Heus wel, de 15 en 16 jarigen liggen daar voor het oprapen. Plus dat je blij moet zijn als er iemand binnenkomt die geen zwarte kleren aan heeftquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de stamkroeg van mij is gene plek voor kindjes
die zijn tegen 1 uur ook al naar huis, en het is beter dan die popie jopie tent aan het begin van het straatjequote:Op zondag 4 oktober 2009 18:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heus wel, de 15 en 16 jarigen liggen daar voor het oprapen. Plus dat je blij moet zijn als er iemand binnenkomt die geen zwarte kleren aan heeft
komt het er weer uit?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:38 schreef Steve het volgende:
Iets teveel gegeten...
zit ie hier bijquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die zijn tegen 1 uur ook al naar huis, en het is beter dan die popie jopie tent aan het begin van het straatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Mag ik het verklappen Yuri?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zit ie hier bij
Bulls Eye
Café Bar Cosy Corner
Cafe bar Tante Trui
Café De Pimpelaer
Café de Witte Bal
Café Eurobiertje
Café Regalis
Heatcliff Rockcafé
Herberg De Koppelpaarden
Het Café
Pool & Darts café UpStairs
Pub The Beefeater
Rockcafé DocX
jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zit ie hier bij
Bulls Eye
Café Bar Cosy Corner
Cafe bar Tante Trui
Café De Pimpelaer
Café de Witte Bal
Café Eurobiertje
Café Regalis
Heatcliff Rockcafé
Herberg De Koppelpaarden
Het Café
Pool & Darts café UpStairs
Pub The Beefeater
Rockcafé DocX
Als hij nu eens oplet dat weet ie het welquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mag ik het verklappen Yuri?Je kan het ook wel raden eigenlijk...
Uhm.. beetje laatquote:Op zondag 4 oktober 2009 10:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Vlarp, doe bekend Nederland de groeten van me.
Ik heb vannacht gedroomd voer een gemberwortel. En dat is alles wat ik nog weet van de droom.
Ik zou zeggen DocX of zoiets, maar weet ik veel ben net Mieke nuquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als hij nu eens oplet dat weet ie het wel
Als je nou gewoon die PM bekijkt die ik je gestuurd hebt, dan hoefde je dit niet te radenquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zou zeggen DocX of zoiets, maar weet ik weel, ben net Mieke nu
ik krijg nooit PM, ik ben niet zo lief, dus ik let er niet opquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als je nou gewoon die PM bekijkt die ik je gestuurd hebt, dan hoefde je dit niet te raden
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik krijg nooit PM, ik ben niet zo lief, dus ik let er niet op
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. beetje laat
Maar ik heb nog even met Pamela Teeves en Inge Iepenburg gepraat
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:35 schreef Peter het volgende:
Chicken tonight kerrie heb ik nog staan.. hmm
Het is ook een erg sbs6 trainingsjack caféquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Café eurobiertje. Dat klinkt echt heel sbs6 trainingsjack.
niet meer want die tent is dicht volgens mijquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is ook een erg sbs6 trainingsjack café
Oke... gelukkig maar!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Maar ik vind het niet zo erg dat je daar nog niet wist dat je ze de groeten moest doen
.
Oh ja zou kunnen.. Als ik uitging in Assen ging ik of naar Zusjes de Boer of naar Club Diana. Maja, ieder zn ding hequote:Op zondag 4 oktober 2009 19:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet meer want die tent is dicht volgens mij
Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denktquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ging sbs6 maar dicht. Met alle trainingsjacks erin.
Zeg, hoe ben jij trouwens aan mijn nummer gekomen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is ook een erg sbs6 trainingsjack café
Ik op de Regulierbreestraatquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vandaag wel uitgewaaid. Niet op het strand, maar op/in/door/over/langs de Ooijpolder bij Nijmegen. Waar het echt heel hard waaide.
Alsof je dat zo erg vindtquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, hoe ben jij trouwens aan mijn nummer gekomen?
Ik verdenk SAJ, in de slaapkamer, met de fluwelen tong.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, hoe ben jij trouwens aan mijn nummer gekomen?
*proest*quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verdenk SAJ, in de slaapkamer, met de fluwelen tong.
[ afbeelding ]
inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ja zou kunnen.. Als ik uitging in Assen ging ik of naar Zusjes de Boer of naar Club Diana. Maja, ieder zn ding he
Dat heeft wel als gevolg dat je de verhalen de vrije loop geeft. Maar volgens mij geef je daar ook niet zo veel om.quote:
We hebben hele andere spelletjes gespeeld! monopoliquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verdenk SAJ, in de slaapkamer, met de fluwelen tong.
[ afbeelding ]
Ik heb het nummer uit zijn telefoon gejat toen hij sliep okquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was SAJ dus...
*noteert*
De volgende keer gaat ie dan wel over de knie...
Ik wil helemaal niet weten of jullie elkaars mono gepoli'd hebbenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
We hebben hele andere spelletjes gespeeld! monopoli
Jemig wat een slechte grapquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet weten of jullie elkaars mono gepoli'd hebben.
Ik was sneller uitgespeeld!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet weten of jullie elkaars mono gepoli'd hebben.
Oke... ik zou je bijna de originaliteitsprijs geven...quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb het nummer uit zijn telefoon gejat toen hij sliep ok
Sterkte... kijk uit voor je nagelsquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik was sneller uitgespeeld!![]()
Okay genoeg flauwekul, ik ga koken, ja echt, ik ga koken![]()
... komen al mijn telefooncontacten zo tot stand?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oke... ik zou je bijna de originaliteitsprijs geven...
maar helaas...
Dat rockcafe toch?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als hij nu eens oplet dat weet ie het wel
Heb je mijn nummer ook dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
... komen al mijn telefooncontacten zo tot stand?
Oh, dat snap ik dan wel weer...quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb je nummer niet. Ik ken SAJ namelijk niet. En ik doe niet zo snel aan bellen.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oke... ik zou je bijna de originaliteitsprijs geven...
maar helaas...
Klikt goedquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik was volgens jou iig wel origineel. Dat is al fijn genoeg![]()
Voor het eerst in 2mnd dat ik fatsoenlijk ga koken..
Kipfilet in stukjes snijden en in pan doen.
Daarna Gele en Rode paprikastukjes, courgette erin doen
Saus toevoegen
Gele rijst koken
Laten we hopen dat het wat wordt
Ja, zo van, geen direct contact, een backspaceknop enzo. Niet dat ik irl niet kan praten, maar aan de telefoon vind ik dat moeilijk. Gesprekken met mij gaan ook altijd stroef. Ik heb gezichten nodig bij direct contact denk ik.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, dat snap ik dan wel weer...
Smsen is makkelijker
Het klinkt echt zo herkenbaar!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, zo van, geen direct contact, een backspaceknop enzo. Niet dat ik irl niet kan praten, maar aan de telefoon vind ik dat moeilijk. Gesprekken met mij gaan ook altijd stroef. Ik heb gezichten nodig bij direct contact denk ik.
Ik vind het altijd wel fijn even na te kunnen denken bij antwoord-geven.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, zo van, geen direct contact, een backspaceknop enzo. Niet dat ik irl niet kan praten, maar aan de telefoon vind ik dat moeilijk. Gesprekken met mij gaan ook altijd stroef. Ik heb gezichten nodig bij direct contact denk ik.
Ze noemen me ook wel 'de stem van het volk' omdat alles wat ik zeg zo herkenbaar isquote:
Ik had niet anders verwacht, Stevennadenken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel fijn even na te kunnen denken bij antwoord-geven.![]()
Wat dat betreft is sms'en wel fijn.
We kennen je niet anders dan dat je met een *hips* binnenkomt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben blij dat ik niet alleen sta
God, ik heb echt veel bier op vanmiddag
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We kennen je niet anders dan dat je met een *hips* binnenkomt.
Is de film een beetje gelukt?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben blij dat ik niet alleen sta
God, ik heb echt veel bier op vanmiddag
Tis toch zo?quote:
De drank was na de premiere...quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Is de film een beetje gelukt?Of keek je toen al dubbel?
We doen liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dankje Erik, ik ook van jouquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Vlarpje, we doen het gemeenst tegen de mensen van wie we het meest houden. Althans, die neiging heb ik.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:36 schreef Ang3l het volgende:Dat wordt straks echt anders als ik iets heb gekocht in Rotterdam. Dah heb ik geen geld meer om elke dag dronken te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh!?
Meer premieres doen. Daar is vast een open bar.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat wordt straks echt anders als ik iets heb gekocht in Rotterdam. Dah heb ik geen geld meer om elke dag dronken te worden
Ik moest vanmiddag toch echt zelf betalenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meer premieres doen. Daar is vast een open bar..
"Doe mij de fles single malt whisky maar." Een consumptie is een consumptie he.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag toch echt zelf betalen
Ik kreeg 1 (één) gratis consumptie
Nja zo stond je een jaar terug inderdaad bekendquote:
Whiskeyquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Doe mij de fles single malt whisky maar." Een consumptie is een consumptie he.
Ga jij je er ook nog eens mee bemoeien?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja zo stond je een jaar terug inderdaad bekend
Ik beaam het alleenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga jij je er ook nog eens mee bemoeien?
Ik wil ze allebei!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kies maar.
Hebbert. (Dat lijkt veel op je naamquote:
Ah goshiequote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn er veel.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hebbert. (Dat lijkt veel op je naam).
wel lief doen hequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:28 schreef PhalanX het volgende:
jij verdient mijn boeken niet kutwijf!
dan had hij niet the Child Thief moeten kopenquote:
hoezo?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]
dan had hij niet the Child Thief moeten kopen
Je raadt ze zelf aanquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]
dan had hij niet the Child Thief moeten kopen
Het was echt lekkkker, maar ik had veelste veel gemaakt, dus heb uiteindelijk 2 borden moeten opetenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klikt goed
Simpel, maar wel lekker denk ik
JOUW boeken zijn pas van jou als je ze koopt.quote:
Iets hoerigs?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het was echt lekkkker, maar ik had veelste veel gemaakt, dus heb uiteindelijk 2 borden moeten opeten![]()
Nu maar eens klaarmaken voor een avondje Trut met CDP. What to wear...
geen SAJ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het was echt lekkkker, maar ik had veelste veel gemaakt, dus heb uiteindelijk 2 borden moeten opeten![]()
Nu maar eens klaarmaken voor een avondje Trut met CDP. What to wear...
Geeft niks, Wax!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:43 schreef Waxxer het volgende:
Oh wacht, dat was een behoorlijke Spuit 11 geloof ik.![]()
Nou ja zeg... Wat noem jij hoerig, ff kijken of ik het hebquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:42 schreef Waxxer het volgende:
De volgende film heet Sinterklaas en de verloren zuipschuit?
De Trut klinkt hoerig... altijd alquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja zeg... Wat noem jij hoerig, ff kijken of ik het heb
Nou, misschien is ze wel heel vrij gelaten in haar ontwikkeling en bleek het onverhoopt een heel bijdehandte tante te zijn!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:38 schreef Bartjebart het volgende:
Een meisje van 9 dat al op het gymnasium zit
Wat zé'j? Ik kan oe neet verstoan, ik heb stront in de oor'n.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geeft niks, Wax!
Boer zoekt vrouw aan het kijken?
Of hij kan gewoon lekker vrij nemen, wat hij gaat doen ookquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
SAJ is al oud en moet morgen werken. Nou ja, aanwezig zijn op z'n werk...
Poep in je Hoofd!!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat zé'j? Ik kan oe neet verstoan, ik heb stront in de oor'n.
God, je begint z'n persoonlijke agenda te lijkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Of hij kan gewoon lekker vrij nemen, wat hij gaat doen ook![]()
Hij is nu in Nijmegen met vrienden.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De Trut klinkt hoerig... altijd al
Je hebt vast wel iets passends
Doe je wel een sjaal om?!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Een v-hals werkt altijd wel. Maar ik ben vanavond niet in een v-hals mood...
Ik moet iets warms aantrekken aangezien ik een uur heen en een uur terug ga fietsen
*Om 14u geeft SAJ MisterO een voetmassagequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
God, je begint z'n persoonlijke agenda te lijken
De horror van het homo-uitgaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Ik moet iets warms aantrekken aangezien ik een uur heen en een uur terug ga fietsen
quote:
Ah, hij is zelfs al aan die lucht gewend?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
*Om 14u geeft SAJ MisterO een voetmassage
kan je niet met OV?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Heee, mn voeten ruiken naar verse bloemen ja!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ah, hij is zelfs al aan die lucht gewend?
Terug wordt dat een horror. Dus dan maar fietsend door Amsterdam met mijn muziek opquote:
Vast niet om 14:00 als je al sinds 's morgens sokken en schoenen aan hebtquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heee, mn voeten ruiken naar verse bloemen ja!
Nja hoe dan ook hoort het gewoon niet. Dit gaat zo'n afgezonderd persoontje worden later. Zo'n figuur dat geen contacten kan maken en zo.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, misschien is ze wel heel vrij gelaten in haar ontwikkeling en bleek het onverhoopt een heel bijdehandte tante te zijn!
Wax, je intel klopt niet. Ik heb geen muziek aan staan... kijk maar op m'n last.fmquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:51 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens Vlarp, even een verzoek van je buren of je dat Encore une Fois iets minder hard kunt zetten of dat tenmínste het volume iets omlaag kan...![]()
Ik ben morgen gewoon lekker vrij, uitslapen dusquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vast niet om 14:00 als je al sinds 's morgens sokken en schoenen aan hebt
een uur fietsen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben morgen gewoon lekker vrij, uitslapen dus
Klopt, je hebt ook helemaal gelijk hoor... Dat kind hoort van klimrekken te vallen en.... ja, gewoon een meisje van negen te zijn. En meisjes van negen hebben niks te zoeken bij/op een gymnasium.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja hoe dan ook hoort het gewoon niet. Dit gaat zo'n afgezonderd persoontje worden later. Zo'n figuur dat geen contacten kan maken en zo.
nah, het is gelukkig een block hierachter. dus dat maakt niet uit. Maar voor niets me shit mee lopen zeulen.quote:
Heb ik geen last vanquote:
ga je alweer uit?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben morgen gewoon lekker vrij, uitslapen dus
Jealous much? Ik moet elke zaterdag werken hoor!quote:
mietjequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zal ik jou es effe lekker in je...?![]()
...en de rest van het liedje durf ik niet te zeggen.
Retail hequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jealous much? Ik moet elke zaterdag werken hoor!
Om half 3 vonden we het wel genoeg geweest in het Exit cafe, wilden we naar een andere tent toe... Alleen werden we allebei opeens errg moe, dus zijn we maar richting de bus gegaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ga je alweer uit?![]()
Had je het nog getrokken de hele nacht?
ja das waar, hoe beter de conditie hoe minder gezweet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb ik geen last vanen ik moet mn conditie op peil houden aangezien ik volgend wknd meedoe aan een hardloopevent in Groningen
Arm schaapquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
is je eigenschuldquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Er schijnt wel degelijk "and take your time to trust in me, and you will find infinity" uit je speakers te zijn gekomen zónder dat je dat bijhield in je Last FM.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax, je intel klopt niet. Ik heb geen muziek aan staan... kijk maar op m'n last.fm
misschien kan je dan met hem volgend jaar wel/niet de vierdaagse lopenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das waar, hoe beter de conditie hoe minder gezweet.![]()
je bent een echte hardloper? dus ook die andere tochten in het land?
nog netjes gehouden! O god, de Exit bestaat nog? Word het nog steeds de afhaalchinees genoemd?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Om half 3 vonden we het wel genoeg geweest in het Exit cafe, wilden we naar een andere tent toe... Alleen werden we allebei opeens errg moe, dus zijn we maar richting de bus gegaan
Nee, sorry...quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Er schijnt wel degelijk "and take your time to trust in me, and you will find infinity" uit je speakers te zijn gekomen zónder dat je dat bijhield in je Last FM.
Nee, ben een echte tennisspeler. Hardlopen doe ik af en toe voor de lol en de kickquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das waar, hoe beter de conditie hoe minder gezweet.![]()
je bent een echte hardloper? dus ook die andere tochten in het land?
nee das wandelen. Wat hij doet is hardlopen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien kan je dan met hem volgend jaar wel/niet de vierdaagse lopen
Dat is de Exit Club, daar zijn we niet naartoe gegaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nog netjes gehouden! O god, de Exit bestaat nog? Word het nog steeds de afhaalchinees genoemd?
Bent u vroeger eigenlijk wel eens in de It geweest?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nog netjes gehouden! O god, de Exit bestaat nog? Word het nog steeds de afhaalchinees genoemd?
De iT!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bent u vroeger eigenlijk wel eens in de It geweest?
ach jezus jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat is de Exit Club, daar zijn we niet naartoe gegaanen ja zo wordt het nog steeds genoemd, en ik snap het ook wel.. Al die Chinese en Thaise toeristen.. The horror!
U? ik ga je echt slaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bent u vroeger eigenlijk wel eens in de It geweest?
De iT kende ik alleen maar van Glamourland met Dröge!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
U? ik ga je echt slaan![]()
ja, kwam er vaak. Ook Roxy, Mazzo etc.. Jij ook? aangezien we niet veel schelen?
quote:
Oh, kan wel...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Zonde dat het weg is, maar dat had vandaag de dag toch niet meer gekund.
Er schijnt nu een Fitnessclub in te zitten. En in de kelder moet er een club komen. Ik geloof dat Havana interesse heeft.
Misschien vind ie dat wel fijn?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
U? ik ga je echt slaan![]()
ja, kwam er vaak. Ook Roxy, Mazzo etc.. Jij ook? aangezien we niet veel schelen?
jeetje, das uit de oude doos. Glamourlandquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De iT kende ik alleen maar van Glamourland met Dröge!
quote:
Neee ook de iT, dat weet ik zeker, dat was zeker de laatste fase, dat je als BN'er hip was als je eens gek deed en naar de iT ging ofzo. Wij hadden in vroeger tijden geen kabeltelevisie. Die Van der Laar ken ik alleen maar van Boulevard.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jeetje, das uit de oude doos. Glamourland![]()
maar hij deed toch alleen upscale feestjes? Van the high society?
Ben je niet in de war met De Nachtrijder van Irene van de Laar?
quote:
Dat was precies wat ik dacht!quote:
Je weet dat je je er niet voor hoeft te schamen he?quote:
Hoe zij een dvd-recorder instelt?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:22 schreef Bartjebart het volgende:Ik hoorde men buurjongen voor et eerst wat anders doen met z'n vriendin dan ruzie maken.
Iets wat ik echt niet had willen horen.
Vertel!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:22 schreef Bartjebart het volgende:Ik hoorde men buurjongen voor et eerst wat anders doen met z'n vriendin dan ruzie maken.
Iets wat ik echt niet had willen horen.
Nou je hoorde haar hoge stem; "ah, ah, ah"quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vertel!Alleen bronstige geluiden of vroeg hij of zij nog naar iets specifieks?
Maakte je haar zin nog af?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou je hoorde haar hoge stem; "ah, ah, ah"
Is je buurjongen leuk?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Snel achter elkaar? Dan weet je dus dat hij als een konijntje ligt ketsen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha nee ik had echt ff zoiets van "huh" nee, dit wil ik ook niet horenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maakte je haar zin nog af?
"...LLLLLLBERRRRT HEIJNNNNNN"
Ja onwijs! Zo jammer dat ie (denkt dat ie) hetero isquote:
WAXXER!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Snel achter elkaar? Dan weet je dus dat hij als een konijntje ligt ketsen.
dat wil je toch niet horen? Xou in een andere kamer gaan zitten o.i.d.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Snel achter elkaar? Dan weet je dus dat hij als een konijntje ligt ketsen.
Tijdens mijn eerste jaar op kamers (quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha nee ik had echt ff zoiets van "huh" nee, dit wil ik ook niet horen
o, je denkt dat ie kasthomo is?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja onwijs! Zo jammer dat ie (denkt dat ie) hetero is
Whahahaha ik ben zoooooo blij dat de woningen best goed geisoleerd zijn wat dat betreft!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tijdens mijn eerste jaar op kamers () had ik ook zulke buren, die jongen woonde er zelfs samen met zijn vriendin. En die vroeg zelfs om "harder, harder" "neuk me, neuk me" en veel ergere heftiger dingen. Dat wil je inderdaad niet horen en weten!
Echt dat als je erbij zat dat je zo 'klatsj-klatsj-katsj' hoorde!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
WAXXER!
Dat wil ik gewoon echt niet weten ook
AHA!! Dus ook gevoelens van jaloeziequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja onwijs! Zo jammer dat ie (denkt dat ie) hetero is
Ik HOOP hetquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, je denkt dat ie kasthomo is?
Verzin een lulsmoes en ga eens langs...
Zo zijn jouw buren er bij ou ook achtergekomen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, je denkt dat ie kasthomo is?
Verzin een lulsmoes en ga eens langs...
Zeg! Ga jij je kelder eens in!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt dat als je erbij zat dat je zo 'klatsj-klatsj-katsj' hoorde!![]()
Nah, nu houd ik er over op.
Whahaha nou ik zou em niet de deur wijzenquote:
maar spreek je em vaak? doe je weleens wat dingen met hem? of is het van goedenmiddag-buurman-goedenavond buurman?quote:
Nee, ik neukte nooit thuis.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo zijn jouw buren er bij ou ook achtergekomen?![]()
Ben je (oeh, wennen!) een grommer dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik neukte nooit thuis.![]()
Trouwens, ik ben geen schreeuwer. Zoals hierboven vermeldt.
Ik zie em gemiddeld 1x per week in het voorbij gaan op de gallerij of in de supermarktquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar spreek je em vaak? doe je weleens wat dingen met hem? of is het van goedenmiddag-buurman-goedenavond buurman?
Zeker houten vloeren?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef Peter het volgende:
Ik hoor heeel soms mijn bovenburen bezig zijn.. Dan hoor ik de bedpoten over de vloer schuren..
Dus dan horen mijn onderburen mij ook![]()
![]()
quote:
Desmonkey is hartstikke licht, hoe gaat daar het meubilair nou van schuiven?!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef Peter het volgende:
Ik hoor heeel soms mijn bovenburen bezig zijn.. Dan hoor ik de bedpoten over de vloer schuren..
![]()
Ben blij dat er niemand boven me woont en dat men eigen slaapkamer boven men woonkamer zit.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef Peter het volgende:
![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Desmonkey is hartstikke licht, hoe gaat daar het meubilair nou van schuiven?!
OMG WTF??quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben je (oeh, wennen!) een grommer dan?Zo'n theatrale kreuner?
Oohhh ja, Peter is de neukende natuurlijk, nou, als díe oerkrachten vrijkomen...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Moeten we dat nog gaan uitleggen?
Hoe objectief ben jezelf daarin?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG WTF??
vooruit:
wel grommen en kreunen (ligt er aan natuurlijk wie het is) , maar niet theatraal.
Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohhh ja, Peter is de neukende natuurlijk, nou, als díe oerkrachten vrijkomen...Dan doet zelfs de tram een bel!
ik vind dat ik daar bestwel objectief erin ben. Ik bedoel ik weet nog echt wel wat ik doe en wat ik zeg etc.. Tis niet zo dat ik er laveloos bij lig en dat ik van niets meer afweet.quote:
Maar jij kunt wel denken dat je heeeeeeel ingetogen bent, maar dat de ander echt denkt van WTFquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind dat ik daar bestwel objectief erin ben. Ik bedoel ik weet nog echt wel wat ik doe en wat ik zeg etc.. Tis niet zo dat ik er laveloos bij lig en dat ik van niets meer afweet.
Tevens de tijd in Nederland was ik sowieso on the down-low dus daar lette je wel op.
En ben jij zo'n schreeuwer als YEAAAAH FUCK ME YEAAAHHHH![]()
Klinkt leuk,doet me denken aan de groep die Hey Delia o.i.d zingt. Niet de muziek maar zijn stem.quote:
For that reason alleen heb ik al wall-to-wall carpet in mijn slaapkamer.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:50 schreef Peter het volgende:
Ohja, betonne vloeren, maar een houten bed over linoleum wil ook wel geluid maken.
Das gelijk extra isolatiequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
For that reason alleen heb ik al wall-to-wall carpet in mijn slaapkamer.
We gaan wel door over die van Des.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:50 schreef Peter het volgende:
hou maar op met fantaseren over mijn sekscapades
Zo van ongepast, als het gaat over babies hierbovenquote:
gefeliciteerd jongen! hoe heten ze?quote:
Die kooi staat nu in z'n kelderquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:01 schreef Desmonkey het volgende:
Wait a minute..
Was Waxxer een fervente iT-bezoeker? Probeert een beeld van Waxxer dansend in een kooi voor me te halen.
Ik en iTquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:01 schreef Desmonkey het volgende:
Wait a minute..
Was Waxxer een fervente iT-bezoeker? Probeert een beeld van Waxxer dansend in een kooi voor me te halen.
Waxxers kelder.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:03 schreef Peter het volgende:
Zijn er nog ergens van die schandalige kooifeesten e.d.?
ik vind 3 days in a row erg goed. Ik moest er niets van hebben in het begin, maar het moest groeien.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:00 schreef Bartjebart het volgende:
Have you told your mom,
That you won't be comming home.
Don't you worry now
She can do it on her own
Ik begin de cd leuker, leuker en leuker te vindenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind 3 days in a row erg goed. Ik moest er niets van hebben in het begin, maar het moest groeien.
bed stabieler makenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef Peter het volgende:
![]()
dat was al een half uur geleden. Keep up! chop chopquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:01 schreef Desmonkey het volgende:
Wait a minute..
Bek houwe jah...quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat was al een half uur geleden. Keep up! chop chop![]()
![]()
Of vastschroeven aan de grond.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Hijs best stabiel, gaat alleen wel eens schuiven
Misschien eens viltjes er onder doen
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ben blij dat er niemand boven me woont en dat men eigen slaapkamer boven men woonkamer zit.
(en het is best handig dat de onderbuurvrouw stokdoof is)
vltjes slijten, kan je beter een kleed nemen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Hijs best stabiel, gaat alleen wel eens schuiven
Misschien eens viltjes er onder doen
Wordt te snel stoffigquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vltjes slijten, kan je beter een kleed nemen.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:06 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Bek houwe jah...
Niks tegen kooidansen
En dat iedereen naar je kijkt en je dan, ja, daar komt dan een stukje beoordeling bij kijken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:11 schreef Desmonkey het volgende:
In een ver verleden heb ik weleens in een kooi gedanst, maar het stelt eigenlijk niet zoveel voor. Alleen dat het een kooi is.
kerelquote:
Jawel, maar daar heb je toch minder mee te doen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ook geen buren die naast je wonen?
Foto'squote:Op zondag 4 oktober 2009 22:11 schreef Desmonkey het volgende:
In een ver verleden (misschien in een periode waarin Stroekie nog een love parade raver was) heb ik weleens in een kooi gedanst, maar het stelt eigenlijk niet zoveel voor. Alleen dat het een kooi is.
leuk! professioneel? Vrienden van mij deden dat ook. Was echt lachen. En ik kwam overal gratis in.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:11 schreef Desmonkey het volgende:
In een ver verleden (misschien in een periode waarin Stroekie nog een love parade raver was) heb ik weleens in een kooi gedanst, maar het stelt eigenlijk niet zoveel voor. Alleen dat het een kooi is.
Ik hoor mijn buurman naast mij 's nachts snurken. Door de muur heen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jawel, maar daar heb je toch minder mee te doen?
Zegt de meneer die vol blijft houden het niet te hebben gezien.....quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dat iedereen naar je kijkt en je dan, ja, daar komt dan een stukje beoordeling bij kijken.
Professioneel no.. way. Mocht alleen daarin, omdat vriendin van m'n oom stripper wasquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
leuk! professioneel? Vrienden van mij deden dat ook. Was echt lachen. En ik kwam overal gratis in.![]()
Wtf zijn dat voor dunne muurtjes?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik hoor mijn buurman naast mij 's nachts snurken. Door de muur heen.
Gedáán.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Zegt de meneer die vol blijft houden het niet te hebben gezien.....
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Zegt de meneer die vol blijft houden het niet te hebben gezien.....
ja tis niet echt een beroep ofzo. DAt doe je gewoon erbij als je jong bent. Net zoals DJ eigenlijk, waarom dat nou vet verdiend, andermans plaatjes draaien.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Kooidansers. Sorry hoor, dan kunnen ze nog zo sexy zijn en nog zo goed dansen, maar
kooidansers
.
Oh die chinese schuifmurenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, niet van rijstpapier. Gewoon volwaardige, betonnen muren.
Maar danste je dan elke week in die tent o..i.d.?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:15 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Professioneel no.. way. Mocht alleen daarin, omdat vriendin van m'n oom stripper was.
Nee, in m'n minderjarige jaren was ik nerdy (+ jampotglazen) en behoorlijk mensenschuw. M'n ma moest me letterlijk op straat gooien om te gaan stappenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar danste je dan elke week in die tent o..i.d.?
paaldansers zijn wel ok?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Kooidansers. Sorry hoor, dan kunnen ze nog zo sexy zijn en nog zo goed dansen, maar
kooidansers
.
quote:
vind ik nogal een stap om dan meteen in een kooi te staan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:25 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nee, in m'n minderjarige jaren was ik nerdy (+ jampotglazen) en behoorlijk mensenschuw. M'n ma moest me letterlijk op straat gooien om te gaan stappen.
Tis bestwel zwaar om te zien. Twee vriendinnen doen dat. Wel high end natuurlijk.quote:
u crazy bitchquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat wil je weten ? Of ik ben uitgescheurd ?
Sinds ik in A'dam woon ben ik eigenlijk veel braverquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vind ik nogal een stap om dan meteen in een kooi te staan.![]()
Ik dacht dat je dat deed in je adolescente jaren.
Het is bij jou altijd wel een vriend(in)quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis bestwel zwaar om te zien. Twee vriendinnen doen dat. Wel high end natuurlijk.
En er komt maar geen reactie opquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Ligt er aan denk ik.. als ze om Erik's paal dansen zal ie het vast niet erg vinden![]()
stuur je morgen wel een emailquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u crazy bitchdaar komen we straks wel.
![]()
Nee, hoe was bierbrouwerij, mocht je alles proeven? kreeg je nog gifts mee? en dat Middeleeuws eten. Was dat in zo'n echte setting and shit?
heb ook wel eens 'middeleeuws' gegetenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, hoe was bierbrouwerij, mocht je alles proeven? kreeg je nog gifts mee? en dat Middeleeuws eten. Was dat in zo'n echte setting and shit?
hoe oud ben je?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:33 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Sinds ik in A'dam woon ben ik eigenlijk veel braver.
ik heb in elk geval genotenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
u crazy bitch, je denkt toch niet dat ik dat doe.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het is bij jou altijd wel een vriend(in)
Nee het zou zo logisch zijn als ik als eerste iets zou zeggen...dus ded ik het niet.quote:
maar ik heb wel gelijk, maakt niet uit waar het over gaat je hebt altijd wel een vriend(in) die het doetquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u crazy bitch, je denkt toch niet dat ik dat doe.Zo lenig ben ik niet meer. (ik heb wel geturnd toen ik klein was)
![]()
u betterquote:
Wie zwijgt stemt toequote:
Nou dat valt ook wel weer mee hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar ik heb wel gelijk, maakt niet uit waar het over gaat je hebt altijd wel een vriend(in) die het doet
Hahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |