Ik 144 volgens BNN.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had m'n pietendiploma ook in één keer.
Gisteren ook echt idioot veel sambuca op. Lekkorrrquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Was een last-minute beslissing. Ben blij, ik was totaal wasted. Hadden radje gedraaid en ik bleef maar sambuca en dropshots winnen. We waren met 4 man, 2 lusten er geen sambuca en de ander was BOB.Ik had een leuke avond.
Pokemonkaartenquote:
Ik mis jouw ava.quote:
Blijf jij in de weekenden op je kamer?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gisteren ook echt idioot veel sambuca op. Lekkorrr. Maarja, ik was zelf ook niet in Eindhoven hoor
.
Ik zeg dat ik dom ben om er niets mee te doen...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
En jij beschuldigde Lamon ervan arrogant en uit de hoogte te doen.
psst, centraal!quote:
Omdat opa kanker heeft.quote:
Nee, ik ben altijd overal behalve op m'n kamer.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Blijf jij in de weekenden op je kamer?
Ik ga Duits lerenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omdat opa kanker heeft.
En SAN was zo'n heel leuk meisje.
Ik ga borrelen! Dag paupers!
Ergste is dat ik het krijg terwijl ik een sociale studie doe, en ik neit alleen de basis krijg. Nee hoor, ik moet echt de raarste dingen berekenen en joost mag weten wanner ik dat ooit wil weten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg ik dat de volgende periode.
En ik ga het ook niet leuk vinden.
Kan niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef Japsnars het volgende:
Bt houdt eens even op met doorposten, wil je?
Sambucaquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Was een last-minute beslissing. Ben blij, ik was totaal wasted. Hadden radje gedraaid en ik bleef maar sambuca en dropshots winnen. We waren met 4 man, 2 lusten er geen sambuca en de ander was BOB.Ik had een leuke avond.
Fair enough.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben altijd overal behalve op m'n kamer.
Het moet eigenlijk welquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zal ik Lamon een note geven voor het niet openen van een nieuwe SC?
Helemaal top! Briljant idee!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kan je post weer verwijderen om vervolgens in het nieuwe deel te plaatsen!quote:
Regels zijn regels.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je nog gezwommen dit weekend?quote:
Ik ben niet gekquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan je post weer verwijderen om vervolgens in het nieuwe deel te plaatsen!
Ik open geen Klaagbaakslowchat topics.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef Skylark. het volgende:
En aangezien Lamon supertraag is, open ik hem dan maar.
Wat bied je?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik open geen Klaagbaakslowchat topics.]
En Bigkahuna /Otis/Otis2.0 is de grootste anonieme nerd die ik ooit op dit forum tegengekomen ben, maar dit terzijde.
Ik zou zijn loonstrookje en gezicht wel eens willen zien, met al die oordelen over mijn uiterlijk en sociale status.
Ik vind reptielen niet echt leuke huisdierenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij is lief ja. Een vriend heeft doornstaartagamen thuis. Zulks een gaafheid!
Doen!!!!!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had er 5/6 fout dacht ik.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, entreetoets weet ik niet maar ik had voor de CITO ook 7 fout![]()
.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind reptielen niet echt leuke huisdieren
Soort van, zoiets, misschien, ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fair enough.
Onder het mom: "In elk stadje een ander schatje"?
Een anonieme nerd die zijn foto al eens heeft laten zien. Logisch.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En Bigkahuna /Otis/Otis2.0 is de grootste anonieme nerd die ik ooit op dit forum tegengekomen ben, maar dit terzijde.
Ik zou zijn loonstrookje en gezicht wel eens willen zien, met al die oordelen over mijn uiterlijk en sociale status.
Ja inderdaadquote:
Ja!!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet lekker
Goldstrike wel
Thanks, maar we hadden het over Otis.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Leuk koppie en over een jaar of 5 een dito loonstrookje, wat wil een vrouw nog meer
!
En het resultaat?quote:
Ik ging een keer over m'n nek van veel shotjes sambuca icm een joint, daarna heb ik het ook niet meer gedronkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja!!
De smaak van kaneel
Ik vind sambuca hoofdzakelijk niet lekker omdat ik er een keer een black out van heb gehad en een paar weken later van ouzo (ook anijs dus) over mijn nek ben gegaan![]()
Ik vind het gewoon te sterk van smaak, anijs is best lekker, maar dan wat zoeter...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja!!
De smaak van kaneel
Ik vind sambuca hoofdzakelijk niet lekker omdat ik er een keer een black out van heb gehad en een paar weken later van ouzo (ook anijs dus) over mijn nek ben gegaan![]()
Hoe moet ik dat weten? Ik vind het een nerd totdat het tegendeel bewezen is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Een anonieme nerd die zijn foto al eens heeft laten zien. Logisch.
Waterfietsen in de vorm van een auto, met glijbaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef IQM het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)nen-30-seconden-3107
Negen drankjes binnen dertig seconden. En het binnen tien seconden uitkotsen.
Dat is al bewezen. Alleen weet jij dat niet. Zoals wel vaker het geval is...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Ik vind het een nerd totdat het tegendeel bewezen is.
Nou het viel mee! Ik heb 3 weken niet getraind ivm rust omdat ik in de zomer nog open water zwem. Dus het ging wel redelijkquote:
Ik was het sinds 1998, maar vorig jaar ging het naar de klote dat record, dus nu moet ik weer opnieuw beginnen.quote:
Dat vind ik niet lief van je.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:45 schreef Mozy het volgende:
Maar Crack_ske.
We gaan toch wel kontneuqen hea?
Mijn laatste keer is eergisterenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ging een keer over m'n nek van veel shotjes sambuca icm een joint, daarna heb ik het ook niet meer gedronkenis overigens ook de laatste keer dat ik moest overgeven
bijna een jaar terug.
Jullie gingen vandaag toch meeten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:46 schreef Crack_ het volgende:
OHGOD IK HEB NET ZOT GEMIST, WAT IS DIT, IK KAN ER NIET MEER TEGEN
Sinds 31 mei 2008.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik was het sinds 1998, maar vorig jaar ging het naar de klote dat record, dus nu moet ik weer opnieuw beginnen.
Jaja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gewoon gisteren weer alcohol gehad, sinds redelijk lang en had verwacht dat ik wel vrij snel behoorlijk aangeschoten zou zijn, maar dta viel reuze mee eigenlijk
Dus ik ga daar niet op klikken. Anders gaat mijn 'record' er aan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:49 schreef Skylark. het volgende:
Ik sinds:
Pwn-combo van moeder en maag leiden tot drama (met Paint!).
Dat komt omdat ik niet aan MSN doe. Dan mis ik die dingen, niet mijn schuld.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Heel erg anoniem ben ik ook niet geloof ik Lamonneke, het merendeel van de mensen hier weet hoe ik heet, waar ik woon, waar ik op school zit en hoe ik eruit zie.
Sambuca zuipen is ook vragen om vomitatiequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ging een keer over m'n nek van veel shotjes sambuca icm een joint, daarna heb ik het ook niet meer gedronkenis overigens ook de laatste keer dat ik moest overgeven
bijna een jaar terug.
Ga je spijt van krijgen, kwaliteit in z'n puurste vorm.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dus ik ga daar niet op klikken. Anders gaat mijn 'record' er aan.
Wacht, we doen dan ado er ook bij en ZH er ook bij en Chai er ook bij en dan wordt het eeeeen groot neukfeestquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:45 schreef Mozy het volgende:
Maar Crack_ske.
We gaan toch wel kontneuqen hea?
Zeg dan niet dat ik anoniem ben.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik niet aan MSN doe. Dan mis ik die dingen, niet mijn schuld.
Hoezo dat?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nein, in de herfst vakantie, als het niet sneller kan..
KEIHARD NEUQEN!!!!!!!11!!!!1!!1111one!1!!!eleven!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wacht, we doen dan ado er ook bij en ZH er ook bij en Chai er ook bij en dan wordt het eeeeen groot neukfeest
Kopen we ook wat dildo's enzo, superrrr![]()
![]()
![]()
Waar doel je op?quote:
Alleen bij loserts, ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Sambuca zuipen is ook vragen om vomitatie![]()
Dat vond ik niet nodig om te vermelden, aangezien hij iedereen meteen doorheeft.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:52 schreef Siniti het volgende:
Otis je vergeet iets, Lamon weet alles van jouw karakter. Echt waar.
Uhu, maar bij wie ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
KEIHARD NEUQEN!!!!!!!11!!!!1!!1111one!1!!!eleven!
Msn heeft hier niks mee te maken, noob.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik niet aan MSN doe. Dan mis ik die dingen, niet mijn schuld.
Je bent toch zo intelligent.quote:
Boh.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zotje en ik zijn heel liefjes tegen elkaar
Zoals ik. Ik sta niet in zijn lijst. Dus. Dat is al 1quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat ik anoniem ben.Verder heb ik niet iedereen van hier op msn ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Uh, vorige week ?quote:
Dat doe ik best wel vaakquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij. Je gaat er ook nog bij smoken, gekkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |