Vechten tegen degradatiequote:Op zondag 4 oktober 2009 13:59 schreef Happel het volgende:
Waar zouden jullie zijn zonder die gozert. Zat er lekker in hoor.
Nergens, want Ajax is te afhankelijk van de bevliegingen van één speler.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:59 schreef Happel het volgende:
Waar zouden jullie zijn zonder die gozert. Zat er lekker in hoor.
PSV niet wou je zeggen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Utrecht is dan nu ook beter dan een jaar geleden.
2-2
PSV ook maar om nu te stellen dat ze weer makkelijk gaan winnen is me wat te makkelijk. Reken me er maar op af als het wel zo isquote:
Haal er 14 doelpunten vanaf en 10 assistsquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Och, gut. Je hebt je lolbroek aan, wat schattig.
Suarez is 9 van de 10 wedstrijden gewoon fantastisch aan het voetballen. Werkt hard, voetbalt uitstekend, staat er vrijwel altijd: dat kun je niet 'bevliegingen' noemen. Dat is gewoon structureel goed.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nergens, want Ajax is te afhankelijk van de bevliegingen van één speler.
Ik ook hoor. Deze vrije trap zal er wel ingaan. Er zijn er veel te veel die hun niveau totaal niet halen.quote:
Nogal ja. Flink overdreven. Dit soort overtredingen heb ik vandaag wel meer gezien, die niet eens bestraft zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:11 schreef Ambrosius het volgende:
WTF, dat is wel wat overdreven lijkt me.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:12 schreef Zero2Nine het volgende:
Nice, alleen wordt de directe rode in dat geval ook vaak niet gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |