Er schijnt wel degelijk "and take your time to trust in me, and you will find infinity" uit je speakers te zijn gekomen zónder dat je dat bijhield in je Last FM.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax, je intel klopt niet. Ik heb geen muziek aan staan... kijk maar op m'n last.fm
misschien kan je dan met hem volgend jaar wel/niet de vierdaagse lopenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das waar, hoe beter de conditie hoe minder gezweet.![]()
je bent een echte hardloper? dus ook die andere tochten in het land?
nog netjes gehouden! O god, de Exit bestaat nog? Word het nog steeds de afhaalchinees genoemd?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Om half 3 vonden we het wel genoeg geweest in het Exit cafe, wilden we naar een andere tent toe... Alleen werden we allebei opeens errg moe, dus zijn we maar richting de bus gegaan
Nee, sorry...quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Er schijnt wel degelijk "and take your time to trust in me, and you will find infinity" uit je speakers te zijn gekomen zónder dat je dat bijhield in je Last FM.
Nee, ben een echte tennisspeler. Hardlopen doe ik af en toe voor de lol en de kickquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das waar, hoe beter de conditie hoe minder gezweet.![]()
je bent een echte hardloper? dus ook die andere tochten in het land?
nee das wandelen. Wat hij doet is hardlopen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien kan je dan met hem volgend jaar wel/niet de vierdaagse lopen
Dat is de Exit Club, daar zijn we niet naartoe gegaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nog netjes gehouden! O god, de Exit bestaat nog? Word het nog steeds de afhaalchinees genoemd?
Bent u vroeger eigenlijk wel eens in de It geweest?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nog netjes gehouden! O god, de Exit bestaat nog? Word het nog steeds de afhaalchinees genoemd?
De iT!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bent u vroeger eigenlijk wel eens in de It geweest?
ach jezus jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat is de Exit Club, daar zijn we niet naartoe gegaanen ja zo wordt het nog steeds genoemd, en ik snap het ook wel.. Al die Chinese en Thaise toeristen.. The horror!
U? ik ga je echt slaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bent u vroeger eigenlijk wel eens in de It geweest?
De iT kende ik alleen maar van Glamourland met Dröge!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
U? ik ga je echt slaan![]()
ja, kwam er vaak. Ook Roxy, Mazzo etc.. Jij ook? aangezien we niet veel schelen?
quote:
Oh, kan wel...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Zonde dat het weg is, maar dat had vandaag de dag toch niet meer gekund.
Er schijnt nu een Fitnessclub in te zitten. En in de kelder moet er een club komen. Ik geloof dat Havana interesse heeft.
Misschien vind ie dat wel fijn?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
U? ik ga je echt slaan![]()
ja, kwam er vaak. Ook Roxy, Mazzo etc.. Jij ook? aangezien we niet veel schelen?
jeetje, das uit de oude doos. Glamourlandquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De iT kende ik alleen maar van Glamourland met Dröge!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |