltquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
3-1, beetje geflateerd want je had wel 2x pech met de paalen die vrije trap door de benen van je keeper was wel mooi.
Je kon wel aan me spel zien dat het 1e wedstrijd van de avond was. niks lukte
is goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:15 schreef Dhill0n het volgende:
[..]
ik wil over 15 min wel rematch he zijn we er gelijk van af als je wilt
oh laat maarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:18 schreef Man_Made_God het volgende:
Ready. Wie is klaar om te beginnen?
Jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb wel 2x van jou veloren toch?![]()
ik heb je al een invite gestuurdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:15 schreef Dhill0n het volgende:
[..]
ik wil over 15 min wel rematch he zijn we er gelijk van af als je wilt
ik scoorde er net ook 1. werd de 3-0. ging zo door de benen van de keeper. binnenkant paal er inquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:29 schreef badboynova het volgende:
net een goeie vrije trap gezien, was me 4-0 achterstand.
Ik heb je even toegevoegdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:29 schreef badboynova het volgende:
net een goeie vrije trap gezien, was me 4-0 achterstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |