Hij ligt erbij alsof hij de nieuwste lijn badpakken ligt te showen die gekquote:Op zondag 4 oktober 2009 01:07 schreef RijstNatie het volgende:
Wat een tijdverspilling is dat zeg...
Ga nooit naar films die worden uitgegeven door LionsGate, DFW of RCV...
Ik trapte er weer in met de film: The hurt locker, damn wat slecht
[ afbeelding ]
quote:
En vergeet de killer clowns niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:11 schreef Ugjerke het volgende:
RETURN OF THE KILLER TOMATOES
Kwam als eerste in mij op
Tjonge tjonge, je zet hem mooi in een sepo neer in een wanhopige poging om het nog te kunnen redden, maar toch al 50 dagen niet meer gepost in dat topicje van je, wat moet jij je kut voelen.quote:
iedereen weet dat alleen saw 1 orgineel was.quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:23 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Saw is van Lionsgate en DFW. Moet zeggen dat ik dat wel een geniale film vind.
En burnout dan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:23 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Saw is van Lionsgate en DFW. Moet zeggen dat ik dat wel een geniale film vind.
Daarom zeg ik ook saw... en niet saw 1 t/m 88quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:27 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
iedereen weet dat alleen saw 1 orgineel was.
volgens mij zijn ze nu bij saw 26
Nee. Het was een best treurige film over enge aliens in clownspakken die iedereen die ze zagen aanvallen met zoutzuurtaarten enzoquote:
Saw 1 was flut. 2,3 en 4 zijn veel toffer. Geen Robin Hood Men In Tights en zogenaamd intelligent verhaaltje maar gewoon no nonsense gore.quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:30 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook saw... en niet saw 1 t/m 88Hoewel 2 en 3 ook nog wel te doen waren maar nooit zo goed zijn als Saw I.
Tja dan is er altijd nog zoiets als smaken verschillen.....quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:16 schreef Seam het volgende:
Lol The Hurt Locker was juist een goede film
quote:
Volgens mij heb ik hem gezien, met dat gigantische blauwe monster toch? Met van die hele mislukte low-res graphicsquote:Op zondag 4 oktober 2009 04:01 schreef Ensaf het volgende:
[ afbeelding ]
Wie SS Doomtrooper niet gezien heeft, mag eigenlijk niet meepraten in dit topic.
Ik heb ff gefast-forward en het eerst wat ik hoorde was:quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 04:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb ff gefast-forward en het eerst wat ik hoorde was:
"It all started on the day your father gave birth to you"
Haha, geweldigquote:Op zondag 4 oktober 2009 04:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
"Kneel down, and prepare to receive the holy gay nigger seed!"
[seeing a man and a woman kissing] Holy Phallus! What are they DOING down there?
Nu op dit tijdstip al wakker zijnquote:Op zondag 4 oktober 2009 07:10 schreef 8108139dpths het volgende:
DFW heeft ook best goede films uitgegeven...
Blame de muisjes.quote:Op zondag 4 oktober 2009 07:27 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Nu op dit tijdstip al wakker zijnTRIEST MAN!
WTFquote:Op zondag 4 oktober 2009 04:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb ff gefast-forward en het eerst wat ik hoorde was:
"It all started on the day your father gave birth to you"
QFT!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |