neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:
welquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Wel eens getracht om te stoppen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
weaklingquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wel eens getracht om te stoppen?![]()
ik had vroeger weleens geprobeerd. Ik had dat Allen Car boek gelezen voor de grap. was toen wel een maand gestopt.
nee nooit man. zie de nood ook niet echt eignelijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wel eens getracht om te stoppen?![]()
ik had vroeger weleens geprobeerd. Ik had dat Allen Car boek gelezen voor de grap. was toen wel een maand gestopt.
nee, je moet het ook écht zelf willen, volgens mij is dat al het halve begin.quote:
oi, das zonde. Beginnen na een jaar gestopt te zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nee nooit man. zie de nood ook niet echt eignelijk
me tante had het ook over dat boek een tijdje.....die rookt ook weer vrolijk na een jaar gestopt te zijn
eimquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oi, das zonde. Beginnen na een jaar gestopt te zijn.
wat rook jij? Lite? Mild? o.i.d.?
hah o.k.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
eim
punt van discussie haha
Ik rook Dvdff classic, das dan de 'zwaarste' van de club
maar even sterk als mrlbrr gewone..maar compleet andere tabak veel zachter en lekker
maar andere vinden dus 'te zwaar'
van mrlbr en andere, zoals dat franse blw pakjes..gauluases ofzo...krijg ik het aan me keel en droge bek
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hah o.k.
ik ga douchen want ik moet zo weg.
hasta luego
hoe laat ga jijquote:
Kun je uberhaupt wel losse pakjes halen? Hier heb ik dat nog nooit gezien, alleen sloffen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja ik koop altijd sloffen. want ik heb echt geen zin om elke dag te halen.
je mist een paar klinkersquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ik rook Dvdff classic, mrlbrr gewone
jawelquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je uberhaupt wel losse pakjes halen? Hier heb ik dat nog nooit gezien, alleen sloffen.
claro que noquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen idee, wou je me weg hebben?
In New York?quote:
neequote:
In tampa in ieder geval welquote:
de este momento? ejm... ik weet er geen hahaquote:
thahahhaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |