Komt maar langs, heb alleen geen chips meer in huis dus die zul je mee moeten nemenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan de eerste ep van siezoen 3 niet vinden in mn progjeen torrents en ik zijn niet zo'n succes, dus help? ik wil de ep zien
Nog 5 nachtjes slapenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Uiteindelijk toch via een andere manier gelukt. Wat een afleveringis het al tijd voor episode 2?
Hij staat op m'n pc, maar nog geen tijd gehad (verkapte tvp).quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:19 schreef soapie het volgende:
Heb de eerste nog niet gezien, maar snel op zoek.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Charlotte is zeer cool! Ik vind haar ook niet harteloos, ze heeft alleen niet de neiging om zich emotioneel hopeloos in anderen te begraven. Bovendien weet ze qua patiënten ook vaak een goede afstand te bewaren om dingen zo objectief mogelijk te bekijken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:05 schreef unaco het volgende:
Zo harteloos is Charlotte toch nietik vind haar wel leuk eigenlijk
![]()
En papa Pete, benieuwd hoe dat verder gaat...
Agree, al hoop ik niet dat dat een manier is om Sheldon langzaam uit de serie te laten verdwijnen. Hij heeft echt grappige scenes soms!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:34 schreef Ladyxima het volgende:
Pete is de vadertoch stukken leuker imho dan Sheldon
Nou niet gelijk naar de looks kijkenquote:
Ik had gehoopt dat Sheldon de vader was. Had een leukere verhaallijn opgeleverd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Agree, al hoop ik niet dat dat een manier is om Sheldon langzaam uit de serie te laten verdwijnen. Hij heeft echt grappige scenes soms!
Dat wil je toch ook altijd?quote:
Ja, lucht op altijdquote:
quote:Private Practice is back tonight and joining Grey's Anatomy for a 2-hour crossover event starting at 9|8c on ABC. Will old flames be rekindled when Dr. McSteamy comes to town?
Grey's Anatomy is finally back tonight and will be joining Private Practice for a 2-hour crossover event starting at 9|8c on ABC. What could possibly bring Addison back to Seattle Grace?
Greys Anatomy!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:11 schreef Ladyxima het volgende:
wat moet je eerst kijken? PP of Greys?
Nou, een vent moest eens zo tegen mij praten zeg. Wat een eikel was hij, terwijl ik hem normaal altijd zo'n goedzak vond. Ben benieuwd wat daar nog achter zit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:17 schreef PeRi het volgende:
PP is ook te volgen zonder Greys, is wel te doen..
Addie.
Zouden Cooper en Charlotte echt uit elkaar zijn? Ik denk het niet..
Dan ga ik daar straks mee beginnenquote:
Ik vond het juist wel goed dat hij eindelijk eens zei waar het op stond. Het bitchen moet niet altijd van een kant komen, dat is ook niet gezond! Misschien kunnen ze juist nu weer verder, wie weet...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, een vent moest eens zo tegen mij praten zeg. Wat een eikel was hij, terwijl ik hem normaal altijd zo'n goedzak vond. Ben benieuwd wat daar nog achter zit.
Nu is er zelfs sprake van trouwen!quote:
Cooper!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:06 schreef OMG het volgende:
Goh, wie heeft Addison nu nog niet gehad?
Ja ik geloof dat hij toen de eerste was ofzoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
Maar ze had in 't begin van de serie toch ook al iets met Pete?
Uhu. En ik voorzie dat pete toch naar violet gaat, en addie met sam wat gaat krijgen. Naomi toch voor Gabriel kiest, en dinges met zn als genezen wordt door gabriel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:27 schreef Ladyxima het volgende:
Het einde was zo obvious... de deur openen voor chinees, staat violet ineens voor de deur... erg vreemde situatie ineens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ook wel omdat alles zo netjes is afgerond: iedereen is opeens een stelletje, Dell is dood, er blijven niet echt vragen hangen van "Hoe gaat nu het verder?!?!?". Geen cliffhanger zogezegd. Maar misschien is dat ook wel weer eens verfrissendquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:47 schreef Appletree het volgende:
Ik vond de finale een beetje saai eerlijk gezegd. Te voorspelbaar. Ik zit nu niet, damn, nog 3 maanden wachten! Terwijl ik dat bij de meeste series toch wel heb.
Cliffhangers zijn goed voor een show als ze al weten dat ze renewed zijn. In twijvelgevallen zal ik altijd voor een 'veilig' einde gaan, waar fans evt mee zouden kunnen leven.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:42 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Het einde van vorig seizoen konden ze natuurlijk niet bij in de buurt komen. En al ben ik wel in voor een cliffhanger, er komen er nog wel genoeg bij andere series die ik volg, dus ééntje minder vind ik niet heel erg.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Cliffhangers zijn goed voor een show als ze al weten dat ze renewed zijn. In twijvelgevallen zal ik altijd voor een 'veilig' einde gaan, waar fans evt mee zouden kunnen leven.
Charmed deed dat goed bij het 7e seizoen. Het dacht gecancelled te zijn en gaf echt een goed einde. Een van de beste season finales ooit. Einde van S8 was daarna nog beter als series finale, dus tevreden mee.
Vond de ep van PP dan ook wel fijn, geen cliffhanger, aangezien ik denk dat GA wel voor de cliffhanger gaat zorgen dit seizoen.
dat dacht ik dus net ook.....HUH!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:19 schreef egeltje1985 het volgende:
Waaaah! Charlotte! Ik dacht aan het eind van de aflevering: aha, leuk, even kijken hoe happy charlotte naar huis gaat met dr cakeje. En dan: asdjhfdfds;! Wtf! Halloween does bring out the crazies...
Ja, als je op het eind van de vorige aflevering even niet op zat te letten heb je een probleem.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:42 schreef Qwea het volgende:
Ik zet zo die PP ep op... ik denk ; huh? Wait, whut? What did i miss??
Maar natuurlijk! Charlotte!
ik vond hem heerlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, wat een zware aflevering....
Dat wel maar ik moest wel even slikken. Ergens had ik het idee dat er meer opgelost ofzo zou worden in deze ep, hij was ineens afgelopen. Ik heb geloof ik 40 minuten mijn adem ingehouden.quote:
Wauw..quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aaaw... Cooper... en Charlotte
.... Op het eind...
Een herhaling dan? Want die serie had ik gister alquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:29 schreef OMG het volgende:
Off the Map werd gisteren na Grey's uitgezonden in plaats van Private Practice. Geen nieuwe aflevering dus.
Season 4, Episode 12 – Aired: 1/13/2011quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:29 schreef OMG het volgende:
Off the Map werd gisteren na Grey's uitgezonden in plaats van Private Practice. Geen nieuwe aflevering dus.
ook debiel dat die ep guides dan wat anders aangevenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:30 schreef baniekje het volgende:
Ze gaan pas weer verder op 3 februari...
En toch kreeg ik kippenvelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die zelfmoord was ook niet voorspelbaar zeg...
Ik zag het wel aankomen, ineens dacht ik: die gaat zelfmoord plegen! Heel gek eigenlijk. Ik was wel blij dat zelfs in dat laatste briefje er geen sentimenteel 'I love you' in zat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:36 schreef Merel het volgende:
Ach AddisonIk zag het niet aankomen hoor, ik dacht dat ze gewoon opeens vertrokken zou zijn de volgende ochtend. Moest wel een traantje wegpinken.
En wat doet de actrice die Charlotte speelt het toch goed!
Ohja, die zien we nooit meer!quote:
Goedzoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:22 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik ben toch ook maar eens begonnen met PP en inmiddels aan beland bij begin seizoen 3. Heb het topic verder niet doorgelezen aangezien ik achterloop, maar wilde toch even vermelden dat ik het een toffe serie vind!
Ik was dus ook ooit al eens aan de serie begonnen, maar vond het begin niet helemaal super en ben daarom ook na een paar afleveringen afgehaakt. Was ook teveel andere series aan het kijken. Maar aangezien al mijn favo series op dit moment toch eindeloze pauzes hebben, vond ik het een mooi moment om het een kans te geven. En ik ben blij dat ik dat heb gedaan!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
GoedzoWord steeds leuker naar mijn mening. Seizoen 1 vond ik het minste ; seizoen 2 al een stuk leuker en seizoen 3 vond ik geweldig. Delen van seizoen 4 die ik gezien heb zijn weer net iets beter.
Zal d'r niet missen, ze wordt boos op Addison als haar er op wijst dat ze haar principes maar even opzij zet als d'r dochter zwanger is, en ze vindt het kut dat iedereen vreemd gaat terwijl ze dan zelf met de vriend van Addison zoent.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:15 schreef Qwea het volgende:
addi
Zou wel zonde zijn als Naomi eruit gaat. Aangezien er tussen haar en addi altijd wel wat is
Maar het zorgt wel voor ":o Wat een kuthoer!" momenten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Zal d'r niet missen, ze wordt boos op Addison als haar er op wijst dat ze haar principes maar even opzij zet als d'r dochter zwanger is, en ze vindt het kut dat iedereen vreemd gaat terwijl ze dan zelf met de vriend van Addison zoent.
Kansloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op woensdag 6 april 2011 05:15 schreef Qwea het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:49 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik mis Josh HopkinsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sowieso vertrekken al die knappe doktoren (en potential love interests van Addi) heel plots uit de serie.
Was dat niet die oncoloog die bij dr moeders bruiloft was?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik mis Josh Hopkinssowieso vertrekken al die knappe doktoren (en potential love interests van Addi) heel plots uit de serie.
Nee dat was weer een anderequote:Op woensdag 6 april 2011 10:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Was dat niet die oncoloog die bij dr moeders bruiloft was?
Ooh die! Ja, die was wel lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 11:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat was weer een andere. JH was die met die zwangere vrouw toen. Die oncoloog heet Christian de la Fuente (thank you google).
Volgens mij is je wens vervuld...quote:Op woensdag 6 april 2011 11:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh die! Ja, die was wel lekkeraddi moet bij sam weg
QFT! Afgezien van Addison en Amiliaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, dit is weer de Naomi die we graag zien!
Ik vind Charlotte echt de mooiste ontwikkeling doormaken. Echt mijn favo karakter atm.
Ze gaat ook waarschijnlijk wel, denk ik De actrice die haar speelt verlaat de serie namelijk. Ook neemt ze Betsey en ik neem aan dat er voor haar ook verder geen verhaallijn is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar had Naomi liever met die gozer mee zien gaan naar Washington.. Begin er echt genoeg van te krijgen dat ze altijd haar mening over abortus moet doorduwen, ookal stapt ze daar aan het einde enigzins van af..
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb m nog niet gezien. Kan iemand in spoiler zetten wat er nou gebeurde in de laatste 20 seconden ?Ik loop paar afleveringen achter, maar wil het graag weten :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]Heb m net toch maar gekeken. Onverwacht einde inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik moet sowieso even klagen omdat ik het nooit leuk vind als er weer een seizoen om is. Het is zo lang wachten voordat er weer nieuwe afleveringen zijn!Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
Ik dacht ff dat Pete dood was hoorquote:
Het voegt niet echt iets toe inderdaad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind die insteek met Addison bij de shrink maar irritant!
Ja, daar zat ik ook al op te wachten idd, dat addi of Sam hem zou gaan bellen en dat Derek dan naar PP kwamquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel gek dat niemand denkt, joh laten we Derek eens bellen!
Die aflevering van CSI is cool ^^ Ik kijk het absoluut niet vaak, maar die afl was wel goedquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lol ^^!
Ik zag gisteren trouwens Addison voorbij komen in de rol van een transseksueel in een oude ep van CSI. Als ik haar niet had gekend had ik nog echt gedacht dat ze een man was geweest.
Ik had met dr te doenquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo komt het toch nooit goed met die vloer van Violet?
Nouja, ik bedoel dat het leuk zou zijn als twee mensen in die serie gewoon eens vrienden met elkaar kon zijn zonder met elkaar het bed in te duiken. Iedereen heeft het al met iedereen gedaan en ik word er een beetje moe van. Van de hele serie eigenlijk, helaasquote:Op zondag 22 januari 2012 19:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom zou die romance hopeloos zijn dan? Hij lijkt me juist superleuk voor Addi!
(Ghgihig, ja, want ik ken ze...)
Dat is exact wat ik dacht toen ik weer zo'n enorme plas bloed zag liggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo komt het toch nooit goed met die vloer van Violet?
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
En iddViolet
![]()
I NHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED this. I NHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEED that.
You NHHHEEEEEEEEEEEEEEEED to get the fuck off my show!!
Ik hoop dat die 2 serieus wat krijgen. En lang ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:18 schreef Amsel het volgende:
[..]![]()
Ik moest huilen toen Cooper moest huilen
En ik vind de chemie tussen Addison en Jake enorm leuk, maar ik hoop dat de schrijvers hen gewoon vrienden laten blijven en dat ze Addison niet wéér in een hopeloze romance storten.
Nee daar was ze ook al irritant!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind doe Amy whatsherface wel een leuke actrice trouwens. In Judging Amy was ze wel leuk dus t is niet haar schuld.
Nou ik vond Pete in die lift die het slipje van die vreemde mevrouw uittrok best reteopwindend jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Terwijl je.die volgens mij reteopwindende scenes kunt laten spelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |