Nee.quote:
quote:
Kut topic slotje.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:01 schreef Breathtaking het volgende:
Zie je zo die buurman z'n piemel uit z'n broek halen en op haar af komen lopen, en zij zo, buurman wat doet u nu? En dan zegt hij zo, aan de kant trut
en steekt 'ie 'm zo in de uitlaat van die dure auto
!
Dudette......quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:01 schreef Breathtaking het volgende:
Zie je zo die buurman z'n piemel uit z'n broek halen en op haar af komen lopen, en zij zo, buurman wat doet u nu? En dan zegt hij zo, aan de kant trut
!
!
You're fucked in the head.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Leek me wel een leukere reclame dan deze eigenlijk.
!
Goh!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moest gelijk aan Flodder! denken.
Ah daar hebben we de antisemiet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gezien jouw signature spoor jij ook niet helemaal.
!
3040 daar moet je naar smsen om de prijs van die auto te weten te komen neem ik aanquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:34 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom zingt die vrouw dan drie nul vier nul?
quote:
Mensen die Flodder epic fail vinden zijn zelf totale n00bs, iedereen vind Flodder vet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:40 schreef Penisbaard het volgende:
FlodderIk heb dat pauperprogramma een keer gezien, wat een faal
quote:
Kinderen die denken dat Flodder alleen maar een televisie serie is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:40 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:40 schreef Penisbaard het volgende:
Wat maakt mij het nou uit wat die pauperbende allemaal voor series en films heeft danquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:45 schreef sinadO het volgende:
[..]
Kinderen die denken dat Flodder alleen maar een televisie serie is.
Nee klopt, jij kraamt graag onzin uit zonder te weten waar je het in godsnaam over hebt, daar heb je gelijk in. Ik was even vergeten wie ik voor me had.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat maakt mij het nou uit wat die pauperbende allemaal voor series en films heeft dan
Eens met jouw, maar ik mag je nog steeds niet. je koopt muziekquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:54 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee klopt, jij kraamt graag onzin uit zonder te weten waar je het in godsnaam over hebt, daar heb je gelijk in. Ik was even vergeten wie ik voor me had.
Wil jij soms beweren dat het echte kwaliteitstelevisie is dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:54 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee klopt, jij kraamt graag onzin uit zonder te weten waar je het in godsnaam over hebt, daar heb je gelijk in. Ik was even vergeten wie ik voor me had.
jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wil jij soms beweren dat het echte kwaliteitstelevisie is dan?
Nee, ik heb gewoon een pesthekel aan mensen die liever Israël en de VS steunen dan hun eigen continent.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:22 schreef wakajawaka het volgende:
0
[..]
Jij bent jaloers omdat Joden/Israëliërs zo succesvol zijn wereldwijd?
Je bedoelt dat we de traditie van massamoorden moeten voortzetten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een pesthekel aan mensen die liever Israël en de VS steunen dan hun eigen continent.
Ik kom uit Israëlquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een pesthekel aan mensen die liever Israël en de VS steunen dan hun eigen continent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |