Er schijnt wel degelijk "and take your time to trust in me, and you will find infinity" uit je speakers te zijn gekomen zónder dat je dat bijhield in je Last FM.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax, je intel klopt niet. Ik heb geen muziek aan staan... kijk maar op m'n last.fm
misschien kan je dan met hem volgend jaar wel/niet de vierdaagse lopenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das waar, hoe beter de conditie hoe minder gezweet.![]()
je bent een echte hardloper? dus ook die andere tochten in het land?
nog netjes gehouden! O god, de Exit bestaat nog? Word het nog steeds de afhaalchinees genoemd?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Om half 3 vonden we het wel genoeg geweest in het Exit cafe, wilden we naar een andere tent toe... Alleen werden we allebei opeens errg moe, dus zijn we maar richting de bus gegaan
Nee, sorry...quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Er schijnt wel degelijk "and take your time to trust in me, and you will find infinity" uit je speakers te zijn gekomen zónder dat je dat bijhield in je Last FM.
Nee, ben een echte tennisspeler. Hardlopen doe ik af en toe voor de lol en de kickquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das waar, hoe beter de conditie hoe minder gezweet.![]()
je bent een echte hardloper? dus ook die andere tochten in het land?
nee das wandelen. Wat hij doet is hardlopen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien kan je dan met hem volgend jaar wel/niet de vierdaagse lopen
Dat is de Exit Club, daar zijn we niet naartoe gegaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nog netjes gehouden! O god, de Exit bestaat nog? Word het nog steeds de afhaalchinees genoemd?
Bent u vroeger eigenlijk wel eens in de It geweest?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nog netjes gehouden! O god, de Exit bestaat nog? Word het nog steeds de afhaalchinees genoemd?
De iT!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bent u vroeger eigenlijk wel eens in de It geweest?
ach jezus jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat is de Exit Club, daar zijn we niet naartoe gegaanen ja zo wordt het nog steeds genoemd, en ik snap het ook wel.. Al die Chinese en Thaise toeristen.. The horror!
U? ik ga je echt slaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bent u vroeger eigenlijk wel eens in de It geweest?
De iT kende ik alleen maar van Glamourland met Dröge!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
U? ik ga je echt slaan![]()
ja, kwam er vaak. Ook Roxy, Mazzo etc.. Jij ook? aangezien we niet veel schelen?
quote:
Oh, kan wel...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Zonde dat het weg is, maar dat had vandaag de dag toch niet meer gekund.
Er schijnt nu een Fitnessclub in te zitten. En in de kelder moet er een club komen. Ik geloof dat Havana interesse heeft.
Misschien vind ie dat wel fijn?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
U? ik ga je echt slaan![]()
ja, kwam er vaak. Ook Roxy, Mazzo etc.. Jij ook? aangezien we niet veel schelen?
jeetje, das uit de oude doos. Glamourlandquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De iT kende ik alleen maar van Glamourland met Dröge!
quote:
Neee ook de iT, dat weet ik zeker, dat was zeker de laatste fase, dat je als BN'er hip was als je eens gek deed en naar de iT ging ofzo. Wij hadden in vroeger tijden geen kabeltelevisie. Die Van der Laar ken ik alleen maar van Boulevard.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jeetje, das uit de oude doos. Glamourland![]()
maar hij deed toch alleen upscale feestjes? Van the high society?
Ben je niet in de war met De Nachtrijder van Irene van de Laar?
quote:
Dat was precies wat ik dacht!quote:
Je weet dat je je er niet voor hoeft te schamen he?quote:
Hoe zij een dvd-recorder instelt?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:22 schreef Bartjebart het volgende:Ik hoorde men buurjongen voor et eerst wat anders doen met z'n vriendin dan ruzie maken.
Iets wat ik echt niet had willen horen.
Vertel!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:22 schreef Bartjebart het volgende:Ik hoorde men buurjongen voor et eerst wat anders doen met z'n vriendin dan ruzie maken.
Iets wat ik echt niet had willen horen.
Nou je hoorde haar hoge stem; "ah, ah, ah"quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vertel!Alleen bronstige geluiden of vroeg hij of zij nog naar iets specifieks?
Maakte je haar zin nog af?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou je hoorde haar hoge stem; "ah, ah, ah"
Is je buurjongen leuk?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Snel achter elkaar? Dan weet je dus dat hij als een konijntje ligt ketsen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha nee ik had echt ff zoiets van "huh" nee, dit wil ik ook niet horenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maakte je haar zin nog af?
"...LLLLLLBERRRRT HEIJNNNNNN"
Ja onwijs! Zo jammer dat ie (denkt dat ie) hetero isquote:
WAXXER!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Snel achter elkaar? Dan weet je dus dat hij als een konijntje ligt ketsen.
dat wil je toch niet horen? Xou in een andere kamer gaan zitten o.i.d.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Snel achter elkaar? Dan weet je dus dat hij als een konijntje ligt ketsen.
Tijdens mijn eerste jaar op kamers (quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha nee ik had echt ff zoiets van "huh" nee, dit wil ik ook niet horen
o, je denkt dat ie kasthomo is?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja onwijs! Zo jammer dat ie (denkt dat ie) hetero is
Whahahaha ik ben zoooooo blij dat de woningen best goed geisoleerd zijn wat dat betreft!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tijdens mijn eerste jaar op kamers () had ik ook zulke buren, die jongen woonde er zelfs samen met zijn vriendin. En die vroeg zelfs om "harder, harder" "neuk me, neuk me" en veel ergere heftiger dingen. Dat wil je inderdaad niet horen en weten!
Echt dat als je erbij zat dat je zo 'klatsj-klatsj-katsj' hoorde!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
WAXXER!
Dat wil ik gewoon echt niet weten ook
AHA!! Dus ook gevoelens van jaloeziequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja onwijs! Zo jammer dat ie (denkt dat ie) hetero is
Ik HOOP hetquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, je denkt dat ie kasthomo is?
Verzin een lulsmoes en ga eens langs...
Zo zijn jouw buren er bij ou ook achtergekomen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, je denkt dat ie kasthomo is?
Verzin een lulsmoes en ga eens langs...
Zeg! Ga jij je kelder eens in!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt dat als je erbij zat dat je zo 'klatsj-klatsj-katsj' hoorde!![]()
Nah, nu houd ik er over op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |