ja en snel ook zeg. Die heeft nooit meer z'n oude niveau gehaald. Zag ook wel de laatste wedstrijden kleine verbeteringen, maar het was nog steeds bagger.quote:
Dat zat wel in de lijn der verwachtingen. Landzaat.quote:Wijnaldum en Landzaat krijgen basisplaats op middenveld
16 oktober 2009 K
Georginio Wijnaldum krijgt definitief de kans om zich te bewijzen op de nummer 10 positie. Been heeft vandaag op de officiële website laten weten met hem te zullen starten tegen Sparta. Hij vervangt de langgeblesseerde De Guzman.
Naast hem zal Landzaat de positie op het middenveld van Leroy Fer overnemen. Fer schuift een linie naar achteren. 'Denny is een voorbeeldprof en laat het elke week zien. Hij zit dicht tegen het elftal aan en is voor mij een logische vervanger', aldus Been op Feyenoord.nl.
Toch zie ik Gudde wel graag vertrekken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:29 schreef Happel het volgende:
Van den Herik terug, kolere. Dat gaat dus echt niet gebeuren. Kan Beenhakker er gelijk achteraan.
Volgende week spelen ze tegen VVV. Al is het natuurlijk de vraag hoeveel wedstrijden ze krijgen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:14 schreef Irrem het volgende:
Dus iig geen Tomasson en Cissé tegen Ajax
En dan zeker Biseswar opstellen. Nee, bedankt. Daar pas ik voor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:28 schreef Ritmo het volgende:
Die Cissé is z'n basisplek dit seizoen kwijt neem ik aan. Begin het nu toch echt een miskoop te vinden.
Toch nog liever Biseswar dan Cissé. En anders moet Been maar creatief zijn met de opstelling.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:29 schreef Happel het volgende:
[..]
En dan zeker Biseswar opstellen. Nee, bedankt. Daar pas ik voor.
Hij heeft nog een héle lange weg te gaan, wat een drama.quote:
Ik stoorde me anders behoorlijk aan de supporters op een gegeven moment.quote:
Verlies was onnodig inderdaad. En wie er op links moet, tja. Ik zou toch blijven vasthouden aan Cissé.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Toch nog liever Biseswar dan Cissé. En anders moet Been maar creatief zijn met de opstelling.
Totaal onnodig verlies dit, nu moet je die punten gaan halen bij Ajax en AZ.
Ik had er nog meer spijt van dat ik niet gewoon die zaterdag om 09.00 voor de Primera stondquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat was idd wel mooi, net of Feyenoord een thuiswedstrijd speelde soms.
Omdat?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik stoorde me anders behoorlijk aan de supporters op een gegeven moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |