Dat en iets met armoe.quote:
Jij altijd met je gevenquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:37 schreef appelsjap het volgende:
Van mij mochht je mee.
Ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:38 schreef r0binhood het volgende:
[..]
nou als ze alleen in die wagon zat en de deuren waren op slot dan had ik d'r kapot verkracht ja.
Dat en iets met een luger, kogel en nek!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:39 schreef beverton het volgende:
Ga gewoon werken vuile profiteur, tering kraker dat je bent. En je durft ook nog een grote muil op te zetten als iemand je vriendelijk doch geėrgerd duidelijk maakt dat zij er niet van gediend is.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
stom kutwijf dus.
Waarom extra gaan betalen als het ook goedkoper kan hoor, ben je niet per se een profiteur door :s
Maar goed, goed dat dat wijf had gezien dat je het aan een ander meisje vroeg !
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:39 schreef beverton het volgende:
Ga gewoon werken vuile profiteur, tering kraker dat je bent.
Is maar 25 euro of niet? Twee keer met de trein en je hebt het er alweer uitquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:41 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb overigens zelf een NS-kortingskaart. Voor die ene keer dat ik met de trein ga toch wel hendig.
Allemaal prima, maar dat TS op een negatief antwoord gewelddadige neigingen krijgt geeft aan dat TS het gewoon niet verdient.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:40 schreef Nikmans het volgende:
Lekker avontuurlijke mensen hier.
Ik heb zelf een OV en van mij zou je mee mogen reizen TS
Ik zat zelf een keertje in zo'n overkapt wachthokje op de trein te wachten en tegenover me zat een vrouw van in de 40, toen ik op een gegeven moment er achter kwam dat ik mijn OV vergeten was en hardop 'kut' zei, vroeg ze me wat er aan de hand was en zei ze dat ik met haar mocht meereizen als ik dat wou.
Het is dat ik weer terug moest anders had ik het gedaanMensen hebben niets meer voor elkaar over
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:41 schreef LasTeR het volgende:
Maar wat zei dat meisje toen je haar vertelde dat je het een zielige actie vond?
Nou nou wat een vooroordeel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een moraalridder. Zeker zo'n rechtenstudente.
Wat maakt het nou uit, alsof ik er last van heb dat er iemand op mijn OV meereist, ik zeg altijd gewoon ja.
45 euroquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is maar 25 euro of niet? Twee keer met de trein en je hebt het er alweer uit.
En als iemand wil meeliften op je zorgverzekering? Ben je dan nog steeds zo'n held, held?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is er nou triest en pauper, alsof jullie Hollanders allemaal die 40% korting zouden laten gaan. Als iemand wilt meereizen op m'n OV is die van harte welkom
.
daarom,quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:40 schreef r0binhood het volgende:
[..]
tuurlijk, gewoon dik in haar bijzijn om haar te stangen
Hey maar dit is fok. De meeste mensen moeten hun imago van elitaire miljonair wel hoog houden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is er nou triest en pauper, alsof jullie Hollanders allemaal die 40% korting zouden laten gaan. Als iemand wilt meereizen op m'n OV is die van harte welkom
.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:43 schreef DrDentz het volgende:
Robin Hood steelt als vanouds van de rijken (NS) en geeft het aan de armen (zichzelf).
Wat heeft dat voor nut dan? In die periode van half juli tot half augustus krijg je wel gewoon korting hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:42 schreef beverton het volgende:
Tevens ben ik het eens met TS, ik heb zelf ook OV, maar toen ik een keer in augustus, de periode waarin je OV niet geldig is, naar Utrecht moest en ik aan een jongeman, tevens ook student, de weg vroeg bood hij mij aan om met hem mee te reizen.
Conclusie: mensen moeten weer mens worden en elkaar helpen yo yo yo
Klopt, de mensen zoals die golfer moeten toch wel hun porsche behouden hequote:Op zondag 4 oktober 2009 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey maar dit is fok. De meeste mensen moeten hun imago van elitaire miljonair wel hoog houden.
Jij godsongelofelijke mongoolquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En als iemand wil meeliften op je zorgverzekering? Ben je dan nog steeds zo'n held, held?
Je reist niet meer gratis en inderdaad wel met korting, maar hij bood mij gewoon aan om verder te reizen op zijn strippenkaartquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor nut dan? In die periode half juli tot half augustus krijg je wel gewoon korting hoor.
Je excuses aanbieden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nou nou wat een vooroordeel.
Van mij mogen ze ook meereizen. Had ik een keer en toen moest ik eruit en ik zo mijn excuses aanbieden omdat ik er eerder uit moest.![]()
Zij vonden het niet erg.
Je mag er zelfs 3 meenemen met kortingquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:43 schreef Adelante het volgende:
Ik zeg ook altijd ja, alleen heb ik een jaartrajectkaart en daar krijgt ze volgens mij geen korting meeMoet de eerste keer nog meemaken, dat ik in zo'n situatie wordt gecontroleerd
Tuurlijk niet, maar als je in 2 regels kan uitleggen waarom dat een gelijkwaardige vergelijking is krijg je van mij een Railrunnerkaartjequote:Op zondag 4 oktober 2009 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En als iemand wil meeliften op je zorgverzekering? Ben je dan nog steeds zo'n held, held?
Onzin. De OV-korting geldt zoals de naam zegt in het gehele OVquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:46 schreef DrDentz het volgende:
In de bus geldt dat niet hč.Ik had eens iemand bij me die zei: "Ik hoor bij hem." Zei de buschauffeur: "Ja.. en?" "Dan reis ik toch met korting?" "Dat geldt alleen in de trein.."
Ah, op die manier. Das aardig inderdaad.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:46 schreef beverton het volgende:
[..]
Je reist niet meer gratis en inderdaad wel met korting, maar hij bood mij gewoon aan om verder te reizen op zijn strippenkaart![]()
Nee das echt zo. Ik heb dat ook eens gehad. Die roze strippenkaart geldt alleen voor jezelf. Niet voor iemand anders die je meeneemt die geen OV heeft.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:48 schreef beverton het volgende:
[..]
Onzin. De OV-korting geldt zoals de naam zegt in het gehele OV
Dan heeft die buschauffeur ons genaaid.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:48 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik geloof dat in de bus alleen de kaarthouder korting krijgt (dwz, met een roze strippenkaart mag reizen) en verder niemand.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:48 schreef beverton het volgende:
[..]
Kost geld, kan zo ook gratis, meeliften welkom.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee das echt zo. Ik heb dat ook eens gehad. Die roze strippenkaart geldt alleen voor jezelf. Niet voor iemand anders die je meeneemt die geen OV heeft.
Aantal strippen is hetzelfde, alleen mag je een roze gebruiken die iets goedkoper zijn dan de normale blauwe.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:49 schreef beverton het volgende:
[..]kan diegene dan een korting krijgen op het aantal strippen
?
Goed punt eigenlijk, ik heb geen idee. Ik gebruik die chipkaart niet, zolang het nog niet hoeft.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:50 schreef Horloge het volgende:
Ik zit me nu te bedenken hoe dat gaat met die OV chipkaart. Dan is dat meereizen met korting op andermans OV studentenkaart zeker ook afgelopen?
Ja dat weet ik, maar normaal gesproken mag er iemand met je mee reizen met korting. Zou die medereiziger dan geen korting kunnen krijgen op zijn/haar aantal strippenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Aantal strippen is hetzelfde, alleen mag je een roze gebruiken die iets goedkoper zijn dan de normale blauwe.
Das ook vaak niet bekendquote:Reductiegerechtigden kunnen samen dezelfde reis maken met één 2-, 3- of 8-strippenkaart die slechts voor één persoon is gestempeld.
U stempelt de kaart voor het aantal zones waar u in wilt reizen, plus de basisstrip, als zou u de reis alleen maken. Nadat u op deze wijze de 2-, 3- of 8-strippenkaart stempelde kunt u samen met één andere reductiegerechtigde reizen.
Twee reductiegerechtigden mogen niet samen reizen met een 15-strippenkaart vol-tarief of een 45-strippenkaart die slechts voor één persoon werd gestempeld.
Op de hieronder afgebeelde 3-strippenkaart is de derde strip gestempeld.
Twee reductiegerechtigden kunnen met deze kaart samen door twee zones reizen.
Idiote mongool dat je bent, alsof een mensenleven in verhouding staat tot die 1,20 kortingquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:06 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
dat soort egoļstisch volk mogen ze van mij echt afknallen gewoon! Ik snap ook niet hoe je zo wordt...dat je op die manier in het leven staat!
Onbegrip!
Het gaat niet om het geld maar om het principequote:Op zondag 4 oktober 2009 17:07 schreef beverton het volgende:
[..]
Idiote mongool dat je bent, alsof een mensenleven in verhouding staat tot die 1,20 korting
quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat een kutwijf zeghet ligt er natuurlijk wel aan hoe je eruit ziet, TS.
Jij bent geen student geweest.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:46 schreef r0binhood het volgende:
Ik ben zelf trouwens ook student geweest en als iemand het me vroeg mocht die ook gewoon meereizen
Lelijk doet er niet toe, onder invloed oid wel. Of een één of andere kamperquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:15 schreef r0binhood het volgende:
[..]
eigenlijk is dat ook wel een beetje raar, lelijke mensen zouden minder recht hebben op korting dan de brad pitt's en jolie's van deze wereld?
wat ik mischien wel van invloed zou vinden is: als je ongewassen bent/stinkt of ongeschoren of met vieze kleren de trein in stapt.....dan zou ik we kunnen begrijpen als iemand huiverig is om je te laten meereizen.
Whehequote:Op zondag 4 oktober 2009 17:15 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Het gaat niet om het geld maar om het principe
Alsof een mensenleven überhaupt in geld uit te drukken is.....welk bedrag staat wel in verhouding volgens jou dan?![]()
Als je zo egoļstisch ingesteld bent is de maatschappij gewoon beter af zonder jou (die persoon)!
Jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:47 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Je excuses aanbieden.
Een meelevend mens met gevoel hier op fok.
Ze zijn er nog. gelukkig
Dit dus.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:46 schreef Peter het volgende:
Ze had ja moeten zeggen en dan bij de conducteur moeten ontkennen.
Ja ik heb zo'n idee dat dit wel voor meerdere dingen geldt. Absurd natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:15 schreef r0binhood het volgende:
[..]
eigenlijk is dat ook wel een beetje raar, lelijke mensen zouden minder recht hebben op korting dan de brad pitt's en jolie's van deze wereld?
wat ik mischien wel van invloed zou vinden is: als je ongewassen bent/stinkt of ongeschoren of met vieze kleren de trein in stapt.....dan zou ik we kunnen begrijpen als iemand huiverig is om je te laten meereizen.
dat dus. OV is toch al friggin' duur, en hoeveel geld je ook hebt, het is eigenlijk het geld niet waard, dus ik zou ook gewoon iemand met korting mee laten reizen, al is het maar om de NS te stangenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:39 schreef appelsjap het volgende:
Wat boeit het nou als iemand met korting mee kan reizenEcht, /care.
Ohja, ben jij dat meisje die op 15 april jongstleden bij Geldermalsen de trein naar Utrecht instapte en toen die paar leuke jongens aansprak om mee te reizen met korting? Stuur dan maar een PM ofzoquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:15 schreef n0ir het volgende:
Bij mij kwam een keer een superleuk meisje naast me zitten om met m'n OV mee te reizen.
Superleuke meisjes!!!
Dan zou jij in '43 waarschijnlijk ook Joden bij je laten onderduiken, om ze vervolgens zelf aan te geven.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:41 schreef Xennia het volgende:
Door types als TS worden de treinkaartjes duurder.
Als ik een OV had, zou ik je laten mee reizen. En als de conducteur langs kwam, zou ik zeggen dat ik je nog nooit heb gezien
Ja, want dat is inderdaad precies hetzelfde als het krenterige gedrag van TS afstraffen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan zou jij in '43 waarschijnlijk ook Joden bij je laten onderduiken, om ze vervolgens zelf aan te geven.
jij reist met een strippenkaart in de trein?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:45 schreef Remsjo het volgende:
TS ben je gehandicapt ofzo? Hoe moeilijk is het om een normale strippenkaart te kopen en daarop te reizen? Strippenkaarten kosten tegenwoordig ook geen drol meer. Zo,n grote strippenkaart van 45 strippen kost 15 euro geloof ik en voor 60 cent kan je dan heel de dag reizen.
Pauper!!!!11111
Nee maar wel in de bus. Als iemand aan mij komt vragen of hij/zij op mijn strippenkaart mee mag reizen zou ik ook nee zeggen. Als ik een bekend iemand tegen kom zoals collega, buurmeisje, vrienden, familie of teamgenoten dan zou ik het wel doen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij reist met een strippenkaart in de trein?
Jou negeren kostte haar niet eens moeite om geen moeite voor te doen....quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:35 schreef r0binhood het volgende:
die ene blauwe maandag dat ik met de trein moet, pak ik altijd een korting-kaartje.
enige nadeel is wel dat je dan je medemens moet aanspreken en vragen of je op z'n/haar ov-jaarkaart bv. mag meereizen.
Normaal hoeft dit geen nadeel te zijn want zo spreek je nog eens met mensen en soms kan je een gezellig gesprek aanknopen.
Dus zo gezegd, zo gedaan...ik de wagon ingestapt en ik spotte een meisje met een dasje om die aan't sms'en was.
Ik wachten tot ze klaar was met sms'en en....:
r0bin: "hoi mag ik je wat vragen, zou ik op je OV mogen meereisen..."
meisje: "Nou........ik vind dat je eigenlijk nogal aan't profiteren bent...."
r0bin: "kost het je extra moeite dan? anders vraag ik wel iemand anders....?" (zag de bui al hangen)
meisje: "ja vraag maar iemand anders...."
Nu had ik op dat moment zin om dat wijf de grond in te trappen. Aangezien ik als belastingbetaler dat verwende kutnest haar Studiefinanciering en OV-kaart deels meebetaal.
En het koste haar verder niks, ook geen extra moeite ofzo... maar't was echt zo'n kak huppelkut die zin had om moeilijk te doen...
Maar ik liet me niet kennen en vroeg aan een ander meisje schuin tegenover me of het goed was om op haar OV mee te reizen....was geen probleem.
Dus dat wijf waar het niet van mocht had maar voor korte tijd plezier aan d'r zielige actie. Ik snap soms niet waarom sommige mensen je het licht van de zon niet gunnen terwijl zelfs die gratis is....
Maar goed....soms denk ik "zou het aan mij liggen" maar d'r zijn toch vast meer mensen die net als ik vragen aan vreemden of ze met korting mogen meereizen?
Wat is julie mening?
in de bus kan je niet op een OV meereizenquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:02 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee maar wel in de bus. Als iemand aan mij komt vragen of hij/zij op mijn strippenkaart mee mag reizen zou ik ook nee zeggen. Als ik een bekend iemand tegen kom zoals collega, buurmeisje, vrienden, familie of teamgenoten dan zou ik het wel doen.
Of lelijk.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:03 schreef Merel het volgende:
Misschien vond ze je gewoon wel een engerd.
Kom niet praten tsjikkie of moet ik je anaal vernederenquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:34 schreef Breathtaking het volgende:
Dat is ook wel gewoon pauperik koop m'n kaartjes gewoon altijd voor de volle mep, en dat zou jij ook moeten doen. Je kunt niet zomaar van anderen verwachten dat ze alles wel best vinden
!
Weet je wat, waarom deelt TS de winst niet met de persoon die hem mee laat rijden? Dan hebben ze er alletwee wat aan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:17 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een kneuzen hier in dit topic tering zeg, alsof het zo erg is om iemand korting te geven.
Mensen die serieus denken dat als TS dit niet zou doen de treinkaartjes goedkoper waren
Alsof het zoveel moeite is om te zeggen dat hij meereist.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:48 schreef Smart_ass het volgende:
Nee das echt zo. Ik heb dat ook eens gehad. Die roze strippenkaart geldt alleen voor jezelf. Niet voor iemand anders die je meeneemt die geen OV heeft.
Nee, want dan verliest die andere er iets mee, met iemand laten meereizen niet. Wat een baggervergelijking.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:42 schreef ViviRAWRS het volgende:
Nee heb je, ja kun je krijgen, toch? Waarom is ze dan meteen een kutwijf?
Ik koop zelf altijd een kaartje voor het volle pond als ik even geen OV of kortingskaart heb, het komt niet eens in me op om de gok te wagen dat een onbekende mij aan die korting gaat helpen.Het is toch een beetje bedelen, zoals 5 cent te weinig neerleggen bij de kassa en dan de volgende klant lief aankijken met de bedoeling dat ze bijspringt.
ja dat dus!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:17 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een kneuzen hier in dit topic tering zeg, alsof het zo erg is om iemand korting te geven.
Mensen die serieus denken dat als TS dit niet zou doen de treinkaartjes goedkoper waren
alsof het zoveel moeite is om een gewoon kaartje te kopen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:17 schreef Maikuuul het volgende:
Of het nu om OV of 5 cent gaat, je vraagt de ander om een gunst, en die ander kan zo zijn of haar eigen redenen hebben om dat te weigeren en is daarmee niet meteen een kutwijf.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee, want dan verliest die andere er iets mee, met iemand laten meereizen niet. Wat een baggervergelijking.
Ik zit morgen vanaf Adam CS in de trein naar Utrecht CS rond een uur of 9, en jullie mogen allemaal meereizen hoor mensen
joh...ze hoeft alleen haar OV aan de conducteur te laten zien...quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:36 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Of het nu om OV of 5 cent gaat, je vraagt de ander om een gunst, en die ander kan zo zijn of haar eigen redenen hebben om dat te weigeren en is daarmee niet meteen een kutwijf.
Jawel, een kleinzielig persoon waarbij dit een héél belangrijk is gebeurtenis op een dag in haar miserabele kutleven waar ze over het algemeen geen autoriteit heeft.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:36 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Of het nu om OV of 5 cent gaat, je vraagt de ander om een gunst, en die ander kan zo zijn of haar eigen redenen hebben om dat te weigeren en is daarmee niet meteen een kutwijf.
Ze kan best dr redenen hebben ja maar wat zou in dit geval haar reden moeten zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:36 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:55 schreef OldJeller het volgende:
Verzuurde mensen die anderen niets gunnen. "Ja, normaal koop ik zelf ook altijd kaartjes, dus.." Who gives a fuck?
Net zoals met parkeren. Als je weggaat en er staat nog tijd op je kaartje, en je ziet dat mensen net aankomen, dan geef ik hen mijn parkeerkaartje. Ik heb er toch niets aan en ik word er niet slechter van.
Stel autisten.
Dus omdat jij autistisch bent en niks durft te vragen moet maar iedereen die wel een beetje sociaal ontwikkeld is gelijk ook maar alles betalenquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een huilies allemaal in dit topic zeg.
Boeiend of zij dat wil of niet. Ik heb er ook een hekel aan als mensen bij mij komen zeuren of ze op mijn OV mogen mee reizen. Ik koop zelf ook altijd mijn kaartjes voor de volle mep als ik mijn OV niet bij heb, alhoewel ik het geluk heb dat ik ook nog eens een kortingskaart heb.
Dat is ook geen pietluttige reden. En dit was ook niet et geval zoals TS beschreef.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:55 schreef ViviRAWRS het volgende:
Wat nou autisme.Er zijn gewoon mensen die liever niet bedelen / onbekenden om een gunst vragen als het niet noodzakelijk is.
Prima als anderen dat wel doen, maar je kan een gunst niet afdwingen. Mensen kunnen weigeren om de meest pietluttige redenen en dat is hun goed recht. Zelf zou ik weigeren als ik 's avonds alleen in de trein zit en het is een creepy vent die het vraagt, liever dat hij het een coupe verder probeert.
Dan had zij allicht opgemerkt dat studenten die OV-kaart zelf betaald hebben, toen minister Ritzen begin jaren negentig de studenten-OV-kaart invoerde in ruil voor een forse bezuiniging op de studiefinanciering.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:39 schreef Smart_ass het volgende:
Je had gewoon moeten zeggen dat het je niet meer dan normaal vind dat je met haar mee mag reizen, aangezien jij als belastingbetaler meebetaalt aan haar OV. Wat denkt dat kind wel niet.
Wat zou JIJ doen in haar plaats ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:35 schreef r0binhood het volgende:
die ene blauwe maandag dat ik met de trein moet, pak ik altijd een korting-kaartje.
enige nadeel is wel dat je dan je medemens moet aanspreken en vragen of je op z'n/haar ov-jaarkaart bv. mag meereizen.
Normaal hoeft dit geen nadeel te zijn want zo spreek je nog eens met mensen en soms kan je een gezellig gesprek aanknopen.
Dus zo gezegd, zo gedaan...ik de wagon ingestapt en ik spotte een meisje met een dasje om die aan't sms'en was.
Ik wachten tot ze klaar was met sms'en en....:
r0bin: "hoi mag ik je wat vragen, zou ik op je OV mogen meereisen..."
meisje: "Nou........ik vind dat je eigenlijk nogal aan't profiteren bent...."
r0bin: "kost het je extra moeite dan? anders vraag ik wel iemand anders....?" (zag de bui al hangen)
meisje: "ja vraag maar iemand anders...."
Nu had ik op dat moment zin om dat wijf de grond in te trappen. Aangezien ik als belastingbetaler dat verwende kutnest haar Studiefinanciering en OV-kaart deels meebetaal.
En het koste haar verder niks, ook geen extra moeite ofzo... maar't was echt zo'n kak huppelkut die zin had om moeilijk te doen...
Maar ik liet me niet kennen en vroeg aan een ander meisje schuin tegenover me of het goed was om op haar OV mee te reizen....was geen probleem.
Dus dat wijf waar het niet van mocht had maar voor korte tijd plezier aan d'r zielige actie. Ik snap soms niet waarom sommige mensen je het licht van de zon niet gunnen terwijl zelfs die gratis is....
Maar goed....soms denk ik "zou het aan mij liggen" maar d'r zijn toch vast meer mensen die net als ik vragen aan vreemden of ze met korting mogen meereizen?
Wat is julie mening?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dus omdat jij autistisch bent en niks durft te vragen moet maar iedereen die wel een beetje sociaal ontwikkeld is gelijk ook maar alles betalen![]()
Jij bent zeker ook zo iemand die niet durft te vragen of iemand zn tas wilt optillen als er nergens anders meer plek is
Heb je een hekel aan negers ofzo?quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:50 schreef r0binhood het volgende:
Behalve als ze stinken (ongewassen zijn) of onder de invloed zijn.
Jezus. Wat een gezeikquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een huilies allemaal in dit topic zeg.
Boeiend of zij dat wil of niet. Ik heb er ook een hekel aan als mensen bij mij komen zeuren of ze op mijn OV mogen mee reizen. Ik koop zelf ook altijd mijn kaartjes voor de volle mep als ik mijn OV niet bij heb, alhoewel ik het geluk heb dat ik ook nog eens een kortingskaart heb.
Blijkbaarquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
Zijn er serieus mensen die aan wildvreemden vragen of ze op hun kortingskaart mogen meeliften?
Blijkbaar inderdaad, had er ook nog nooit van gehoordquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
Zijn er serieus mensen die aan wildvreemden vragen of ze op hun kortingskaart mogen meeliften?
Dat tweede doe ik ook. Maar dan komt het van mij uit en dat is het verschil. Mensen die er bij voorbaat al vanuit gaan dat ze wel op iemands anders korting mogen meeliften, zijn een ander verhaal. Een no-go verhaal, wat mij betreft.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:55 schreef OldJeller het volgende:
Verzuurde mensen die anderen niets gunnen. "Ja, normaal koop ik zelf ook altijd kaartjes, dus.." Who gives a fuck?
Net zoals met parkeren. Als je weggaat en er staat nog tijd op je kaartje, en je ziet dat mensen net aankomen, dan geef ik hen mijn parkeerkaartje. Ik heb er toch niets aan en ik word er niet slechter van.
Stel autisten.
Ja, toen een vriendin had verteld dat iemand dat aan haar vroeg, vroeg ik me dat ook af, totdat hetzelfde me overkwam.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |