Ze gaat ook waarschijnlijk wel, denk ik De actrice die haar speelt verlaat de serie namelijk. Ook neemt ze Betsey en ik neem aan dat er voor haar ook verder geen verhaallijn is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar had Naomi liever met die gozer mee zien gaan naar Washington.. Begin er echt genoeg van te krijgen dat ze altijd haar mening over abortus moet doorduwen, ookal stapt ze daar aan het einde enigzins van af..
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb m nog niet gezien. Kan iemand in spoiler zetten wat er nou gebeurde in de laatste 20 seconden ?Ik loop paar afleveringen achter, maar wil het graag weten :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]Heb m net toch maar gekeken. Onverwacht einde inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik moet sowieso even klagen omdat ik het nooit leuk vind als er weer een seizoen om is. Het is zo lang wachten voordat er weer nieuwe afleveringen zijn!Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
Ik dacht ff dat Pete dood was hoorquote:
Het voegt niet echt iets toe inderdaad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind die insteek met Addison bij de shrink maar irritant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |