junkquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moet nog de hele avond. Gelukkig starks nog ff weg.
super smoker 2000quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tijd om te stoppen.
Of zo'n maffe elektrische sigaret te kopen
ja, maar ik ga straks ook uit. En ik vind het kut als ik dan s ochtends niet heb. Ben meer een avondroker.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
tis 7 uur avonds en je maakt nu net een nwe open?
ja erg he, die verslaving.quote:
dan ga je even langs de winkelquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar ik ga straks ook uit. En ik vind het kut als ik dan s ochtends niet heb. Ben meer een avondroker.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar ik ga straks ook uit. En ik vind het kut als ik dan s ochtends niet heb. Ben meer een avondroker.
nu nog naar 0quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
zucht, zo herkenbaar ahah
ik haal er dan twee uit, įls ik in die situatie kom. dan heb je er nog 18 flapdrol
want kheb er altijd standaard twee liggen, pakjes,
maar ik rook er tegenwoordig nog maar 1 op een dag, ipv 2 was echt te gek
je bent zeker een niet roker, right?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan ga je even langs de winkel
hoezo je gaat naar de winkel en haalt een pakje? wat is daar moeilijk aan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent zeker een niet roker, right?
![]()
ik begrijp wat je bedoelt maar zo werkt het niet.
2 pakjes? whoo..... en je klinkt nog steeds niet als een espressomachine?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
zucht, zo herkenbaar ahah
ik haal er dan twee uit, įls ik in die situatie kom. dan heb je er nog 18 flapdrol
want kheb er altijd standaard twee liggen, pakjes,
maar ik rook er tegenwoordig nog maar 1 op een dag, ipv 2 was echt te gek
o.k. let's break this down.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoezo je gaat naar de winkel en haalt een pakje? wat is daar moeilijk aan?
bedoelde dat je dan ook nu naar de winkel kanquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. let's break this down.![]()
Als je opstaat, wil je niet meteen naar de winkel rennen om een pakje te halen. Je wilt eerst koffie of thee en een beetje wakker worden.
I quit when i was still aheadquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
2 pakjes? whoo..... en je klinkt nog steeds niet als een espressomachine?![]()
ach, zoveel rook ik niet. MEt drank op sowieso. Uitgaan etc.. maar overdags weinig. Maar toen ik werkte rookte ik wel als een ketter.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bedoelde dat je dan ook nu naar de winkel kan
jawelquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O. o.k. ja dat zei ik ook.![]()
heb je geen school morgen?
fortuna niet lekker genoeg ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
I quit when i was still ahead
deed dat niet altijd, dat was iets van het afgelopen jaar, ineens had ik continue te kort en begon ik er standaard 2 te kopen......en te roken
daarvoor rookte ik maar 1 pakje, en nu gelukkig weer maar 1
maar omdat hier niet altijd alles open is, mijn sigretten zitten niet in de automaten bijv. heb ik er wel 2 in huis altijd
ja ik koop altijd sloffen. want ik heb echt geen zin om elke dag te halen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
I quit when i was still ahead
deed dat niet altijd, dat was iets van het afgelopen jaar, ineens had ik continue te kort en begon ik er standaard 2 te kopen......en te roken
daarvoor rookte ik maar 1 pakje, en nu gelukkig weer maar 1
maar omdat hier niet altijd alles open is, mijn sigretten zitten niet in de automaten bijv. heb ik er wel 2 in huis altijd
Fortuna. Ja, dat rook ik daar ook!quote:
o, zelf draaien. Deed ik ook vroeger.quote:
nope viesviesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |