quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:57 schreef tong80 het volgende:
Over 8 jaar mag ie er in Engeland een pilsje op nemen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:29 schreef Bonzai. het volgende:
Als ie echt volwassen is voor z'n leeftijd vind ik het wel kunnen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:45 schreef tong80 het volgende:
Biologie lerares :
'En het bijtje verplaatst het stuifmeel naar de stengel van een andere bloem.'
Leerling van dertien :
'Had dat eerder gezegd.'
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:45 schreef tong80 het volgende:
Biologie lerares :
'En het bijtje verplaatst het stuifmeel naar de stengel van een andere bloem.'
Leerling van dertien :
'Had dat eerder gezegd.'
Dit snap ik niet helemaal...quote:Het percentage tienerzwangerschappen is in Engeland hoog vergeleken met de rest van Europa. Gemiddeld worden er ieder jaar 43.000 kinderen geboren door tienerzwangerschappen. Het lage percentage komt door de strenge ingrepen van Gordon Brown om tienermoeders te voorkomen.
Wauw, hoe is het mogelijk.quote:Ondanks dat ze niet naar dezelfde school gingen hadden ze wel een relatie
hihi, zegt al veel over de auteurquote:
Ik lees dat als:quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:57 schreef tong80 het volgende:
denk eens naquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:29 schreef Bonzai. het volgende:
Als ie echt volwassen is voor z'n leeftijd vind ik het wel kunnen.
Dude...quote:
Dat niet alleen, maar je zit maar een kleine stap verwijderd in levensfase en herinnerd je nog goed hoe het was en kan daar dan op inspelen. Plus dat dingen als voetballen met je 10jarige zoon een stuk makkelijker gaat als je 23 bent dan als je 43 bent of zoquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar het heeft ook wel voordeel om je jong voorteplanten. Blijkt dat kinderen van jonge ouders vrijpostiger en slimmer zijn. Klinkt ook wel logish. Hoe ouder je wordt hoe meer fouten je lichaam maakt bij celdeling en het kopieren van DNA.
Engeland is Amerika niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:57 schreef tong80 het volgende:
Dus als je als 16jarige een loempia eet tijdens het neuken mag het ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Engeland is Amerika niet.
Je mag in de UK vanaf je 5e thuis drinken. Vanaf je 16e mag dat ook in het openbaar, onder voorwaarde dat je er iets bij eet. Vanaf je 18e is alles toegestaan en mag je het ook kopen.
Het jammere is dat het wel eens geen sarcasme is maar dommigheidquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dude...! Denk zelf eens na
!
Sarcasme!111!!11!!!![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat even tegen de FP redacteur. Ik plaatste het 5 minuten nadat het op de FP verscheen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:14 schreef nijnja het volgende:
Dit is oud nieuws, en waar wil je heen met dit topic?
Ok, kusjequote:Op zondag 4 oktober 2009 00:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen de FP redacteur. Ik plaatste het 5 minuten nadat het op de FP verscheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |