Klikt goedquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik was volgens jou iig wel origineel. Dat is al fijn genoeg![]()
Voor het eerst in 2mnd dat ik fatsoenlijk ga koken..
Kipfilet in stukjes snijden en in pan doen.
Daarna Gele en Rode paprikastukjes, courgette erin doen
Saus toevoegen
Gele rijst koken
Laten we hopen dat het wat wordt
Ja, zo van, geen direct contact, een backspaceknop enzo. Niet dat ik irl niet kan praten, maar aan de telefoon vind ik dat moeilijk. Gesprekken met mij gaan ook altijd stroef. Ik heb gezichten nodig bij direct contact denk ik.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, dat snap ik dan wel weer...
Smsen is makkelijker
Het klinkt echt zo herkenbaar!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, zo van, geen direct contact, een backspaceknop enzo. Niet dat ik irl niet kan praten, maar aan de telefoon vind ik dat moeilijk. Gesprekken met mij gaan ook altijd stroef. Ik heb gezichten nodig bij direct contact denk ik.
Ik vind het altijd wel fijn even na te kunnen denken bij antwoord-geven.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, zo van, geen direct contact, een backspaceknop enzo. Niet dat ik irl niet kan praten, maar aan de telefoon vind ik dat moeilijk. Gesprekken met mij gaan ook altijd stroef. Ik heb gezichten nodig bij direct contact denk ik.
Ze noemen me ook wel 'de stem van het volk' omdat alles wat ik zeg zo herkenbaar isquote:
Ik had niet anders verwacht, Stevennadenken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel fijn even na te kunnen denken bij antwoord-geven.![]()
Wat dat betreft is sms'en wel fijn.
We kennen je niet anders dan dat je met een *hips* binnenkomt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben blij dat ik niet alleen sta
God, ik heb echt veel bier op vanmiddag
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We kennen je niet anders dan dat je met een *hips* binnenkomt.
Is de film een beetje gelukt?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben blij dat ik niet alleen sta
God, ik heb echt veel bier op vanmiddag
Tis toch zo?quote:
De drank was na de premiere...quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Is de film een beetje gelukt?Of keek je toen al dubbel?
We doen liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dankje Erik, ik ook van jouquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Vlarpje, we doen het gemeenst tegen de mensen van wie we het meest houden. Althans, die neiging heb ik.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:36 schreef Ang3l het volgende:Dat wordt straks echt anders als ik iets heb gekocht in Rotterdam. Dah heb ik geen geld meer om elke dag dronken te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh!?
Meer premieres doen. Daar is vast een open bar.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat wordt straks echt anders als ik iets heb gekocht in Rotterdam. Dah heb ik geen geld meer om elke dag dronken te worden
Ik moest vanmiddag toch echt zelf betalenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meer premieres doen. Daar is vast een open bar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |