te smerig voor woorden, absurd schandalig. Ik vind persoonlijk 4 wedstrijden te weuinig. Dit waren doelgerichte en bewuste overtredingen (in elk geval die van Tomasson) om te blesserenquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:17 schreef Irrem het volgende:
Wat een smerige overtredingen zeg
Dat zal wel voor beide spelers wel een wedstrijdje of vier schorsing worden
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:11 schreef joers1 het volgende:
Thomasson 15 wedstrijden geven...wat een smerige overtreding, een tóch al zwaar overschatte speler die het niveau én de frustratie niet meer aan kan, gaat schandalig lopen schoppen. Knetterhard aanpakken, idioot!!! Volledg terecht overigens dat Sparta dan wint. Tomasson en Cisse maken hele domme overtredingen en Been kondigt terecht maatregelen aan tegen dit idiote tweetal. Chapeau Been
We staan nog steeds mijlenver boven Sparta hoor, zelfs in ons rampseizoen vorig jaar was Feyenoord beter.quote:
2-1 achter staan en dan nog anti-Sparta liederen aanheffen, met als dieptepunt joden lopen altijd weg. Soms word ik echt zo moe van onze supporters. Feijenoord is de club die ze aanhangen, ondersteun ze dan ook.quote:
Ik dacht dat de Sparta-supporters dat zongen richting Feyenoorders die vertrokken ofzo.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:31 schreef Happel het volgende:
[..]
2-1 achter staan en dan nog anti-Sparta liederen aanheffen, met als dieptepunt joden lopen altijd weg. Soms word ik echt zo moe van onze supporters. Feijenoord is de club die ze aanhangen, ondersteun ze dan ook.
quote:Been bevestigt Noors reisje Beenhakker
Feyenoord-trainer Mario Been heeft zondagmiddag bevestigd dat technisch directeur Leo Beenhakker in Noorwegen aanwezig is om een speler te bekijken.
18 okt. 2009 16:09:26
Dat heeft Been voorafgaand aan het duel met Sparta Rotterdam tegen Radio Rijnmond gezegd. Op de naam van de speler wilde de oefenmeester niet ingaan.
Eerder dit weekend circuleerde de naam van Molde-linksback Knut Olav Rindaroy al in de Noorse media. Ook middenvelder Makhtar Thioune is genoemd als mogelijke versterking voor Feyenoord.
Beenhakker werd na zijn vertrek bij de Poolse voetbalbond snel aangesteld als technisch directeur. Daarvóór was hij adviseur.
Hulde! Ik vind dat sowieso ontzettend triest altijd, zing om je ploeg te steunen, niet om de supporters van de tegenstander te jennen! Denk je nou echt dat Gio, Bahia, Wijnaldum of wie dan ook op het veld, wanneer er weer zo'n fucking triest anti-Ajax (of een andere club, that's not the point) lied wordt gezongen, er beter van gaat voetballen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:31 schreef Happel het volgende:
[..]
2-1 achter staan en dan nog anti-Sparta liederen aanheffen, met als dieptepunt joden lopen altijd weg. Soms word ik echt zo moe van onze supporters. Feijenoord is de club die ze aanhangen, ondersteun ze dan ook.
Ik ben ook wel van de anti-liederen hoor. Bij een achterstand zijn er echter andere belangen en dan vind ik het behoorlijk triest om nog de aandacht te verleggen naar de tegenstander.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hulde! Ik vind dat sowieso ontzettend triest altijd, zing om je ploeg te steunen, niet om de supporters van de tegenstander te jennen! Denk je nou echt dat Gio, Bahia, Wijnaldum of wie dan ook op het veld, wanneer er weer zo'n fucking triest anti-Ajax (of een andere club, that's not the point) lied wordt gezongen, er beter van gaat voetballen?
Kende jij Marcus Berg, voordat hij naar Groningen kwam? Suarez voordat hij naar Groningen ging? Hij is overigens international van Noorwegen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:39 schreef Ritmo het volgende:
Leuk, weer zo'n vage (waarschijnlijk transfervrije) LB. Hoop dat Leo weet wat ie doet.
Ik zeg niet dat 'hij' (we weten overigens niet eens wie van de 2 genoemde spelers het is) niets is hoor, eerder dat ik nog even moet zien of Beenhakker 'het' nog heeft qua scouten. Het feit dat Ignjatovic en Cissé als goede versterkingen werden gezien baart me een beetje zorgen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben ook wel van de anti-liederen hoor. Bij een achterstand zijn er echter andere belangen en dan vind ik het behoorlijk triest om nog de aandacht te verleggen naar de tegenstander.
[..]
Kende jij Marcus Berg, voordat hij naar Groningen kwam? Suarez voordat hij naar Groningen ging? Hij is overigens international van Noorwegen.
Knutquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:35 schreef Happel het volgende:
Neuh, dat is echt iets wat je alleen bij Feijenoord hoort. Gedurende de wedstrijd hoorde je ook alleen maar de Feijenoord, wat overigens wel positief was. Alleen na die 2-1. Wat een droevigheid.
[..]
Die van Tomasson is gewoon donker rood hoor, bij Cissé had het wel geel mogen zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nijenhuis wat een debiel zeg. Rood voor zulke overtredingen? Zulke kleine overtredingen krijg ik elk weekend te verduren als centrale middenvelder bij mij amateur cluppie
Omdat het cissé is he!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die van Tomasson is gewoon donker rood hoor, bij Cissé had het wel geel mogen zijn.
Waarom is Cissé een schoft? Naar mijn idee was het totaal niet bedoeld om iemand te bleseren. Er was wel wat te zeggen voor een rode kaart, maar geel had eventueel ook wel gekund hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:28 schreef Tha_Duck het volgende:
Cissé is ook een schoft.. Hadden ze in Limburg moeten houden.
Goed om te horen dat Been al acties heeft aangekondigd. Te schandalig voor woorden dit soort gedrag ..
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hulde! Ik vind dat sowieso ontzettend triest altijd, zing om je ploeg te steunen, niet om de supporters van de tegenstander te jennen! Denk je nou echt dat Gio, Bahia, Wijnaldum of wie dan ook op het veld, wanneer er weer zo'n fucking triest anti-Ajax (of een andere club, that's not the point) lied wordt gezongen, er beter van gaat voetballen?
Opzich vond ik het nog wel meevallen en ook tijdens de 1-1 en de 2-1 behoorlijk ondersteunend.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben ook wel van de anti-liederen hoor. Bij een achterstand zijn er echter andere belangen en dan vind ik het behoorlijk triest om nog de aandacht te verleggen naar de tegenstander.
Allemaal mietjes tegenwoordig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:34 schreef Happel het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met dat verontwaardigde gedrag van iedereen bij een felle overtreding van een speler. Lijkt wel of iedereen het incasseringsvermogen van een pakje boter heeft gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |