Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denktquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ging sbs6 maar dicht. Met alle trainingsjacks erin.
Zeg, hoe ben jij trouwens aan mijn nummer gekomen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is ook een erg sbs6 trainingsjack café
Ik op de Regulierbreestraatquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vandaag wel uitgewaaid. Niet op het strand, maar op/in/door/over/langs de Ooijpolder bij Nijmegen. Waar het echt heel hard waaide.
Alsof je dat zo erg vindtquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, hoe ben jij trouwens aan mijn nummer gekomen?
Ik verdenk SAJ, in de slaapkamer, met de fluwelen tong.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, hoe ben jij trouwens aan mijn nummer gekomen?
*proest*quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verdenk SAJ, in de slaapkamer, met de fluwelen tong.
[ afbeelding ]
inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ja zou kunnen.. Als ik uitging in Assen ging ik of naar Zusjes de Boer of naar Club Diana. Maja, ieder zn ding he
Dat heeft wel als gevolg dat je de verhalen de vrije loop geeft. Maar volgens mij geef je daar ook niet zo veel om.quote:
We hebben hele andere spelletjes gespeeld! monopoliquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verdenk SAJ, in de slaapkamer, met de fluwelen tong.
[ afbeelding ]
Ik heb het nummer uit zijn telefoon gejat toen hij sliep okquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was SAJ dus...
*noteert*
De volgende keer gaat ie dan wel over de knie...
Ik wil helemaal niet weten of jullie elkaars mono gepoli'd hebbenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
We hebben hele andere spelletjes gespeeld! monopoli
Jemig wat een slechte grapquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet weten of jullie elkaars mono gepoli'd hebben.
Ik was sneller uitgespeeld!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet weten of jullie elkaars mono gepoli'd hebben.
Oke... ik zou je bijna de originaliteitsprijs geven...quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb het nummer uit zijn telefoon gejat toen hij sliep ok
Sterkte... kijk uit voor je nagelsquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik was sneller uitgespeeld!![]()
Okay genoeg flauwekul, ik ga koken, ja echt, ik ga koken![]()
... komen al mijn telefooncontacten zo tot stand?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oke... ik zou je bijna de originaliteitsprijs geven...
maar helaas...
Dat rockcafe toch?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als hij nu eens oplet dat weet ie het wel
Heb je mijn nummer ook dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
... komen al mijn telefooncontacten zo tot stand?
Oh, dat snap ik dan wel weer...quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb je nummer niet. Ik ken SAJ namelijk niet. En ik doe niet zo snel aan bellen.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oke... ik zou je bijna de originaliteitsprijs geven...
maar helaas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |