Meisjes die een verwijderuurtje hebben ingelast om krabbels te verwijderenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:09 schreef 9611Niels het volgende:
Krabbels worden gelezen.
Beantwoord
En verwijderd in de avond: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
vooruit maarquote:
HET IS EEN JONGEN!!1!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:10 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Meisjes die een verwijderuurtje hebben ingelast om krabbels te verwijderen
Opstaan, douchen, haren doen, naar sgool, dan naar Danique en 's avonds naar the Hangover! @ huis, huis, huis, sgool, Danique's huis en Bios!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:12 schreef The_Voice_Within het volgende:
Wat ik trouwens ook nooit snap, zijn mensen die een volledige dag/week beschrijving van hun WieWatWaar maken. Vaak slaat het echt kant nog wal wat ze allemaal gaan doen.
Opstaan, douchen, haren doen, naar sgool, naar Danique, the Hangover, fietsen naar huis, deur open doen, trap op, tanden poetsen, kleren uit doen, in bed liggen, slapen! @ huis, huis, huis, sgool, Danique's huis, bios, fiets, huis, huis, huis, huis, huis, huisquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Opstaan, douchen, haren doen, naar sgool, dan naar Danique en 's avonds naar the Hangover! @ huis, huis, huis, sgool, Danique's huis en Bios!
Met bijpassende activiteit-smileys.
Jij bent echt leuk!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:10 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ohh, dat vind ik echt té vreselijk als mensen dat schrijven.
het gros verwonderd zich aan het taalgebruik dat deze of gene gebruikt op hyves.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:35 schreef Dionysiou het volgende:
Hebben jullie niks anders te doen dan iemands leven op de voet te volgen via nota bene Hyves?
Kom op zeg![]()
Dit vind ik toch wel het toppunt.![]()
Oh pleasequote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:39 schreef skittelman het volgende:
[..]
het gros verwonderd zich aan het taalgebruik dat deze of gene gebruikt op hyves.
en het is niet dat we jou op de voet volgen hoor, zo interessant ben je ook weer niet
sorry hoor maar wat verwacht je als je zulke polls op je hyves zetquote:
quote:Wat is je indruk van mij?
Gewoon aardig..
Leuke jongen!
Haha gek, maar wel lachen..
Relschoppertje..
Een schat!
Hij heeft wel gelijk.quote:
Echt wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:44 schreef Dionysiou het volgende:
Gelukkig maakt het me niet uit wat iemand van FOK! van me denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |