Dat is wel een prequote:Op zondag 4 oktober 2009 14:14 schreef Godtje het volgende:
Tja je kan hem geven. Als de scheids het dan ook structureel gaat doen op alle velden dat zou een stuk helpen.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:14 schreef maril het volgende:
Ajax zwijnt, en die rode kaart is terecht. Ophouden met die overtredingen van achteren.
Absoluut , en als een PSVer het vanmiddag doet(Fan van) ook rood.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:15 schreef Wilskracht het volgende:
Hadouir maakt de zelfde overtreding dus ook rood
[..]
Klopt, maar dat zegt niks over deze overtreding en deze kaart. Deze kan je geven.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:15 schreef Wilskracht het volgende:
Hadouir maakt de zelfde overtreding dus ook rood
[..]
Minuutje of vier inderdaad.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:12 schreef Yi-Long het volgende:
Volgens mij loopt mijn stream wat achter...
suarez fanboyquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:20 schreef Zero2Nine het volgende:
Je zal zien dat Suarez toch nog scoort
Absoluut niet, meer in de zin van dat ik het vrees.quote:
Mwah.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:25 schreef McDucky het volgende:
Wat een kans nog
quote:
En als Twente dan verliest heb je gewoon 5 ploegen gedeeld 1e staan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:27 schreef Zwansen het volgende:
Als Utrecht wint kunnen ze gewoon bovenaan staan na 9 wedstrijden.
Moeten ze nog wel even aan het doelsaldo werken, maargoed dat ze bovenaan komen gun ik ze niet, zo goed is het echt niet hoor wat Utrecht laat zien. Was er afgelopen woensdag iig niet van onder de indruk. Maar tegen PSV is de motivatie bij de Utrechtspelers wel wat groter natuurlijk. Om precies te zijn: als Utrecht PSV wil passeren is er een doelpuntenverschil van minimaal 7 nodig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:27 schreef Zwansen het volgende:
Als Utrecht wint kunnen ze gewoon bovenaan staan na 9 wedstrijden.
hehe iddquote:
"Ik sta maar op voor 1 volkslied en dat is het Wilhelmus."quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
hehe idd"ïk praat even door het Friese volkslied heen"
Zo te zien wel, hèquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:37 schreef Adelante het volgende:
Is Paul er naar toe en kunnen we hier weer rustig posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |