Misschien ook wel omdat alles zo netjes is afgerond: iedereen is opeens een stelletje, Dell is dood, er blijven niet echt vragen hangen van "Hoe gaat nu het verder?!?!?". Geen cliffhanger zogezegd. Maar misschien is dat ook wel weer eens verfrissendquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:47 schreef Appletree het volgende:
Ik vond de finale een beetje saai eerlijk gezegd. Te voorspelbaar. Ik zit nu niet, damn, nog 3 maanden wachten! Terwijl ik dat bij de meeste series toch wel heb.
Cliffhangers zijn goed voor een show als ze al weten dat ze renewed zijn. In twijvelgevallen zal ik altijd voor een 'veilig' einde gaan, waar fans evt mee zouden kunnen leven.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:42 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Het einde van vorig seizoen konden ze natuurlijk niet bij in de buurt komen. En al ben ik wel in voor een cliffhanger, er komen er nog wel genoeg bij andere series die ik volg, dus ééntje minder vind ik niet heel erg.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Cliffhangers zijn goed voor een show als ze al weten dat ze renewed zijn. In twijvelgevallen zal ik altijd voor een 'veilig' einde gaan, waar fans evt mee zouden kunnen leven.
Charmed deed dat goed bij het 7e seizoen. Het dacht gecancelled te zijn en gaf echt een goed einde. Een van de beste season finales ooit. Einde van S8 was daarna nog beter als series finale, dus tevreden mee.
Vond de ep van PP dan ook wel fijn, geen cliffhanger, aangezien ik denk dat GA wel voor de cliffhanger gaat zorgen dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |