Happel veranderd hem wel indien nodigquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:16 schreef Adelante het volgende:
Zelfde TT
Je denkt, dan kunnen we er nog twee weken mee doen?
Dat lukt sowieso wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:16 schreef Adelante het volgende:
Zelfde TT
Je denkt, dan kunnen we er nog twee weken mee doen?
Inderdaad, zie totaal geen positieve punten op het moment. Van de Wiel opbouwend heel slecht, Aissatti wordt omver geblazen, Sulejmani en Pantelic veel te lage handelingssnelheid. Emanuelson komt er op links wel eens aardig overheen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:18 schreef Pieter-utd het volgende:
Bagger tweede helft van de eerste helft van Ajax
Ik heb het niet gezien, maar je kunt allleen opzettelijk hands maken. Als je de bal niet ziet, kun je dus geen hands maken al zwaai je met je armen tot je erbij neervalt. o.v.b. dus want ik heb het fragment niet gezien.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Reageer dan eens inhoudelijk i.p.v. constant te schreeuwen dat het geen pingel is. Tuurlijk zag hij de bal niet, maar hij zwaait met zijn armen om zich heen, wat totaal onnodig is. Dan is het het risico dat de bal op je hand komt.
Eens, vind sowieso Aissati op links niets.....quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:22 schreef Pieter-utd het volgende:
Doe Rommedahl er maar in, je kan zeggen wat je wil, maar hij geeft toch altijd 5/6 gevaarlijke voorzetten. Aissati er uit, Sulejmani naar links
De Fauw kijkt naar de bal, op het laatste moment draait hij zijn hoofd weg en steekt hij zijn armen alle kanten op.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:21 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar je kunt allleen opzettelijk hands maken. Als je de bal niet ziet, kun je dus geen hands maken al zwaai je met je armen tot je erbij neervalt. o.v.b. dus want ik heb het fragment niet gezien.
Hele seizoen al bagger, terwijl die vorig jaar wel aardig speeldequote:Op zondag 4 oktober 2009 13:24 schreef McDucky het volgende:
[..]
Eens, vind sowieso Aissati op links niets.....
whatever, troll maar lekker verder.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:24 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
De Fauw kijkt naar de bal, op het laatste moment draait hij zijn hoofd weg en steekt hij zijn armen alle kanten op.
Penaltie.
Sowieso slaat het volgens mij nergens op wat jij zegt
Ach dan heeft Sjek vanavond ook weer een momentje om over door te zagen. Die schandalig slechte arbitrage in Nederland en Ajax die weer benadeeld zijn etc...quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:24 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
De Fauw kijkt naar de bal, op het laatste moment draait hij zijn hoofd weg en steekt hij zijn armen alle kanten op.
Penaltie.
Sowieso slaat het volgens mij nergens op wat jij zegt
quote:
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:21 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar je kunt allleen opzettelijk hands maken. Als je de bal niet ziet, kun je dus geen hands maken al zwaai je met je armen tot je erbij neervalt. o.v.b. dus want ik heb het fragment niet gezien.
PSV moet dat wel kunnen winnen. Utrecht staat goed dit seizoen maar als ze zo spelen als tegen NEC afgelopen woensdag dendert PSV er overheen. NEC heeft een veel zwakkere ploeg dan PSV op het moment en wist Utrecht de tweede helft toch even aardig vast te zetten.quote:
Inderdaad, begint al volgens mij dat Van der Wiel te ver naar voren staat te dekken zodat Jannssen op links alle ruimte heeft.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:45 schreef TheArt het volgende:
2-1 Roda
Wat dramatisch verdedigd opnieuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Stoerquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Gerechtigheid... kut joden met hun onverdiende penalty.
Is het al afgelopen dan ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
yeah.. verliezen van RKC en winnen van AJAX, dat is het Roda dat ik niet anders ken
quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Gerechtigheid... kut joden met hun onverdiende penalty.
Utrecht uit, altijd lastigquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:54 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
psv wint gewoon in Utrecht. 2 klasses beter
Utrecht is dan nu ook beter dan een jaar geleden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vorig seizoen won PSV met 1-5, maar toen telt niet. Nu telt.
Op de eerste 10 minuten van de wedstrijd na in ieder geval wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik gun Roda JC de punten vandaag.
Vechten tegen degradatiequote:Op zondag 4 oktober 2009 13:59 schreef Happel het volgende:
Waar zouden jullie zijn zonder die gozert. Zat er lekker in hoor.
Nergens, want Ajax is te afhankelijk van de bevliegingen van één speler.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:59 schreef Happel het volgende:
Waar zouden jullie zijn zonder die gozert. Zat er lekker in hoor.
PSV niet wou je zeggen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Utrecht is dan nu ook beter dan een jaar geleden.
2-2
PSV ook maar om nu te stellen dat ze weer makkelijk gaan winnen is me wat te makkelijk. Reken me er maar op af als het wel zo isquote:
Haal er 14 doelpunten vanaf en 10 assistsquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Och, gut. Je hebt je lolbroek aan, wat schattig.
Suarez is 9 van de 10 wedstrijden gewoon fantastisch aan het voetballen. Werkt hard, voetbalt uitstekend, staat er vrijwel altijd: dat kun je niet 'bevliegingen' noemen. Dat is gewoon structureel goed.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nergens, want Ajax is te afhankelijk van de bevliegingen van één speler.
Ik ook hoor. Deze vrije trap zal er wel ingaan. Er zijn er veel te veel die hun niveau totaal niet halen.quote:
Nogal ja. Flink overdreven. Dit soort overtredingen heb ik vandaag wel meer gezien, die niet eens bestraft zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:11 schreef Ambrosius het volgende:
WTF, dat is wel wat overdreven lijkt me.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:12 schreef Zero2Nine het volgende:
Nice, alleen wordt de directe rode in dat geval ook vaak niet gegeven.
Dat is wel een prequote:Op zondag 4 oktober 2009 14:14 schreef Godtje het volgende:
Tja je kan hem geven. Als de scheids het dan ook structureel gaat doen op alle velden dat zou een stuk helpen.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:14 schreef maril het volgende:
Ajax zwijnt, en die rode kaart is terecht. Ophouden met die overtredingen van achteren.
Absoluut , en als een PSVer het vanmiddag doet(Fan van) ook rood.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:15 schreef Wilskracht het volgende:
Hadouir maakt de zelfde overtreding dus ook rood
[..]
Klopt, maar dat zegt niks over deze overtreding en deze kaart. Deze kan je geven.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:15 schreef Wilskracht het volgende:
Hadouir maakt de zelfde overtreding dus ook rood
[..]
Minuutje of vier inderdaad.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:12 schreef Yi-Long het volgende:
Volgens mij loopt mijn stream wat achter...
suarez fanboyquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:20 schreef Zero2Nine het volgende:
Je zal zien dat Suarez toch nog scoort
Absoluut niet, meer in de zin van dat ik het vrees.quote:
Mwah.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:25 schreef McDucky het volgende:
Wat een kans nog
quote:
En als Twente dan verliest heb je gewoon 5 ploegen gedeeld 1e staan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:27 schreef Zwansen het volgende:
Als Utrecht wint kunnen ze gewoon bovenaan staan na 9 wedstrijden.
Moeten ze nog wel even aan het doelsaldo werken, maargoed dat ze bovenaan komen gun ik ze niet, zo goed is het echt niet hoor wat Utrecht laat zien. Was er afgelopen woensdag iig niet van onder de indruk. Maar tegen PSV is de motivatie bij de Utrechtspelers wel wat groter natuurlijk. Om precies te zijn: als Utrecht PSV wil passeren is er een doelpuntenverschil van minimaal 7 nodig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:27 schreef Zwansen het volgende:
Als Utrecht wint kunnen ze gewoon bovenaan staan na 9 wedstrijden.
hehe iddquote:
"Ik sta maar op voor 1 volkslied en dat is het Wilhelmus."quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
hehe idd"ïk praat even door het Friese volkslied heen"
Zo te zien wel, hèquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:37 schreef Adelante het volgende:
Is Paul er naar toe en kunnen we hier weer rustig posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |