Ja, Tibo natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:54 schreef TheaterMaMa het volgende:![]()
zijn er nog meer mensen die naar de villa achterwerk marathon hebben gekeken gisteren?
o kut. heb theo en thea ook nog niet gezien?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:54 schreef TheaterMaMa het volgende:![]()
zijn er nog meer mensen die naar de villa achterwerk marathon hebben gekeken gisteren?
don't overanalyzequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:30 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz... de date was eigenlijk best wel heel leuk/lief.
Heb hem net op de trein terug gezet, sms't ie me: Had je bijna gezoend, maar heb me ingehouden!
Ben ik daar nou blij mee of niet?
o god jaquote:
\quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:30 schreef Ang3l het volgende:
Heb hem net op de trein terug gezet, sms't ie me: Had je bijna gezoend, maar heb me ingehouden!
Nee dat was niet Tibo. Tibo woont hier 10 min fietsen vandaan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
\
dat was Tibo neem ik aan, zoenen op het station, dat vind jij toch ook niet heel tof, toch?
Nja had je gezoend willen worden of niet?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:30 schreef Ang3l het volgende:
ga je weg!!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja
Rembo en Rembo
tering, das memory lane hahahah
Ik bedoelde meer de vraag of ik er blij mee ben dat ie me niet gezoend heeft omdat ik niet weet of ik dat wel zou willen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
don't overanalyzegewoon terug sms 'waarom dan" o.i.d.
Deze zat er al heel lang aan te komen. Het was meer een vooruit dan maar, met in de middag vooraf eigenlijk nog een Ik hoop dat ie afzegt. Maar het was erg gezellig eigenlijk.quote:een date? r u moving on?
En da Familie Mag dat!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ga je weg!!!
GA JEWEG!!
Ik zie je nog steeds!
oh dus het was niet Tibo, misschien als je duidelijk voor hem kiest, en hij ziet dat, bemakkelijkt het zijn keuzequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de vraag of ik er blij mee ben dat ie me niet gezoend heeft omdat ik niet weet of ik dat wel zou willen.
[..]
aahh, op die fiets. Dan kan je beter meteen terugsmsen van dat je alleen vrienden wilt blijven o.i.d. (maar dat had je zelf ook wel bedachtquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de vraag of ik er blij mee ben dat ie me niet gezoend heeft omdat ik niet weet of ik dat wel zou willen.
[..]
Deze zat er al heel lang aan te komen. Het was meer een vooruit dan maar, met in de middag vooraf eigenlijk nog een Ik hoop dat ie afzegt. Maar het was erg gezellig eigenlijk.
Ja dat weet ik dus eigenlijk niet. Leuke jongen, niet lelijk, vlot, grappige babbel, vindt me leuk .... hmmz.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja had je gezoend willen worden of niet?
Hmmzz spreek je de mexicaan eignelijk nog en what really happend?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus eigenlijk niet. Leuke jongen, niet lelijk, vlot, grappige babbel, vindt me leuk .... hmmz.
en Seymore, wil die ook meer?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus eigenlijk niet. Leuke jongen, niet lelijk, vlot, grappige babbel, vindt me leuk .... hmmz.
je moet ze bijna van je af slaan hequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de downsides?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hahah ik dacht dat dat altijd een cliché was, als je bezet bent dat je dan nog meer aantrekkelijker bent.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je moet ze bijna van je af slaan he
ik weet niet of het durven is, willen is het ook niet, kunnen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:47 schreef Peter het volgende:
Durft het topic-engeltje zich nogsteeds niet te binden..?
Geen idee. Maar hij had me dus zien zitten bla bla bla of ik ook naar de voorstelling kwam bla bla blaquote:
Durf 't makkelijk, met Tiboquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:47 schreef Peter het volgende:
Durft het topic-engeltje zich nogsteeds niet te binden..?
Mensen die "enig" zeggenquote:
Ga er dan ook voor zou ik zeggen. Laat die andere signalen die je nu uitstoot met je Parijs-trip en dates dan achterwege...?quote:
en toen zei jij natuurlijk: "IK heb nog geen kaartjes, maar ik heb wel een leuke vrijgezelle vriend die wel komt"!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Maar hij had me dus zien zitten bla bla bla of ik ook naar de voorstelling kwam bla bla bla
Tja als ik niet had belooft me er zo min mogelijk mee te bemoeien zou ik ook zo iets zeggen, maar ja...quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Ga er dan ook voor zou ik zeggen. Laat die andere signalen die je nu uitstoot met je Parijs-trip en dates dan achterwege...?
Maarja, beste kapiteins staan aan wal enzulks.
Doe normaal hor mafkeesquote:
quote:
Tijd om te stoppen.quote:
dan zijn ze opquote:
moet nog de hele avond. Gelukkig starks nog ff weg.quote:
que? ik houd niet van zonder te zitten.quote:
o ja, met zo'n patroon. hahahahaquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tijd om te stoppen.
Of zo'n maffe elektrische sigaret te kopen
tis 7 uur avonds en je maakt nu net een nwe open?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que? ik houd niet van zonder te zitten.
junkquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moet nog de hele avond. Gelukkig starks nog ff weg.
super smoker 2000quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tijd om te stoppen.
Of zo'n maffe elektrische sigaret te kopen
ja, maar ik ga straks ook uit. En ik vind het kut als ik dan s ochtends niet heb. Ben meer een avondroker.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
tis 7 uur avonds en je maakt nu net een nwe open?
ja erg he, die verslaving.quote:
dan ga je even langs de winkelquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar ik ga straks ook uit. En ik vind het kut als ik dan s ochtends niet heb. Ben meer een avondroker.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar ik ga straks ook uit. En ik vind het kut als ik dan s ochtends niet heb. Ben meer een avondroker.
nu nog naar 0quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
zucht, zo herkenbaar ahah
ik haal er dan twee uit, áls ik in die situatie kom. dan heb je er nog 18 flapdrol
want kheb er altijd standaard twee liggen, pakjes,
maar ik rook er tegenwoordig nog maar 1 op een dag, ipv 2 was echt te gek
je bent zeker een niet roker, right?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan ga je even langs de winkel
hoezo je gaat naar de winkel en haalt een pakje? wat is daar moeilijk aan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent zeker een niet roker, right?
![]()
ik begrijp wat je bedoelt maar zo werkt het niet.
2 pakjes? whoo..... en je klinkt nog steeds niet als een espressomachine?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
zucht, zo herkenbaar ahah
ik haal er dan twee uit, áls ik in die situatie kom. dan heb je er nog 18 flapdrol
want kheb er altijd standaard twee liggen, pakjes,
maar ik rook er tegenwoordig nog maar 1 op een dag, ipv 2 was echt te gek
o.k. let's break this down.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoezo je gaat naar de winkel en haalt een pakje? wat is daar moeilijk aan?
bedoelde dat je dan ook nu naar de winkel kanquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. let's break this down.![]()
Als je opstaat, wil je niet meteen naar de winkel rennen om een pakje te halen. Je wilt eerst koffie of thee en een beetje wakker worden.
I quit when i was still aheadquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
2 pakjes? whoo..... en je klinkt nog steeds niet als een espressomachine?![]()
ach, zoveel rook ik niet. MEt drank op sowieso. Uitgaan etc.. maar overdags weinig. Maar toen ik werkte rookte ik wel als een ketter.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bedoelde dat je dan ook nu naar de winkel kan
jawelquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O. o.k. ja dat zei ik ook.![]()
heb je geen school morgen?
fortuna niet lekker genoeg ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
I quit when i was still ahead
deed dat niet altijd, dat was iets van het afgelopen jaar, ineens had ik continue te kort en begon ik er standaard 2 te kopen......en te roken
daarvoor rookte ik maar 1 pakje, en nu gelukkig weer maar 1
maar omdat hier niet altijd alles open is, mijn sigretten zitten niet in de automaten bijv. heb ik er wel 2 in huis altijd
ja ik koop altijd sloffen. want ik heb echt geen zin om elke dag te halen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
I quit when i was still ahead
deed dat niet altijd, dat was iets van het afgelopen jaar, ineens had ik continue te kort en begon ik er standaard 2 te kopen......en te roken
daarvoor rookte ik maar 1 pakje, en nu gelukkig weer maar 1
maar omdat hier niet altijd alles open is, mijn sigretten zitten niet in de automaten bijv. heb ik er wel 2 in huis altijd
Fortuna. Ja, dat rook ik daar ook!quote:
o, zelf draaien. Deed ik ook vroeger.quote:
nope viesviesquote:
Dat heb ik met Ducadosquote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:
welquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Wel eens getracht om te stoppen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
weaklingquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wel eens getracht om te stoppen?![]()
ik had vroeger weleens geprobeerd. Ik had dat Allen Car boek gelezen voor de grap. was toen wel een maand gestopt.
nee nooit man. zie de nood ook niet echt eignelijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wel eens getracht om te stoppen?![]()
ik had vroeger weleens geprobeerd. Ik had dat Allen Car boek gelezen voor de grap. was toen wel een maand gestopt.
nee, je moet het ook écht zelf willen, volgens mij is dat al het halve begin.quote:
oi, das zonde. Beginnen na een jaar gestopt te zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nee nooit man. zie de nood ook niet echt eignelijk
me tante had het ook over dat boek een tijdje.....die rookt ook weer vrolijk na een jaar gestopt te zijn
eimquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oi, das zonde. Beginnen na een jaar gestopt te zijn.
wat rook jij? Lite? Mild? o.i.d.?
hah o.k.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
eim
punt van discussie haha
Ik rook Dvdff classic, das dan de 'zwaarste' van de club
maar even sterk als mrlbrr gewone..maar compleet andere tabak veel zachter en lekker
maar andere vinden dus 'te zwaar'
van mrlbr en andere, zoals dat franse blw pakjes..gauluases ofzo...krijg ik het aan me keel en droge bek
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hah o.k.
ik ga douchen want ik moet zo weg.
hasta luego
hoe laat ga jijquote:
Kun je uberhaupt wel losse pakjes halen? Hier heb ik dat nog nooit gezien, alleen sloffen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja ik koop altijd sloffen. want ik heb echt geen zin om elke dag te halen.
je mist een paar klinkersquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ik rook Dvdff classic, mrlbrr gewone
jawelquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je uberhaupt wel losse pakjes halen? Hier heb ik dat nog nooit gezien, alleen sloffen.
claro que noquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen idee, wou je me weg hebben?
In New York?quote:
neequote:
In tampa in ieder geval welquote:
de este momento? ejm... ik weet er geen hahaquote:
thahahhaquote:
Eew! Een vrouw!quote:Op maandag 5 oktober 2009 04:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
VOLK!
Oohnoes nu postte ik in de gaychat
Ja, zeg, er zijn genoeg topics waar de hetero's achter de vrouwen aankunnenquote:Op maandag 5 oktober 2009 04:49 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Dan post ik hier ook maar even. Heb je een vriend, vrouw?
Ik weet niet zeker of ik al geslapen heb (wat vast betekent dat ik geslapen heb maar goed), ik ben nu dus "al'' wakker.quote:Op maandag 5 oktober 2009 04:47 schreef wonderer het volgende:
Hey Erik. Ben je wakker of kun je niet slapen?
En het is zo heel erg besmettelijk! Straks word je ook eenquote:Op maandag 5 oktober 2009 04:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
VOLK!
Oohnoes nu postte ik in de gaychat
Jij hetero-basherquote:Op maandag 5 oktober 2009 04:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zeg, er zijn genoeg topics waar de hetero's achter de vrouwen aankunnen
Vervelend zeg. Morgen lange dag?quote:Op maandag 5 oktober 2009 04:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik al geslapen heb (wat vast betekent dat ik geslapen heb maar goed), ik ben nu dus "al'' wakker.
En het is te donker om mijn toetsenbord te zien dus sorry voor eventuele fouten.
Waarom niet? Want je fobo is best wel goed eigenlijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 04:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En het is zo heel erg besmettelijk! Straks word je ook eenhomo
.
(Overigens, Roelke, heb ik geen vriend)
Nee, dan had ik gezegd "ranzige uil" of "stupid breeder"quote:
kudos voor de stupid breederquote:Op maandag 5 oktober 2009 05:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dan had ik gezegd "ranzige uil" of "stupid breeder"
Omdat ik in werkelijkheid een 64-jaar oude ranzigerd ben. De foto's zijn van mijn ontvoerde jongen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 05:00 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Waarom niet? Want je fobo is best wel goed eigenlijk
Als je een keer wil ruilen tegen een 15 jarig meisje voor een weekend ofzo moet je het zeggenquote:Op maandag 5 oktober 2009 05:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik in werkelijkheid een 64-jaar oude ranzigerd ben. De foto's zijn van mijn ontvoerde jongen.
Als je je in zou leven in een homo, denk je dan dat ie een 15 jarig meisje wil?quote:Op maandag 5 oktober 2009 05:02 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Als je een keer wil ruilen tegen een 15 jarig meisje voor een weekend ofzo moet je het zeggen
Ja maar, ze is 15, ze heeft nog geen echte tietenquote:Op maandag 5 oktober 2009 05:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je je in zou leven in een homo, denk je dan dat ie een 15 jarig meisje wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, wil eens wat anders. Afwisseling van spijs enzoquote:Op maandag 5 oktober 2009 05:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat moet jij trouwens met mijn ontvoerde jongen? Ik geef er namelijk wel om.
En Breathtaking is weer bang weggekropen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat is goed. Deze 4 zien namelijk meteen of iets dat glittertjes heeft ook echt wat waard is. Dus kitsch laten ze gewoon met rustquote:Op maandag 5 oktober 2009 05:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet te veel glimmende spulletjes. Je bent in het homotopic he. Alles is hier glitter en gay.
Misschien nieteens zo een domme beslissingquote:Op maandag 5 oktober 2009 05:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat toch maar zitten.
* Tha_Erik ziet de jongetjes van hostel voor zich.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 05:14 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Misschien nieteens zo een domme beslissing
Ben je nog of al wakker trouwens?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 04:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik al geslapen heb (wat vast betekent dat ik geslapen heb maar goed), ik ben nu dus "al'' wakker.
En het is te donker om mijn toetsenbord te zien dus sorry voor eventuele fouten.
Zelfs Jos Brink zit er nog inquote:Op maandag 5 oktober 2009 05:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ben je aan het kijken dan? Iets speciaals, of gewoon youtube aan het afstruinen.
-edit- Aha.
Vooralsnog wel.quote:
dus ik ben niet de enige die baggerslecht geslapen heeft.quote:Op maandag 5 oktober 2009 06:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik tussen 1 en 4 wel geslapen heb. Maar dat weet ik niet zeker.
Nja, ik ben al vanaf een uur of 4 wakkerquote:Op maandag 5 oktober 2009 08:02 schreef Baltar het volgende:
Hey Tha_Erik![]()
Hoe is het?
Ooipolder is mooi, he?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nja, ik ben al vanaf een uur of 4 wakker. Dus het is een beetje brak. Ooijpolder was tof ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:13 schreef Baltar het volgende:Björk
Ik heb Hyperballad erop gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja is een mooie compensatie voor dat oerlelijke oost europa bouwerk aan de andere kant van de weg waar Media Markt in zitquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:39 schreef Ang3l het volgende:
Ons Blobje is bijna af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zwarte doos?quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja is een mooie compensatie voor dat oerlelijke oost europa bouwerk aan de andere kant van de weg waar Media Markt in zit
MM pand is toch niet zwart maar dondergroen ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zwarte doos?
Ach vind hem wel wat hebben.... alleen die enooooooooooorme rode lichtgevende letters zijn wel wat overdone.
Ik vind de nieuwe poorten voor de ondergroendse fietsparkeerstalling zo mooi op 't stuk voor de Piazza/Bijenkorf.... echt een soort schelpachtige tunnelsDuurt wel lang met bouwen, maar volgens mij wordt dat heel mooi.
Er schijnt nog een mini-blobje te komen bij het 18sept plein, las ik.
De baby versie van die grote blob.
Volgens mij is ie zwart hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
MM pand is toch niet zwart maar dondergroen ?
Ik zoek de Mediamarkt, kunt u me zeggen waar ik die kan vindenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart. Of anders wel heeeeeeeeel donkergroen.
Ach flikker toch opquote:
Plezier in Utrechtquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach flikker toch op.
Ik ga naar Utrecht!
Wat komt daar in?quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:39 schreef Ang3l het volgende:
Ons Blobje is bijna af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 04:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zeg, er zijn genoeg topics waar de hetero's achter de vrouwen aankunnen
Ja, ik ook van jou, hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach flikker toch op.
Ik ga naar Utrecht!
En 's avonds ook nog eens lichtgevend hequote:Op maandag 5 oktober 2009 10:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik zoek de Mediamarkt, kunt u me zeggen waar ik die kan vinden
*geeft doekje tegen het bloeden aan*quote:
O.a. winkels, maar ik meen allemaal ook iets van een biosjequote:
Ja, heb je een vestiging in Eindhoven of nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En 's avonds ook nog eens lichtgevend he
Ja ok, Lichtstad.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, heb je een vestiging in Eindhoven of niet
Dit lijkt me nogal jaren 80 neon-reclamequote:Op maandag 5 oktober 2009 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ok, Lichtstad.
Maar deze is wel HEEL overdreven.
En ik vind licht mooier dan lichtreclame.
Vind dit gewoonweg vervuiling.
Maar tis wel de grootste MM van NL
Was een trekpleister niet effectiever ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
*geeft doekje tegen het bloeden aan*
Heb je al een tegenbod gedaan?
ik heb nog steeds medelij met de kippen die op de fietsenstalling daar bivakkeerden en die dus plaats moesten maken voor commerciequote:Op maandag 5 oktober 2009 11:56 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dit lijkt me nogal jaren 80 neon-reclame
Sure, 1,5u buiten in de rij staan terwijl het super koud is was geen plezier.. Toen ik eenmaal binnen was, wilde ik eigenlijk ook alweer slapen, ik was best moequote:Op maandag 5 oktober 2009 13:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hee Jeanet![]()
Weer opgedroogd van 't stappen?
Je wordtquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sure, 1,5u buiten in de rij staan terwijl het super koud is was geen plezier.. Toen ik eenmaal binnen was, wilde ik eigenlijk ook alweer slapen, ik was best moeNu heeeerlijk relaxen. En hoeist daar?
ik sluit me aan bij GJ, volgens mij is het donkergroen glas, maar mijn visueel geheugen is niet zo goed als dat van Stroekiequote:Op maandag 5 oktober 2009 09:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
MM pand is toch niet zwart maar dondergroen ?
Wat word ik?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:58 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je wordt![]()
Hier alles wel![]()
En bij Manfield?
Het is in het geheel geen glas, dus dat kan al helemaal nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik sluit me aan bij GJ, volgens mij is het donkergroen glas, maar mijn visueel geheugen is niet zo goed als dat van Stroekie
dan verwar ik het met de gevel van de Piaza, of van het gebouw van de toekomst, of van het parktheater, of what everquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is in het geheel geen glas, dus dat kan al helemaal niet
ja zielig he, maar heb je al verteld over de danssalon?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb nog steeds medelij met de kippen die op de fietsenstalling daar bivakkeerden en die dus plaats moesten maken voor commercie
De Piazza is idd groen glas ja.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan verwar ik het met de gevel van de Piaza, of van het gebouw van de toekomst, of van het parktheater, of what ever
Ik vertel het wel voor 'm: Hij;s niet geweest.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja zielig he, maar heb je al verteld over de danssalon?
zo nee, doe eens vertellen
als je DAT maar laat he!!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:29 schreef Ang3l het volgende:
Heb ik toch godsammerjakkes 17 Oktober een dubbele afspraak
Hoe was de Danssalon dan? Neem aan dat jij wel geweest bent?quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vertel het wel voor 'm: Hij;s niet geweest.
Ik heb daar zaterdag aan de lopende band grappen over gemaakt, net als over Ridder Rob met Tover de tover de tover, en huiler de huiler de huilquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hee Jeanet![]()
Weer opgedroogd van 't stappen?
Of je leest mijn hyves blogjequote:Op maandag 5 oktober 2009 14:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja zielig he, maar heb je al verteld over de danssalon?
zo nee, doe eens vertellen
Nee ook niet. Khad een zieke.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hoe was de Danssalon dan? Neem aan dat jij wel geweest bent?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je DAT maar laat he!!!
ik heb het RUIM van te voren aan gegeven![]()
zal ik het voor hem verklappen, hij is ook niet geweestquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hoe was de Danssalon dan? Neem aan dat jij wel geweest bent?
Nee vriendin werd ziek, degene met wie ik zou gaan.quote:
even in de herhaling, omdat Mieke toch niet terugleestquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of je leest mijn hyves blogje![]()
zo dat was me het weekend wel zeg
gelukkig heb ik nu weer heel de week om uit te rusten, al denken ze daar in Eindhoven op mijn werk vast anders over :>)
Vrijdagavond was ik in Zeeland op de BBQ van Willy en Pedro en heb ik daar weer gezellig kunnen bijkletsen. En zoals elk jaar was er weer drank en eten in overvloed.
Zaterdag om 6.00 uur het nest alweer uit om om 8.00 uur in Eindhoven in de bus te zitten die ons een dagje naar Brugge bracht.
Het beloofde bezoek aan de bierbrouwerij de Halve Maan bleek slechts alleen maar te draaien om koffie drinken en perentaart eten, met die amandelspijs was dat wel erg lekker, maar had toch graag ook nog even in de brouwketel gekeken.
Daarna zouden we met een gids door de stad gaan zwerven, maar na de eerste stop was het toch aantrekkelijker om te kiezen voor het terras in plaats van de monumentale binnenstad die bol staat van de middeleeuwse gebouwen.
Dus dat stad verkennen hebben we op eigen gelegenheid alsnog gedaan. Natuurlijk bij een fietkot op de markt een friet stoofvlees gegeten en later op de middag nog naar het chocolademuseum geweest.
Na een paar Leffe donker en Brugse zot was het tijd voor het avond programma. Spectaculair middeleeuws eten. Hier had ik me erg op verheugd en gehoopt dat het kluiven met de handen zou zijn, met een kroes op tafel, en geen bestek en zo.
Viel dat even tegen.............
gewoon servies en bestek op tafel, en dat voor ruim 700 personen in een oude verbouwde kerk.
Massa vermaak dus.
Wel grappige shows tussendoor met o.a. roofvogels en vuurspuwer maar geluid niet optimaal, en het eten navenand. Maar ach laat ik het positief bekijken, het was binnen te houden.
Om 01.30 uur was ik weer in Eindhoven en kon ik gaan inchecken in Sofitel. Eigenlijk had ik toen nog naar de heropening van de Danssalon gekund, want ik stond nog op de gastenlijst, maar die was al om 01.00 uur vervallen, en ja vader wordt een jaartje ouder, dus maar braaf gaan pitten.
Op zondag nog wel heerlijk een uurtje in de sauna gezeten dus die verstopte neus is weer aardig aan het lopen.
heb het ook even gelezen, het viel dus een beetje tegen dar in Belgia.En dan ook nog geen dansenquote:
hier de link naar de eetfabriekquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb het ook even gelezen, het viel dus een beetje tegen dar in Belgia.En dan ook nog geen dansen![]()
Hallo allemaal vanuit een nat Lisboa, is het een nationale vakantiedag, regent het
omdat het hier regent moeten we daar maar naar toequote:Op maandag 5 oktober 2009 15:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier de link naar de eetfabriek
http://www.celebrations-e(...)leeuws-spektakel.htm
Nee er is vast wel ergens anders wat leukers te doenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
omdat het hier regent moeten we daar maar naar toeMar het is wel mider leuk want onze gasten hebben geen regenkleding bij zich
Pobre diablAquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
omdat het hier regent moeten we daar maar naar toeMar het is wel mider leuk want onze gasten hebben geen regenkleding bij zich
quote:
ze zijn naar het Gulbekian op dit moment, en daarna natuurlijk weer zuipen en eten denk ikquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee er is vast wel ergens anders wat leukers te doen
Brugge is een mooie middeleeuwse stad, maar het gehalte aan bejaarde dagjesmensen is er schrikbarend hoog. Na 23.00 uur is het er uitgestorven
jejeje sím tudo bem obrigado,quote:
helemaal geen jas?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geloof het niet, alleen wat dunne truitjesquote:
das niet slim danquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geloof het niet, alleen wat dunne truitjes
optimoa sta sozinho na casa, nao espagnolquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejeje sím tudo bem obrigado,
temos sol akí...todavia
e vc?indo bem?
ik heb geen regenjas alleen een 'normale' jasquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Elke rechtgeaarde homo heeft toch altijd wel een regenjasje bij zich ?
normaal regent het nog niet hier, alleen vandaag, zal morgen wel weer weg zijnquote:
snap sowieso niet wie er op vakantie gaat zonder jasquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
normaal regent het nog niet hier, alleen vandaag, zal morgen wel weer weg zijn
R en ik zaten te kijken en wij hebben ook niet echt een regenjas, maar genoeg jasje om ze te lenen dus het was geen probleemquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb geen regenjas alleen een 'normale' jas
Jij gaat zonder Durex regenjas de deur uit ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb geen regenjas alleen een 'normale' jas
Ik welquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
snap sowieso niet wie er op vakantie gaat zonder jas
heb 1 jas en die draag ik in de zomer en winterquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij gaat zonder Durex regenjas de deur uit ?
jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:06 schreef Stroekie het volgende:
ben ik nu weer de enige die regenjas herkend als straattaal voor een condoom ?
e pq não juntar-a eles?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
optimoa sta sozinho na casa, nao espagnolMais nao sol aki
waar het hart vol van isquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:06 schreef Stroekie het volgende:
ben ik nu weer de enige die regenjas herkend als straattaal voor een condoom ?
= e agora em holandêsquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en nu weer in het nederlands ja
Le plastique est fantastique volgens Pater Moeskroenquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
waar het hart vol van is![]()
lo que llena el corazn:-P
Gulbekian outra vez, nao obrigadoquote:
ik ga er nooit vanuit dat ik sex heb als ik uitgaquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Le plastique est fantastique volgens Pater Moeskroen![]()
en ja ik ga de deur niet uit zonder voorzorgsmaatregelen
Ok Yuri Desculpaquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en nu weer in het nederlands ja
é claroquote:
wat ben jij dan toch te beklagen dat je er af en toe door overvallen wordtquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ga er nooit vanuit dat ik sex heb als ik uitga
ik heb geen sex als ik uitga dusquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ga er nooit vanuit dat ik sex heb als ik uitga
Ja erg hequote:Op maandag 5 oktober 2009 17:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat ben jij dan toch te beklagen dat je er af en toe door overvallen wordt![]()
jajajaja heb je oranje t-shirt al gezien op straatquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb geen sex als ik uitga dus
neequote:Op maandag 5 oktober 2009 17:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jajajaja heb je oranje t-shirt al gezien op straat
het is hier opgehouden met regenen, maar het is nog wel fris. R smste net dat ze wel al weer op het terras zatenquote:
goedemorgenquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:36 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Yep. Mijn pa had de plee verstoptquote:
Moet jij er iet bij gaan zitten of ben je het spaans een beetje zatquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is hier opgehouden met regenen, maar het is nog wel fris. R smste net dat ze wel al weer op het terras zaten
homo depotquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Mijn pa had de plee verstoptDus ik zei "ga maar naar home depot om iets te kopen dat het oplost".
HomE depotquote:
ga straks wel, het zijn vrienden van hem dus laat ze maar even met elkaar zijn. Ze zien elkaar ook niet zo vaak dus hebben ze elkaar veel te vertellen waar ik toch niks van snap, als ik het spaans (nou ja spaans) al verstaquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moet jij er iet bij gaan zitten of ben je het spaans een beetje zat
moet ik helpen heb mn SO spaans goed gemaakt vandaagquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ga straks wel, het zijn vrienden van hem dus laat ze maar even met elkaar zijn. Ze zien elkaar ook niet zo vaak dus hebben ze elkaar veel te vertellen waar ik toch niks van snap, als ik het spaans (nou ja spaans) al versta
Wij niet nee... Nooit nodig gehad.quote:
mijn spaans is best wel goed, alleen bij hun dialect is het wat moeilijk, maar dat had ik al gezegd. Och en ze verstaan allemaal best wel portugees dus dat is makkelijker.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet ik helpen heb mn SO spaans goed gemaakt vandaag
fijn om te wetenquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wij niet nee... Nooit nodig gehad.
En mijn vader schijnt gebakken klei te schijten... Bij ons is het meer het tegenovergestelde
Mietjequote:
okquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mijn spaans is best wel goed, alleen bij hun dialect is het wat moeilijk, maar dat had ik al gezegd. Och en ze verstaan allemaal best wel portugees dus dat is makkelijker.
Hij's over een uur hierquote:
Jij wel...quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik sta op de gastenlijst voor de 3VOOR12 sessie van Florence + The Machine!![]()
![]()
Mja. Zoiets.quote:
Wie niet dan?quote:
Ik vind het helemaal niet raar als je zenuwachtig bent om iemand te gaan zienquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Zoiets.
*maag begint al weer te draaien*
Da's toch niet goed/fijn?
Dat ik nog steeds zenuwachtig ben als ik hem ga zien?!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie niet dan?
Ja jij, maar wil je dat dan?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet raar als je zenuwachtig bent om iemand te gaan zien. Maar ik ben misschien niet de juiste persoon waaraan je zoiets op dit moment moet vragen
.
Owquote:
Michamon klinkt beterquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow
Ik heb trouwens een dubbele boeking van mezelf op de 17e.
Maar ik kies toch voor jou hoor!
Maaikemon, ik kies JOU!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |