Ja, Tibo natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:54 schreef TheaterMaMa het volgende:![]()
zijn er nog meer mensen die naar de villa achterwerk marathon hebben gekeken gisteren?
o kut. heb theo en thea ook nog niet gezien?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:54 schreef TheaterMaMa het volgende:![]()
zijn er nog meer mensen die naar de villa achterwerk marathon hebben gekeken gisteren?
don't overanalyzequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:30 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz... de date was eigenlijk best wel heel leuk/lief.
Heb hem net op de trein terug gezet, sms't ie me: Had je bijna gezoend, maar heb me ingehouden!
Ben ik daar nou blij mee of niet?
o god jaquote:
\quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:30 schreef Ang3l het volgende:
Heb hem net op de trein terug gezet, sms't ie me: Had je bijna gezoend, maar heb me ingehouden!
Nee dat was niet Tibo. Tibo woont hier 10 min fietsen vandaan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
\
dat was Tibo neem ik aan, zoenen op het station, dat vind jij toch ook niet heel tof, toch?
Nja had je gezoend willen worden of niet?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:30 schreef Ang3l het volgende:
ga je weg!!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja
Rembo en Rembo
tering, das memory lane hahahah
Ik bedoelde meer de vraag of ik er blij mee ben dat ie me niet gezoend heeft omdat ik niet weet of ik dat wel zou willen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
don't overanalyzegewoon terug sms 'waarom dan" o.i.d.
Deze zat er al heel lang aan te komen. Het was meer een vooruit dan maar, met in de middag vooraf eigenlijk nog een Ik hoop dat ie afzegt. Maar het was erg gezellig eigenlijk.quote:een date? r u moving on?
En da Familie Mag dat!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ga je weg!!!
GA JEWEG!!
Ik zie je nog steeds!
oh dus het was niet Tibo, misschien als je duidelijk voor hem kiest, en hij ziet dat, bemakkelijkt het zijn keuzequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de vraag of ik er blij mee ben dat ie me niet gezoend heeft omdat ik niet weet of ik dat wel zou willen.
[..]
aahh, op die fiets. Dan kan je beter meteen terugsmsen van dat je alleen vrienden wilt blijven o.i.d. (maar dat had je zelf ook wel bedachtquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de vraag of ik er blij mee ben dat ie me niet gezoend heeft omdat ik niet weet of ik dat wel zou willen.
[..]
Deze zat er al heel lang aan te komen. Het was meer een vooruit dan maar, met in de middag vooraf eigenlijk nog een Ik hoop dat ie afzegt. Maar het was erg gezellig eigenlijk.
Ja dat weet ik dus eigenlijk niet. Leuke jongen, niet lelijk, vlot, grappige babbel, vindt me leuk .... hmmz.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja had je gezoend willen worden of niet?
Hmmzz spreek je de mexicaan eignelijk nog en what really happend?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus eigenlijk niet. Leuke jongen, niet lelijk, vlot, grappige babbel, vindt me leuk .... hmmz.
en Seymore, wil die ook meer?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus eigenlijk niet. Leuke jongen, niet lelijk, vlot, grappige babbel, vindt me leuk .... hmmz.
je moet ze bijna van je af slaan hequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de downsides?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hahah ik dacht dat dat altijd een cliché was, als je bezet bent dat je dan nog meer aantrekkelijker bent.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je moet ze bijna van je af slaan he
ik weet niet of het durven is, willen is het ook niet, kunnen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:47 schreef Peter het volgende:
Durft het topic-engeltje zich nogsteeds niet te binden..?
Geen idee. Maar hij had me dus zien zitten bla bla bla of ik ook naar de voorstelling kwam bla bla blaquote:
Durf 't makkelijk, met Tiboquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:47 schreef Peter het volgende:
Durft het topic-engeltje zich nogsteeds niet te binden..?
Mensen die "enig" zeggenquote:
Ga er dan ook voor zou ik zeggen. Laat die andere signalen die je nu uitstoot met je Parijs-trip en dates dan achterwege...?quote:
en toen zei jij natuurlijk: "IK heb nog geen kaartjes, maar ik heb wel een leuke vrijgezelle vriend die wel komt"!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Maar hij had me dus zien zitten bla bla bla of ik ook naar de voorstelling kwam bla bla bla
Tja als ik niet had belooft me er zo min mogelijk mee te bemoeien zou ik ook zo iets zeggen, maar ja...quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Ga er dan ook voor zou ik zeggen. Laat die andere signalen die je nu uitstoot met je Parijs-trip en dates dan achterwege...?
Maarja, beste kapiteins staan aan wal enzulks.
Doe normaal hor mafkeesquote:
quote:
Tijd om te stoppen.quote:
dan zijn ze opquote:
moet nog de hele avond. Gelukkig starks nog ff weg.quote:
que? ik houd niet van zonder te zitten.quote:
o ja, met zo'n patroon. hahahahaquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tijd om te stoppen.
Of zo'n maffe elektrische sigaret te kopen
tis 7 uur avonds en je maakt nu net een nwe open?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que? ik houd niet van zonder te zitten.
junkquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moet nog de hele avond. Gelukkig starks nog ff weg.
super smoker 2000quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tijd om te stoppen.
Of zo'n maffe elektrische sigaret te kopen
ja, maar ik ga straks ook uit. En ik vind het kut als ik dan s ochtends niet heb. Ben meer een avondroker.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
tis 7 uur avonds en je maakt nu net een nwe open?
ja erg he, die verslaving.quote:
dan ga je even langs de winkelquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar ik ga straks ook uit. En ik vind het kut als ik dan s ochtends niet heb. Ben meer een avondroker.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar ik ga straks ook uit. En ik vind het kut als ik dan s ochtends niet heb. Ben meer een avondroker.
nu nog naar 0quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
zucht, zo herkenbaar ahah
ik haal er dan twee uit, áls ik in die situatie kom. dan heb je er nog 18 flapdrol
want kheb er altijd standaard twee liggen, pakjes,
maar ik rook er tegenwoordig nog maar 1 op een dag, ipv 2 was echt te gek
je bent zeker een niet roker, right?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan ga je even langs de winkel
hoezo je gaat naar de winkel en haalt een pakje? wat is daar moeilijk aan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent zeker een niet roker, right?
![]()
ik begrijp wat je bedoelt maar zo werkt het niet.
2 pakjes? whoo..... en je klinkt nog steeds niet als een espressomachine?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
zucht, zo herkenbaar ahah
ik haal er dan twee uit, áls ik in die situatie kom. dan heb je er nog 18 flapdrol
want kheb er altijd standaard twee liggen, pakjes,
maar ik rook er tegenwoordig nog maar 1 op een dag, ipv 2 was echt te gek
o.k. let's break this down.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoezo je gaat naar de winkel en haalt een pakje? wat is daar moeilijk aan?
bedoelde dat je dan ook nu naar de winkel kanquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. let's break this down.![]()
Als je opstaat, wil je niet meteen naar de winkel rennen om een pakje te halen. Je wilt eerst koffie of thee en een beetje wakker worden.
I quit when i was still aheadquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
2 pakjes? whoo..... en je klinkt nog steeds niet als een espressomachine?![]()
ach, zoveel rook ik niet. MEt drank op sowieso. Uitgaan etc.. maar overdags weinig. Maar toen ik werkte rookte ik wel als een ketter.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bedoelde dat je dan ook nu naar de winkel kan
jawelquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O. o.k. ja dat zei ik ook.![]()
heb je geen school morgen?
fortuna niet lekker genoeg ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
I quit when i was still ahead
deed dat niet altijd, dat was iets van het afgelopen jaar, ineens had ik continue te kort en begon ik er standaard 2 te kopen......en te roken
daarvoor rookte ik maar 1 pakje, en nu gelukkig weer maar 1
maar omdat hier niet altijd alles open is, mijn sigretten zitten niet in de automaten bijv. heb ik er wel 2 in huis altijd
ja ik koop altijd sloffen. want ik heb echt geen zin om elke dag te halen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
I quit when i was still ahead
deed dat niet altijd, dat was iets van het afgelopen jaar, ineens had ik continue te kort en begon ik er standaard 2 te kopen......en te roken
daarvoor rookte ik maar 1 pakje, en nu gelukkig weer maar 1
maar omdat hier niet altijd alles open is, mijn sigretten zitten niet in de automaten bijv. heb ik er wel 2 in huis altijd
Fortuna. Ja, dat rook ik daar ook!quote:
o, zelf draaien. Deed ik ook vroeger.quote:
nope viesviesquote:
Dat heb ik met Ducadosquote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:
welquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Wel eens getracht om te stoppen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
weaklingquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wel eens getracht om te stoppen?![]()
ik had vroeger weleens geprobeerd. Ik had dat Allen Car boek gelezen voor de grap. was toen wel een maand gestopt.
nee nooit man. zie de nood ook niet echt eignelijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wel eens getracht om te stoppen?![]()
ik had vroeger weleens geprobeerd. Ik had dat Allen Car boek gelezen voor de grap. was toen wel een maand gestopt.
nee, je moet het ook écht zelf willen, volgens mij is dat al het halve begin.quote:
oi, das zonde. Beginnen na een jaar gestopt te zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nee nooit man. zie de nood ook niet echt eignelijk
me tante had het ook over dat boek een tijdje.....die rookt ook weer vrolijk na een jaar gestopt te zijn
eimquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oi, das zonde. Beginnen na een jaar gestopt te zijn.
wat rook jij? Lite? Mild? o.i.d.?
hah o.k.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
eim
punt van discussie haha
Ik rook Dvdff classic, das dan de 'zwaarste' van de club
maar even sterk als mrlbrr gewone..maar compleet andere tabak veel zachter en lekker
maar andere vinden dus 'te zwaar'
van mrlbr en andere, zoals dat franse blw pakjes..gauluases ofzo...krijg ik het aan me keel en droge bek
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hah o.k.
ik ga douchen want ik moet zo weg.
hasta luego
hoe laat ga jijquote:
Kun je uberhaupt wel losse pakjes halen? Hier heb ik dat nog nooit gezien, alleen sloffen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja ik koop altijd sloffen. want ik heb echt geen zin om elke dag te halen.
je mist een paar klinkersquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ik rook Dvdff classic, mrlbrr gewone
jawelquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je uberhaupt wel losse pakjes halen? Hier heb ik dat nog nooit gezien, alleen sloffen.
claro que noquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen idee, wou je me weg hebben?
In New York?quote:
neequote:
In tampa in ieder geval welquote:
de este momento? ejm... ik weet er geen hahaquote:
thahahhaquote:
Eew! Een vrouw!quote:Op maandag 5 oktober 2009 04:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
VOLK!
Oohnoes nu postte ik in de gaychat
Ja, zeg, er zijn genoeg topics waar de hetero's achter de vrouwen aankunnenquote:Op maandag 5 oktober 2009 04:49 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Dan post ik hier ook maar even. Heb je een vriend, vrouw?
Ik weet niet zeker of ik al geslapen heb (wat vast betekent dat ik geslapen heb maar goed), ik ben nu dus "al'' wakker.quote:Op maandag 5 oktober 2009 04:47 schreef wonderer het volgende:
Hey Erik. Ben je wakker of kun je niet slapen?
En het is zo heel erg besmettelijk! Straks word je ook eenquote:Op maandag 5 oktober 2009 04:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
VOLK!
Oohnoes nu postte ik in de gaychat
Jij hetero-basherquote:Op maandag 5 oktober 2009 04:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zeg, er zijn genoeg topics waar de hetero's achter de vrouwen aankunnen
Vervelend zeg. Morgen lange dag?quote:Op maandag 5 oktober 2009 04:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik al geslapen heb (wat vast betekent dat ik geslapen heb maar goed), ik ben nu dus "al'' wakker.
En het is te donker om mijn toetsenbord te zien dus sorry voor eventuele fouten.
Waarom niet? Want je fobo is best wel goed eigenlijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 04:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En het is zo heel erg besmettelijk! Straks word je ook eenhomo
.
(Overigens, Roelke, heb ik geen vriend)
Nee, dan had ik gezegd "ranzige uil" of "stupid breeder"quote:
kudos voor de stupid breederquote:Op maandag 5 oktober 2009 05:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dan had ik gezegd "ranzige uil" of "stupid breeder"
Omdat ik in werkelijkheid een 64-jaar oude ranzigerd ben. De foto's zijn van mijn ontvoerde jongen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 05:00 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Waarom niet? Want je fobo is best wel goed eigenlijk
Als je een keer wil ruilen tegen een 15 jarig meisje voor een weekend ofzo moet je het zeggenquote:Op maandag 5 oktober 2009 05:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik in werkelijkheid een 64-jaar oude ranzigerd ben. De foto's zijn van mijn ontvoerde jongen.
Als je je in zou leven in een homo, denk je dan dat ie een 15 jarig meisje wil?quote:Op maandag 5 oktober 2009 05:02 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Als je een keer wil ruilen tegen een 15 jarig meisje voor een weekend ofzo moet je het zeggen
Ja maar, ze is 15, ze heeft nog geen echte tietenquote:Op maandag 5 oktober 2009 05:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je je in zou leven in een homo, denk je dan dat ie een 15 jarig meisje wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, wil eens wat anders. Afwisseling van spijs enzoquote:Op maandag 5 oktober 2009 05:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat moet jij trouwens met mijn ontvoerde jongen? Ik geef er namelijk wel om.
En Breathtaking is weer bang weggekropen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat is goed. Deze 4 zien namelijk meteen of iets dat glittertjes heeft ook echt wat waard is. Dus kitsch laten ze gewoon met rustquote:Op maandag 5 oktober 2009 05:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet te veel glimmende spulletjes. Je bent in het homotopic he. Alles is hier glitter en gay.
Misschien nieteens zo een domme beslissingquote:Op maandag 5 oktober 2009 05:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat toch maar zitten.
* Tha_Erik ziet de jongetjes van hostel voor zich.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 05:14 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Misschien nieteens zo een domme beslissing
Ben je nog of al wakker trouwens?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 04:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik al geslapen heb (wat vast betekent dat ik geslapen heb maar goed), ik ben nu dus "al'' wakker.
En het is te donker om mijn toetsenbord te zien dus sorry voor eventuele fouten.
Zelfs Jos Brink zit er nog inquote:Op maandag 5 oktober 2009 05:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ben je aan het kijken dan? Iets speciaals, of gewoon youtube aan het afstruinen.
-edit- Aha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |