Dat en iets met armoe.quote:
Jij altijd met je gevenquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:37 schreef appelsjap het volgende:
Van mij mochht je mee.
Ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:38 schreef r0binhood het volgende:
[..]
nou als ze alleen in die wagon zat en de deuren waren op slot dan had ik d'r kapot verkracht ja.
Dat en iets met een luger, kogel en nek!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:39 schreef beverton het volgende:
Ga gewoon werken vuile profiteur, tering kraker dat je bent. En je durft ook nog een grote muil op te zetten als iemand je vriendelijk doch geërgerd duidelijk maakt dat zij er niet van gediend is.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
stom kutwijf dus.
Waarom extra gaan betalen als het ook goedkoper kan hoor, ben je niet per se een profiteur door :s
Maar goed, goed dat dat wijf had gezien dat je het aan een ander meisje vroeg !
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:39 schreef beverton het volgende:
Ga gewoon werken vuile profiteur, tering kraker dat je bent.
Is maar 25 euro of niet? Twee keer met de trein en je hebt het er alweer uitquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:41 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb overigens zelf een NS-kortingskaart. Voor die ene keer dat ik met de trein ga toch wel hendig.
Allemaal prima, maar dat TS op een negatief antwoord gewelddadige neigingen krijgt geeft aan dat TS het gewoon niet verdient.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:40 schreef Nikmans het volgende:
Lekker avontuurlijke mensen hier.
Ik heb zelf een OV en van mij zou je mee mogen reizen TS
Ik zat zelf een keertje in zo'n overkapt wachthokje op de trein te wachten en tegenover me zat een vrouw van in de 40, toen ik op een gegeven moment er achter kwam dat ik mijn OV vergeten was en hardop 'kut' zei, vroeg ze me wat er aan de hand was en zei ze dat ik met haar mocht meereizen als ik dat wou.
Het is dat ik weer terug moest anders had ik het gedaanMensen hebben niets meer voor elkaar over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |