en Red mijn vakantiequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Alles op SBS, behalve Wegmisbruikers
En de Smaakpolitie dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Volgens mij is dat nu op sbs6quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:30 schreef wakajawaka het volgende:
Kijk dan niet, ik heb nog nooit k2/k3 gezien.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:31 schreef Sigmund666 het volgende:
GTST
Ik droom al jaren van een laatste aflevering waarin de ene helft van de personages met een wrakke bus in Zuid-Amerika van een klif rijdt, en de andere helft dood word geslagen met vulkanische rotsen door een stam kannibalen op Papoea Nieuw-Guinea
Ook nietquote:
VI?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:40 schreef Crutch het volgende:
Voetbal International, Studio Sport, Max geheugentrainer en Nederland in beweging.
Vroeger had je ook nog (echt niet te geloven) "Gaan we links, gaan we rechts?"![]()
Is Tien Voor Taal iets voor je?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:43 schreef randyio het volgende:
Ik irriteer me meer aan al die schijt reclames, s'ochtends en s'middags is het tellsell en s'avonds sex
gelukkig heb ik thuis digitale televisie dus wat meer zenders om doorheen te zappen
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:40 schreef Crutch het volgende:
Voetbal International, Studio Sport, Max geheugentrainer en Nederland in beweging.
Vroeger had je ook nog (echt niet te geloven) "Gaan we links, gaan we rechts?"![]()
Ja, want die is echt vet makkelijk. 1x5=5 : 2x5=10 : 3x5=15 enz.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij vindt zeker de tafel van 5 leuk?
Mijn excuses was even vergeten dat hier alles grammaticaal correct moet zijn met de juiste interpunctie.quote:
Denktank! Die was echt relaxed.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vond dat spelprogramma met Victor Reinier altijd leuk
Ben denk ik de enige
Sowieso interpunctie was beter geweest.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:48 schreef randyio het volgende:
[..]
Mijn excuses was even vergeten dat hier alles grammaticaal correct moet zijn met de juiste interpunctie.
God wat een wijf ben jij man?!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:51 schreef Kalkoen_ het volgende:
Take me out vink ook best wel leuk... (serius)
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
God wat een wijf ben jij man?!
En Grey's Anatomy is zeker ook een bazensoap
Contradictio in posto.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
God wat een wijf ben jij man?!
En Grey's Anatomy is zeker ook een bazensoap
Mogen we Ranking the Stars als uitzondering beschouwen? Da's imo nog wel vermakelijk. Overigens zijn echt veel nieuwe programma's gebaseerd op kunstjes van sterren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:53 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb nooit kunnen begrijpen wat mensen leuk vinden aan programma's als Big Brother en alle spin offs daarvan.
Verder vind ik Idols/Popstars vreselijk, evenals programma's waarin 'sterren' hun kunstjes vertonen.
Omdat leedvermaak in het pakket 'dit vinden mensen geil en kicken' zit. 'Boh! Priscilla heeft Steve gisteren flink op de bek gepakt man! O.o Echt ziek!' 'En heb jij dat gisteren gezien joh?! Bert die door Anke vol in het kruis werd geschopt!" "NEE MAN! ECHT NIET!"quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:53 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb nooit kunnen begrijpen wat mensen leuk vinden aan programma's als Big Brother en alle spin offs daarvan.
Verder vind ik Idols/Popstars vreselijk, evenals programma's waarin 'sterren' hun kunstjes vertonen.
dat was met kas van ierselquote:
Ohw.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat was met kas van iersel
lucky letters was met victor reinier
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:40 schreef Crutch het volgende:
Of niet van voetbal houden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:32 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ben je niet goed wijs...?? Je noemt gewoon 2 van de betere programma's op haha. Je moet wel homo zijn en niet weten wat buitenspel is als je VI en Studio Sport slechte programma's vindt.
Een potje voetbal onderling sla ik niet af, maar het professionele komt me de keel uit. Tijdens het WK wil ik nog wel eens kijken, mits NL het goed doet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:49 schreef Skiet het volgende:
Hoe kan je als gezonde man nou niet van Voetbal houden
De badgasten , echt vreselijk.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:48 schreef On het volgende:
Er is nu zo'n soort nieuwe versie van de lama's. En geloof me als je de lama's al slecht vond wil je bij deze de studio afbranden.
Die dikkequote:Op zondag 4 oktober 2009 17:58 schreef AskMe het volgende:
[..]
De badgasten , echt vreselijk.
hiervoor gooi je haast de tv uit 't raam
Juist wegmisbruikers vervelende gasten...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Die was wel heel erg ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:51 schreef On het volgende:
Ik wil trouwens ook naked en funny nomineren voor de meest terminale tv show ooit.
Dat zijn juist de enige series die ik wel kijk.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:07 schreef Grimmjoww het volgende:
Vooral Weeds en Entourage irriteren me mateloos
Eens, op dat voetbalgehaat gedeelte na dan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:13 schreef Crutch het volgende:
Als er iemand, maar dan ook iemand en dan bedoel ik echt iemand héééééééééél snel van de buis moet verdwijnen dan is het Hans Kraaij jr.![]()
![]()
![]()
![]()
Gadverdamme wat een walgelijk figuur met z'n kutbloopers en (kutvoetbal) z'n stomme hoofd! Bweeegh!x9.000.000.000
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |