We staan nog steeds mijlenver boven Sparta hoor, zelfs in ons rampseizoen vorig jaar was Feyenoord beter.quote:
2-1 achter staan en dan nog anti-Sparta liederen aanheffen, met als dieptepunt joden lopen altijd weg. Soms word ik echt zo moe van onze supporters. Feijenoord is de club die ze aanhangen, ondersteun ze dan ook.quote:
Ik dacht dat de Sparta-supporters dat zongen richting Feyenoorders die vertrokken ofzo.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:31 schreef Happel het volgende:
[..]
2-1 achter staan en dan nog anti-Sparta liederen aanheffen, met als dieptepunt joden lopen altijd weg. Soms word ik echt zo moe van onze supporters. Feijenoord is de club die ze aanhangen, ondersteun ze dan ook.
quote:Been bevestigt Noors reisje Beenhakker
Feyenoord-trainer Mario Been heeft zondagmiddag bevestigd dat technisch directeur Leo Beenhakker in Noorwegen aanwezig is om een speler te bekijken.
18 okt. 2009 16:09:26
Dat heeft Been voorafgaand aan het duel met Sparta Rotterdam tegen Radio Rijnmond gezegd. Op de naam van de speler wilde de oefenmeester niet ingaan.
Eerder dit weekend circuleerde de naam van Molde-linksback Knut Olav Rindaroy al in de Noorse media. Ook middenvelder Makhtar Thioune is genoemd als mogelijke versterking voor Feyenoord.
Beenhakker werd na zijn vertrek bij de Poolse voetbalbond snel aangesteld als technisch directeur. Daarvóór was hij adviseur.
Hulde! Ik vind dat sowieso ontzettend triest altijd, zing om je ploeg te steunen, niet om de supporters van de tegenstander te jennen! Denk je nou echt dat Gio, Bahia, Wijnaldum of wie dan ook op het veld, wanneer er weer zo'n fucking triest anti-Ajax (of een andere club, that's not the point) lied wordt gezongen, er beter van gaat voetballen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:31 schreef Happel het volgende:
[..]
2-1 achter staan en dan nog anti-Sparta liederen aanheffen, met als dieptepunt joden lopen altijd weg. Soms word ik echt zo moe van onze supporters. Feijenoord is de club die ze aanhangen, ondersteun ze dan ook.
Ik ben ook wel van de anti-liederen hoor. Bij een achterstand zijn er echter andere belangen en dan vind ik het behoorlijk triest om nog de aandacht te verleggen naar de tegenstander.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hulde! Ik vind dat sowieso ontzettend triest altijd, zing om je ploeg te steunen, niet om de supporters van de tegenstander te jennen! Denk je nou echt dat Gio, Bahia, Wijnaldum of wie dan ook op het veld, wanneer er weer zo'n fucking triest anti-Ajax (of een andere club, that's not the point) lied wordt gezongen, er beter van gaat voetballen?
Kende jij Marcus Berg, voordat hij naar Groningen kwam? Suarez voordat hij naar Groningen ging? Hij is overigens international van Noorwegen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:39 schreef Ritmo het volgende:
Leuk, weer zo'n vage (waarschijnlijk transfervrije) LB. Hoop dat Leo weet wat ie doet.
Ik zeg niet dat 'hij' (we weten overigens niet eens wie van de 2 genoemde spelers het is) niets is hoor, eerder dat ik nog even moet zien of Beenhakker 'het' nog heeft qua scouten. Het feit dat Ignjatovic en Cissé als goede versterkingen werden gezien baart me een beetje zorgen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben ook wel van de anti-liederen hoor. Bij een achterstand zijn er echter andere belangen en dan vind ik het behoorlijk triest om nog de aandacht te verleggen naar de tegenstander.
[..]
Kende jij Marcus Berg, voordat hij naar Groningen kwam? Suarez voordat hij naar Groningen ging? Hij is overigens international van Noorwegen.
Knutquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:35 schreef Happel het volgende:
Neuh, dat is echt iets wat je alleen bij Feijenoord hoort. Gedurende de wedstrijd hoorde je ook alleen maar de Feijenoord, wat overigens wel positief was. Alleen na die 2-1. Wat een droevigheid.
[..]
Die van Tomasson is gewoon donker rood hoor, bij Cissé had het wel geel mogen zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nijenhuis wat een debiel zeg. Rood voor zulke overtredingen? Zulke kleine overtredingen krijg ik elk weekend te verduren als centrale middenvelder bij mij amateur cluppie
Omdat het cissé is he!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die van Tomasson is gewoon donker rood hoor, bij Cissé had het wel geel mogen zijn.
Waarom is Cissé een schoft? Naar mijn idee was het totaal niet bedoeld om iemand te bleseren. Er was wel wat te zeggen voor een rode kaart, maar geel had eventueel ook wel gekund hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:28 schreef Tha_Duck het volgende:
Cissé is ook een schoft.. Hadden ze in Limburg moeten houden.
Goed om te horen dat Been al acties heeft aangekondigd. Te schandalig voor woorden dit soort gedrag ..
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hulde! Ik vind dat sowieso ontzettend triest altijd, zing om je ploeg te steunen, niet om de supporters van de tegenstander te jennen! Denk je nou echt dat Gio, Bahia, Wijnaldum of wie dan ook op het veld, wanneer er weer zo'n fucking triest anti-Ajax (of een andere club, that's not the point) lied wordt gezongen, er beter van gaat voetballen?
Opzich vond ik het nog wel meevallen en ook tijdens de 1-1 en de 2-1 behoorlijk ondersteunend.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben ook wel van de anti-liederen hoor. Bij een achterstand zijn er echter andere belangen en dan vind ik het behoorlijk triest om nog de aandacht te verleggen naar de tegenstander.
Allemaal mietjes tegenwoordig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:34 schreef Happel het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met dat verontwaardigde gedrag van iedereen bij een felle overtreding van een speler. Lijkt wel of iedereen het incasseringsvermogen van een pakje boter heeft gekregen.
Een harde overtreding ok, maar dit zijn acties waar je iemand voor een half jaar het veld af kan schoppen. Het is echt een wonder dat beide Sparta-spelers er niets aan over hebben gehouden, als je 'vast' staat en niet mee kunt gaan met de klap dan is je seizoen over.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:34 schreef Happel het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met dat verontwaardigde gedrag van iedereen bij een felle overtreding van een speler. Lijkt wel of iedereen het incasseringsvermogen van een pakje boter heeft gekregen.
Dat kan bij iedere sliding dus zo'n beetje zijn sjaakie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een harde overtreding ok, maar dit zijn acties waar je iemand voor een half jaar het veld af kan schoppen. Het is echt een wonder dat beide Sparta-spelers er niets aan over hebben gehouden, als je 'vast' staat en niet mee kunt gaan met de klap dan is je seizoen over.
Als Makaay nu nog niet wordt opgesteld dan had je hem gewoon weg moeten geven van de zomer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Durft Been het aan om wederom zonder Makaay te starten zaterdag of wordt die nu gedwongen?
quote:Van Bronckhorst verliest deel van zijn gebit
Feyenoord-aanvoerder Giovanni van Bronckhorst verloor zondag tegen Sparta niet alleen de wedstrijd (2-1), maar ook een deel van zijn gebit. De verdediger kwam hard in botsing met Spartaan Edouard Duplan, waardoor een brug losliet.
,,Zijn echte tanden was hij al eerder kwijtgeraakt'', grapte de woordvoerder van Feyenoord. ,,Maar hij had een flink gat in zijn mond en een dikke lip.'' Het gat is van tijdelijke aard, de brug kan bij de tandarts gewoon weer worden vastgezet.
quote:Tomasson en Cissé beboeten zichzelf
Jon Dahl Tomasson en Sekou Cissé betalen uit eigen zak een flinke boete voor de rode kaarten die zij ontvingen in de stadsderby tegen Sparta Rotterdam, zondag. Feyenoord bericht daarover op de officiële website. “Ik had een forse boete in gedachten voor beide spelers, omdat ze met die overtredingen het teambelang hebben geschaad”, aldus trainer Mario Been.
“Maar vanochtend waren ze me voor. Jon en Sekou hadden het er samen al over gehad. Met wat ze hebben aangeboden overschrijden ze zelfs het bedrag wat ik in mijn hoofd had. Ze zijn zich er zeer bewust van dat ze een grove fout hebben gemaakt en willen dat met deze actie aangeven.”
Heel stoer, donder nou maar op troll. Feyenoord zeurt niet over de scheids, dus wat een dom argument. Doeiquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:02 schreef Snuf. het volgende:
Die twee overtredingen waren gewoon terecht rood. Vooral die van Tomasson. Hij wilde gewoon Boakye het ziekenhuis in schoppen. Die van Cisse was ook terecht rood, maar er had waarschijnlijk niemand geklaagd als het geel zou zijn geweest.
Al met al hoeft Feyenoord niet te zeuren over de scheids, want het heeft een aantal discutabele vrijetrappen mee gekregen.
Ben al een paar jaar seizoenskaart houder en ben er ook dit jaar weer achter gekomen dat Feyenoorders echt het resultaat zijn van jarenlange incest.
Hoe komt het dat er zoveel mongolen in dat uitvak zitten? Op het moment dat jullie achterstaan gaat er iets mis in hun hoofd en gaan ze maar over joden zingen. Het domste was nog dat ze zongen: Joden lopen altijd weg. En vervolgens zelf voor het eind van de wedstrijd vertrokken
EN JAREN NOG HIERNA..
Als je het topic had gelezen had je geweten dat wij dat gedrag ook dom vinden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:08 schreef Snuf. het volgende:
Ik weet niet of je die supporters hebt gezien in het uitvak
Weet ik, en de personen die zich niet zo gedragen hoeven zich niet aangesproken te voelen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als je het topic had gelezen had je geweten dat wij dat gedrag ook dom vinden.
Geweldig wijsneus, rot je nu weer op?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Weet ik, en de personen die zich niet zo gedragen hoeven zich niet aangesproken te voelen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:02 schreef Snuf. het volgende:
heel lulverhaal
Tsja lijkt mij ook maar aan de andere kant tegen VVV kan je Luc C. ook best de kans kunnen gunnen. Je kan voor de gelegenheid ook 4-4-2 spelen met Makaay en Luc en Slory iets teruggetrokken op rechts met Wijnaldum op 10 en Fer als VM en Biseswar op links.quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:50 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Als Makaay nu nog niet wordt opgesteld dan had je hem gewoon weg moeten geven van de zomer.
Dat is knap klote!quote:Tomasson vier wedstrijden geschorst
Jon Dahl Tomasson en Sekou Cissé zijn door de KNVB allebei voor vier wedstrijden geschorst. Voor Cissé geldt dat één van de vier duels voorwaardelijk is, voor Tomasson zijn de vier wedstrijden schorsing onvoorwaardelijk. De schorsingen volgen op de rode kaart die de twee aanvallers kregen in de afgelopen uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam. De spelers en de club hebben het schikkingsvoorstel van de KNVB waarin de schorsingen stonden vermeld geaccepteerd.
Tomasson en Cissé missen door hun schorsing niet alleen een aantal competitiewedstrijden, maar ook het bekerduel met FC Den Bosch. Het betekent dat Mario Been tijdens de wedstrijden tegen achtereenvolgens VVV, FC Den Bosch en Ajax niet kan beschikken over de twee aanvallers. Tomasson is bovendien ook niet inzetbaar tijdens de uitwedstrijd tegen AZ op 8 november.
Als Makaay speelt en zowel Slory als Biseswar spelen, wordt het weer niks.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Tsja lijkt mij ook maar aan de andere kant tegen VVV kan je Luc C. ook best de kans kunnen gunnen. Je kan voor de gelegenheid ook 4-4-2 spelen met Makaay en Luc en Slory iets teruggetrokken op rechts met Wijnaldum op 10 en Fer als VM en Biseswar op links.
Cissé mis ik idd amper, Tomasson wel. Al sloeg het gisteren nergens op wat die deed.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is knap klote!Vooral van Tomasson, is er dus tegen twee, op papier, topwedstrijden niet bij
Heeft toch geen zin. Kaart wordt getrokken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:26 schreef Langlearn het volgende:
Ach, die kaart van Cisse, ik vond het niks, maar de scheids geeft hem.
Dan moet een team ook meteen met 10 man er op vliegen en laten horen dat ze het er niet mee eens zijn. Nee, er staan 1 of 2 spelers iets te roepen. Trieste aanblik...
Vond aan Fer weinig sneus om te zien.quote:Dat samen met het feit dat Tomasson nog de hele wedstrijd alleen voorin moet rondlopen, irriteert hem. Bij zijn loopactie zag je de rode kaart al komen. - doe eens normaal-
Verder was Gio sneu om te zien. Had er geen zin in...
Verder was Fer sneu om te zien. Niet meer doen Been, hem van het middenveld halen...
etc.
quote:Dit zijn typische wedstrijden waar spelers zich niet voor kunnen motiveren. Gewoon Belgie samenvoegen met Nederland en beide linkerrijtjes bij elkaar knikkeren.
Geen zin?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 06:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin. Kaart wordt getrokken.
Als je erop vliegt is de kans op meer kaarten alleen maar hoger.
Komende zaterdag Venlo op bezoek. Kunnen we weer genieten van zeer gemotiveerde mensen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 06:54 schreef Keltie het volgende:
Trek je toetsenbord maar even uit je computer
Dat lukt je als publiek beter/ makkelijker als spelerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:59 schreef Langlearn het volgende:
[..]
Geen zin?![]()
Een mens beïnvloeden is het makkelijkste bij dit spelletje. Zeker een scheids.
Agh, dat zullen ze tegen een Luik, Brugge en Anderlecht misschien wel zijn maar tegen een Zulte-Waregem, Germinal Beerschot, Sint Truiden en Gent?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:02 schreef Langlearn het volgende:
[..]
Komende zaterdag Venlo op bezoek. Kunnen we weer genieten van zeer gemotiveerde mensen.
Zielig voor woorden? Dit is gewoon menselijk. Dit gebeurt overal, ook bij jou in het bedrijf en zelfs bij jezelf.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:34 schreef Keltie het volgende:
EDIT:
Daarnaast is het natuurlijk te zielig voor woorden dat een prof zich "niet zou kunnen motiveren" tegen een Sparta of VVV.
Wisselwerking van. Spelers laten door zulke acties het publiek gek worden en dan slaat overigens op het hele stadion. Andersom ook.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat lukt je als publiek beter/ makkelijker als speler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |