Geeft zuks een bende.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:05 schreef Sackboy het volgende:
Dit werkt toch ook prima?:
[ afbeelding ]
Ik zweer toch dat het de tuin van een huis verderop was.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:06 schreef Saaaaab het volgende:
Misschien moet je niet meer in hun tuin plassen
Buurman TS:quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:06 schreef Saaaaab het volgende:
Misschien moet je niet meer in hun tuin plassen
Waarschijnlijk is het gepiep het gehoorapparaat van je buurman dat hij naar aanleiding van jouw muziek moest kopen, en nu krampachtig probeert uit te zetten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:02 schreef Juicyhil het volgende:
Ik hoor het zelfs boven Miley Cyrus uit, dat wilt wat zeggen.
Wat voor dingen? Kutdingen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:10 schreef Sjaakmat het volgende:
Bij het winkelcentrum hebben ze nu van die piepdingen hangen om hangjeugd weg te jagen ofzo... Volgens mij heb je er weinig last van als je drinkt ofzo, want ze staan er nog steeds, maar als ik ff boodschappen moet doen ofzo vind ik het echt kut.
Die gasten hebben hun oren natuurlijk al zo verkankerd dat ze die toonhoogte al niet meer kunnen horen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:10 schreef Sjaakmat het volgende:
Bij het winkelcentrum hebben ze nu van die piepdingen hangen om hangjeugd weg te jagen ofzo... Volgens mij heb je er weinig last van als je drinkt ofzo, want ze staan er nog steeds, maar als ik ff boodschappen moet doen ofzo vind ik het echt kut.
Zijn lipgloss kleurt wel goed bij zijn petje moet ik zeggen.quote:
Contactgestoorde haagse sjonniequote:Op maandag 5 oktober 2009 16:35 schreef blaatertje het volgende:
Bedankt voor de tip TS, ik ga er een zo neerzetten dat hij door de schutting in de tuin van de buren "kijkt" en gaat piepen als de buren in hun tuin willen zitten.
Ik ben je buurman en als je dat flikt dan ga ik de politie inschakelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:14 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik uit Den Haag kom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |