Nee vriendin werd ziek, degene met wie ik zou gaan.quote:
even in de herhaling, omdat Mieke toch niet terugleestquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of je leest mijn hyves blogje![]()
zo dat was me het weekend wel zeg
gelukkig heb ik nu weer heel de week om uit te rusten, al denken ze daar in Eindhoven op mijn werk vast anders over :>)
Vrijdagavond was ik in Zeeland op de BBQ van Willy en Pedro en heb ik daar weer gezellig kunnen bijkletsen. En zoals elk jaar was er weer drank en eten in overvloed.
Zaterdag om 6.00 uur het nest alweer uit om om 8.00 uur in Eindhoven in de bus te zitten die ons een dagje naar Brugge bracht.
Het beloofde bezoek aan de bierbrouwerij de Halve Maan bleek slechts alleen maar te draaien om koffie drinken en perentaart eten, met die amandelspijs was dat wel erg lekker, maar had toch graag ook nog even in de brouwketel gekeken.
Daarna zouden we met een gids door de stad gaan zwerven, maar na de eerste stop was het toch aantrekkelijker om te kiezen voor het terras in plaats van de monumentale binnenstad die bol staat van de middeleeuwse gebouwen.
Dus dat stad verkennen hebben we op eigen gelegenheid alsnog gedaan. Natuurlijk bij een fietkot op de markt een friet stoofvlees gegeten en later op de middag nog naar het chocolademuseum geweest.
Na een paar Leffe donker en Brugse zot was het tijd voor het avond programma. Spectaculair middeleeuws eten. Hier had ik me erg op verheugd en gehoopt dat het kluiven met de handen zou zijn, met een kroes op tafel, en geen bestek en zo.
Viel dat even tegen.............
gewoon servies en bestek op tafel, en dat voor ruim 700 personen in een oude verbouwde kerk.
Massa vermaak dus.
Wel grappige shows tussendoor met o.a. roofvogels en vuurspuwer maar geluid niet optimaal, en het eten navenand. Maar ach laat ik het positief bekijken, het was binnen te houden.
Om 01.30 uur was ik weer in Eindhoven en kon ik gaan inchecken in Sofitel. Eigenlijk had ik toen nog naar de heropening van de Danssalon gekund, want ik stond nog op de gastenlijst, maar die was al om 01.00 uur vervallen, en ja vader wordt een jaartje ouder, dus maar braaf gaan pitten.
Op zondag nog wel heerlijk een uurtje in de sauna gezeten dus die verstopte neus is weer aardig aan het lopen.
heb het ook even gelezen, het viel dus een beetje tegen dar in Belgia.En dan ook nog geen dansenquote:
hier de link naar de eetfabriekquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb het ook even gelezen, het viel dus een beetje tegen dar in Belgia.En dan ook nog geen dansen![]()
Hallo allemaal vanuit een nat Lisboa, is het een nationale vakantiedag, regent het
omdat het hier regent moeten we daar maar naar toequote:Op maandag 5 oktober 2009 15:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier de link naar de eetfabriek
http://www.celebrations-e(...)leeuws-spektakel.htm
Nee er is vast wel ergens anders wat leukers te doenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
omdat het hier regent moeten we daar maar naar toeMar het is wel mider leuk want onze gasten hebben geen regenkleding bij zich
Pobre diablAquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
omdat het hier regent moeten we daar maar naar toeMar het is wel mider leuk want onze gasten hebben geen regenkleding bij zich
quote:
ze zijn naar het Gulbekian op dit moment, en daarna natuurlijk weer zuipen en eten denk ikquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee er is vast wel ergens anders wat leukers te doen
Brugge is een mooie middeleeuwse stad, maar het gehalte aan bejaarde dagjesmensen is er schrikbarend hoog. Na 23.00 uur is het er uitgestorven
jejeje sím tudo bem obrigado,quote:
helemaal geen jas?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geloof het niet, alleen wat dunne truitjesquote:
das niet slim danquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geloof het niet, alleen wat dunne truitjes
optimoa sta sozinho na casa, nao espagnolquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejeje sím tudo bem obrigado,
temos sol akí...todavia
e vc?indo bem?
ik heb geen regenjas alleen een 'normale' jasquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Elke rechtgeaarde homo heeft toch altijd wel een regenjasje bij zich ?
normaal regent het nog niet hier, alleen vandaag, zal morgen wel weer weg zijnquote:
snap sowieso niet wie er op vakantie gaat zonder jasquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
normaal regent het nog niet hier, alleen vandaag, zal morgen wel weer weg zijn
R en ik zaten te kijken en wij hebben ook niet echt een regenjas, maar genoeg jasje om ze te lenen dus het was geen probleemquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb geen regenjas alleen een 'normale' jas
Jij gaat zonder Durex regenjas de deur uit ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb geen regenjas alleen een 'normale' jas
Ik welquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
snap sowieso niet wie er op vakantie gaat zonder jas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |