Ja, daar zat ik ook al op te wachten idd, dat addi of Sam hem zou gaan bellen en dat Derek dan naar PP kwamquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel gek dat niemand denkt, joh laten we Derek eens bellen!
Die aflevering van CSI is cool ^^ Ik kijk het absoluut niet vaak, maar die afl was wel goedquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lol ^^!
Ik zag gisteren trouwens Addison voorbij komen in de rol van een transseksueel in een oude ep van CSI. Als ik haar niet had gekend had ik nog echt gedacht dat ze een man was geweest.
Ik had met dr te doenquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo komt het toch nooit goed met die vloer van Violet?
Nouja, ik bedoel dat het leuk zou zijn als twee mensen in die serie gewoon eens vrienden met elkaar kon zijn zonder met elkaar het bed in te duiken. Iedereen heeft het al met iedereen gedaan en ik word er een beetje moe van. Van de hele serie eigenlijk, helaasquote:Op zondag 22 januari 2012 19:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom zou die romance hopeloos zijn dan? Hij lijkt me juist superleuk voor Addi!
(Ghgihig, ja, want ik ken ze...)
Dat is exact wat ik dacht toen ik weer zo'n enorme plas bloed zag liggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo komt het toch nooit goed met die vloer van Violet?
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
En iddViolet
![]()
I NHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED this. I NHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEED that.
You NHHHEEEEEEEEEEEEEEEED to get the fuck off my show!!
Ik hoop dat die 2 serieus wat krijgen. En lang ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:18 schreef Amsel het volgende:
[..]![]()
Ik moest huilen toen Cooper moest huilen
En ik vind de chemie tussen Addison en Jake enorm leuk, maar ik hoop dat de schrijvers hen gewoon vrienden laten blijven en dat ze Addison niet wéér in een hopeloze romance storten.
Nee daar was ze ook al irritant!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind doe Amy whatsherface wel een leuke actrice trouwens. In Judging Amy was ze wel leuk dus t is niet haar schuld.
Nou ik vond Pete in die lift die het slipje van die vreemde mevrouw uittrok best reteopwindend jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Terwijl je.die volgens mij reteopwindende scenes kunt laten spelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |