GELULquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
Werkt gewoon hoor. Kutklacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..I.
Maar ik vindt het ook irritant. Vooral als mensen die link van youtube is down,instellen dat je daar naartoe gaat als je naar youtube gaat. Was 2 weken lang zo..
[ Bericht 16% gewijzigd door RhytmicalRemedy op 03-10-2009 20:07:05 ]Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Die zijn inderdaadquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:08 schreef RedFever007 het volgende:
Youtube, wie dat ooit bedacht heeft
Mogguhquote:
Nee, ik heb het hier naast me liggenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:11 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Die zijn inderdaadwant ze hebben een miljard op de bank en jij niet.
Ah!! een tijgerquote:
Zolang je er voor betaald klaag ik niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:34 schreef Sackboy het volgende:
Tering wat is het nieuwe album van The Editors slecht!
Ja echt he, dacht ook al wat een troepquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:34 schreef Sackboy het volgende:
Tering wat is het nieuwe album van The Editors slecht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Ik downloadtdt het lekkerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Zolang je er voor betaald klaag ik niet.
Nerdquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:48 schreef sander-3 het volgende:
Via een omweg werkt het wel.
Je moet het eerst toevoegen aan je "videolijstje", en dan ga je naar je "videolijstje", en dan selecteer je dat filmpje, en dan voeg je die toe aan je favorieten, en dan ga je naar je profiel, en dan kun je hem via je profiel kijken.![]()
havo.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |