Op zondagavond zeker ?quote:
Bij de avondwinkel?quote:
weinig leuke uitspraken vorige kerequote:
Volgens mij nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:05 schreef Sackboy het volgende:
Deelt André die gele duimen nog weleens uit?
Jahahaha u riep?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:28 schreef PiRANiA het volgende:
Nog iets meer dan een uur
LightLuke,Surveillance-Fiets ,cherrycoke ,Nero22 ,dronkeykong ,Cassius,WcPot en anderen kom er maar bij
quote:
jailbaitquote:
Ik leg dr wel ff aan de ketting in m'n kelder tot ze legaal te doen is.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik leg dr wel ff aan de ketting in m'n kelder tot ze legaal te doen is.
wel voeren danquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik leg dr wel ff aan de ketting in m'n kelder tot ze legaal te doen is.
waarom, we zijn met deze topic nog maar op de helftquote:
kan niet snel genoeg gaan. Misschien deel 3 en 4 ook maar alvast in de startblokken zetten?quote:
Nou als dat het 'hoogtepunt' van de aflevering was..quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:14 schreef PiRANiA het volgende:
Oeh, die aankondiging van wegmisbruikers zag er goed uit
Wacht maar tot het begintquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waarom, we zijn met deze topic nog maar op de helft
Als het al zo snel gaat zonder dat het bezig is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nu is het niet zo drukquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jaja, volgens mij word het spannend vanavond! Een hotelmanager die geld steelt van de Nederlandersquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:19 schreef PiRANiA het volgende:
Een belg die tegengehouden wordt voor de grens
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:20 schreef TheKC het volgende:
Nog maar 10 minuten mensen open jullie ogen bier en zet de tv aan.
Kijken wij hetzelfde kanaal?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:27 schreef tralalala het volgende:
Lijkt dat wijf wel van de c1000 reclame.
Doe dan ook 50 posts per pagina.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:28 schreef Stephan1237 het volgende:
8 pagina's en het is nog geneens begonnen
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:29 schreef WcPot het volgende:
Duurt nu niet lang meer. Straks is onze koos er weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |