Ja dat staat er toch.quote:
ja weet ik veel wat er allemaal staat, de A is goed gelukt, die is duidelijk herkenbaar, de rest was een beetje halflamlendig erin gekrast.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:33 schreef Saaaaab het volgende:
In de letters A en V en zo?
Maar het was dus geen woord? Alleen letters? Misschien probeerden ze TS iets duidelijk te maken.quote:
Anale Verkrachting voor jou als je doorgaat met je josti-posts.quote:
dit is geen lemming nee hoezo?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:36 schreef 9611Niels het volgende:
In de letters A en V? Is dit een lemming ofzo?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:43 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Anale Verkrachting voor jou als je doorgaat met je josti-posts.
Vaginaal Anaalquote:
De achtertuin van Rotterdam, namelijk Schiedam.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
In wat voor pauperwijk woon je dan?
Je auto vannacht even ergens anders parkeren, zorgen dat ze die laatste P er niet op zetten anders komen ze elke keer terug bij je auto.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:31 schreef Metro2005 het volgende:
Kom ik bij mijn auto, zie ik ineens dat een paar grapjassen er krassen op gemaakt hebben in de letters A en V enzogvd stelletje randdebielen. Daarnaast hebben ze blijkbaar geprobeerd in te breken want de achterraampjes stonden allebei een klein stukje omlaag
![]()
Kunnen mensen niet van andersmans spullen afblijven, waarschijnlijk weer dat tering uitgaanspubliek geweest wat vaak door onze straat loopt.
Van de week had er al iemand met een fietsje oid tegenaan gezeten en nu dit weer![]()
![]()
![]()
Paupers !
En de auto van mijn vriendin hadden ze ook al te pakken genomen met een mooie kras op de motorkap![]()
![]()
![]()
mensen die andermans spullen slopen
![]()
Dat kutkind kan dan echt een pak slaag krijgen als ik 'm zou betrappen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:34 schreef zeemonster het volgende:
Leuk grapje.Hier gebeurt het dan weer door kinderen in de wijk . zo een snotaap van net 2 dat alleen buiten loopt met een tennisracket en dan tegen auto's slaat...
Als ze ouder worden veranderd dat dus in letters kerven
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:32 schreef F04 het volgende:
aangifte gedaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |