Bedankt. Ik vind het gewoon echt leuk om te doen. Leuk als mensen dingen opeens begrijpen die ze eerst helemaal niet begrepen. Afgelopen vrijdag heb ik ook even bijles gegeven. Ik hoor van de mensen die ik bijles geef dat ik het beter uitleg dan hun docenten. En als ik het zo doe, ervaar ik het ook meer als een hobby dan als een bijbaan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:02 schreef TNA het volgende:
Er zijn tientallen euro's per uur te verdienen met bijles geven en je doet het gratis? Nobel hoor.
Nee. Althans, niet dat ik weet.quote:
Waar vanuit doe je dit dan? Ik doel meer op de woonplaats.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt. Ik vind het gewoon echt leuk om te doen. Leuk als mensen dingen opeens begrijpen die ze eerst helemaal niet begrepen. Afgelopen vrijdag heb ik ook even bijles gegeven. Ik hoor van de mensen die ik bijles geef dat ik het beter uitleg dan hun docenten. En als ik het zo doe, ervaar ik het ook meer als een hobby dan als een bijbaan.
Den Haag. Ik spreek meestal af in een bibliotheek.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar vanuit doe je dit dan? Ik doel meer op de woonplaats.
Jammer. Want op zich heb ik best wel een hertentamen bestuurskundequote:Op zondag 4 oktober 2009 13:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Den Haag. Ik spreek meestal af in een bibliotheek.
Van mij mag het ook per telefoon/Skype.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jammer. Want op zich heb ik best wel een hertentamen bestuurskunde!
Nee, dat werkt sowieso niet. Het is daarnaast pas over een half jaar. Was gewoon benieuwd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Van mij mag het ook per telefoon/Skype.
Nope, stond eerst in V&A maar daar mochten geen diensten aan worden geboden.quote:
Werkt dat niet? Nooit geprobeerd, maar jij hebt er slechte ervaringen mee?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, dat werkt sowieso niet. Het is daarnaast pas over een half jaar. Was gewoon benieuwd.
Yep.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nope, stond eerst in V&A maar daar mochten geen diensten aan worden geboden.
Ja, op zich wel, dan ben ik lang niet geconcentreerd. Wel bedankt voor het aanbod.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Werkt dat niet? Nooit geprobeerd, maar jij hebt er slechte ervaringen mee?
Oké. Graag gedaan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, op zich wel, dan ben ik lang niet geconcentreerd. Wel bedankt voor het aanbod.
Ik heb rechten gestudeerd (en ben afgestudeerd) en ik werk al ongeveer zeven jaar op het gebied van bestuursrecht.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef Adelante het volgende:
En hoe komt TS aan zijn kennis omtrent dit rechtsgebied?
Oh, ik dacht altijd dat jij iets van 16 of 17 wasquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb rechten gestudeerd (en ben afgestudeerd) en ik werk al ongeveer zeven jaar op het gebied van bestuursrecht.
Nee.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat jij iets van 16 of 17 was
Ik dacht 18 à 19, maar goedquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat jij iets van 16 of 17 was
Bedankt, jongens.quote:
Algemene manier van posten, maar ik zi er wel vaker naastquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee.Vanwege mijn grappen?
Of vanwege alles?
Gelukkig, anders was het wel episch falend geweest van mij.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Algemene manier van posten, maar ik zi er wel vaker naast
Hoe was die dan?quote:Het kwam met name door je opstelling in dat parkieten topic.
Ik vind staatsrecht en bestuursrecht beide interessant, maar bestuursrecht het meest. Ik heb in Leiden gestudeerd (1993-1999 - 1 jaar niet gestudeerd in die periode). Ik heb trouwens civiel recht gedaan maar in mijn werk houd ik me vooral bezig met bestuursrecht.quote:Verder is bestuursrecht erg interessant (staatsrecht ook, maar minder). Waar heb je gestudeerd?
Oké, leuk. Heb je op dit moment het vak 'Inleiding in staats- en bestuursrecht'?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:33 schreef Microtechs het volgende:
Ik heb zeker interesse![]()
*Microtechs beetje structuur kwijt is.![]()
*eerstejaars leiden
oh wacht, ik heb een Inleiding in staats-en bestuursrecht![]()
Oké, wanneer heb je je tentamen? En zijn er bepaalde onderwerpen die je moeilijk vindt, bijvoorbeeld bij bestuursrecht?quote:
11 November. Sorry van mijn korte reactie, was al aan het nadenken van uhm wat ga ik precies vragenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, wanneer heb je je tentamen? En zijn er bepaalde onderwerpen die je moeilijk vindt, bijvoorbeeld bij bestuursrecht?
Sowiesoquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:09 schreef Florian_ het volgende:
Ik ook Leiden. Dat boek is echt dodelijk saai.
Ik loop achter bij zowel Encyclopedie als Staats- en Bestuurs. Studentenvereniging...tssk.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:12 schreef Microtechs het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Ik loop nu achter op het boek, maar ik snap alles wel zeg maar.![]()
Maar ik denk niet genoeg ofzo. In ieder geval mijn antwoorden zijn altijd zwaar kortaf
Maakt niet uit; ik kan ook gewoon wat dingen uitleggen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:03 schreef Microtechs het volgende:
[..]
11 November. Sorry van mijn korte reactie, was al aan het nadenken van uhm wat ga ik precies vragen![]()
Oké, bedoel je oefententamens?quote:Ik begin net met bestuursrecht en staatsrecht heb ik dus net afgerond. Het is vooral de casuistiek/opgaven, hoe dat aan te pakken zeg maar waar ik me nog op wil richten
Welk boek, Hoofdstukken van bestuursrecht of Bestuursrecht in de sociale rechtsstaat?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:09 schreef Florian_ het volgende:
Ik ook Leiden. Dat boek is echt dodelijk saai.
Is het dan dat je weet wat het antwoord is maar dat je niet weet waarom dat het antwoord is?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:12 schreef Microtechs het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Ik loop nu achter op het boek, maar ik snap alles wel zeg maar.![]()
Maar ik denk niet genoeg ofzo. In ieder geval mijn antwoorden zijn altijd zwaar kortaf
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Welk boek, Hoofdstukken van bestuursrecht of Bestuursrecht in de sociale rechtsstaat?
Eh, oké, van welk boek is dit een plaatje?quote:
Ik kan me voorstellen dat je als student niet echt enthousiast wordt van zo'n titel. Ik zeg als student omdat ik zelf tijdens mijn studie een hekel had aan boeken als dit. Maar dan moet je ze in principe helemaal kennen. Nu ik werk, gebruik ik ze als naslagwerk en dan zijn ze wel fijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef Microtechs het volgende:
[ afbeelding ]
Beginselen van de democratische rechtsstaat, Burkens
Ja, precies.quote:De opgaven zelf zijn wel snel te doen (antwoord gewoon uit tekst halen), maar als ik zo naar de tentamens kijk dan zie ik dat je bij elk 'probleem' de achterliggende termen en tekst moet kenne. Die structuur heb ik niet :p
Oké.quote:Ik dacht er zelf aan om naar een repetitor te gaan voor dit vak btw.
Als je veel van praten houdt: tofquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maakt niet uit; ik kan ook gewoon wat dingen uitleggen.
[..]
Oké, bedoel je oefententamens?
Is dat wel aan te raden. Ik lees eigenlijk dat het allemaal onzin is ofzo, maar herhaling kan nooit kwaadquote:
Ja, ik hou wel van praten. We zouden een keer bellen om te zien of je er iets aan hebt. Kijk maar even wat je wilt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:48 schreef Microtechs het volgende:
[..]
Als je veel van praten houdt: tof![]()
ik ben wel een auditief lerner
Ik vond repetitoren altijd wel handig. Vroeger had je de JoHo Company, die allerlei tentamentrainingen en repetitoren regelde. Die vond ik eigenlijk altijd erg goed. Waren allemaal mensen die er in de praktijk mee werkten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:49 schreef Microtechs het volgende:
[..]
Is dat wel aan te raden. Ik lees eigenlijk dat het allemaal onzin is ofzo, maar herhaling kan nooit kwaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |