Whahaha nou ik zou em niet de deur wijzenquote:
maar spreek je em vaak? doe je weleens wat dingen met hem? of is het van goedenmiddag-buurman-goedenavond buurman?quote:
Nee, ik neukte nooit thuis.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo zijn jouw buren er bij ou ook achtergekomen?![]()
Ben je (oeh, wennen!) een grommer dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik neukte nooit thuis.![]()
Trouwens, ik ben geen schreeuwer. Zoals hierboven vermeldt.
Ik zie em gemiddeld 1x per week in het voorbij gaan op de gallerij of in de supermarktquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar spreek je em vaak? doe je weleens wat dingen met hem? of is het van goedenmiddag-buurman-goedenavond buurman?
Zeker houten vloeren?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef Peter het volgende:
Ik hoor heeel soms mijn bovenburen bezig zijn.. Dan hoor ik de bedpoten over de vloer schuren..
Dus dan horen mijn onderburen mij ook![]()
![]()
quote:
Desmonkey is hartstikke licht, hoe gaat daar het meubilair nou van schuiven?!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef Peter het volgende:
Ik hoor heeel soms mijn bovenburen bezig zijn.. Dan hoor ik de bedpoten over de vloer schuren..
![]()
Ben blij dat er niemand boven me woont en dat men eigen slaapkamer boven men woonkamer zit.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef Peter het volgende:
![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Desmonkey is hartstikke licht, hoe gaat daar het meubilair nou van schuiven?!
OMG WTF??quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben je (oeh, wennen!) een grommer dan?Zo'n theatrale kreuner?
Oohhh ja, Peter is de neukende natuurlijk, nou, als díe oerkrachten vrijkomen...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Moeten we dat nog gaan uitleggen?
Hoe objectief ben jezelf daarin?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG WTF??
vooruit:
wel grommen en kreunen (ligt er aan natuurlijk wie het is) , maar niet theatraal.
Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohhh ja, Peter is de neukende natuurlijk, nou, als díe oerkrachten vrijkomen...Dan doet zelfs de tram een bel!
ik vind dat ik daar bestwel objectief erin ben. Ik bedoel ik weet nog echt wel wat ik doe en wat ik zeg etc.. Tis niet zo dat ik er laveloos bij lig en dat ik van niets meer afweet.quote:
Maar jij kunt wel denken dat je heeeeeeel ingetogen bent, maar dat de ander echt denkt van WTFquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind dat ik daar bestwel objectief erin ben. Ik bedoel ik weet nog echt wel wat ik doe en wat ik zeg etc.. Tis niet zo dat ik er laveloos bij lig en dat ik van niets meer afweet.
Tevens de tijd in Nederland was ik sowieso on the down-low dus daar lette je wel op.
En ben jij zo'n schreeuwer als YEAAAAH FUCK ME YEAAAHHHH![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |