Op de meet yes, of gewoon het meettopic volgenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:12 schreef Rauw. het volgende:
Moet je op de meet zijn geweest om de TT te snappen of moet ik dichterbij zoeken?
Klopt, was gisteren ergens gebeurd dacht ik.quote:
quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]!
Waarom vind jij de OP en de nummering altijd zo belangrijk?
Het word al minstens 4400 topics zo gedaanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]!
Waarom vind jij de OP en de nummering altijd zo belangrijk?
quote:
Bullshit, er zijn ook een heule hoop geweest zonder nummering en met een vaste TTquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Het word al minstens 4400 topics zo gedaan
en dan wijken we daar opeens van af?
Idd, het gaat om de berichten niet om de OP / TTquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Bullshit, er zijn ook een heule hoop geweest zonder nummering en met een vaste TT
plus er zijn zovaak fouten nooit hersteld...
die heule hoop is niks vergeleken met de keren dat het wel goed is gegaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Bullshit, er zijn ook een heule hoop geweest zonder nummering en met een vaste TT
plus er zijn zovaak fouten nooit hersteld...
Tik 'm aan braddaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Idd, het gaat om de berichten niet om de OP / TT.
nou daarom, dan kan de volgende keer de nummering weer goed. Ipv dat we commentaar geven op deze nummeringquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
die heule hoop is niks vergeleken met de keren dat het wel goed is gegaan.
klaar
Net of iemand dan nog de goede weetquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
nou daarom, dan kan de volgende keer de nummering weer goed. Ipv dat we commentaar geven op deze nummering
Zonder foute nummers hebben nijn en BT ook niks te doen ehquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
nou daarom, dan kan de volgende keer de nummering weer goed. Ipv dat we commentaar geven op deze nummering
De goede ligt al ergens in de 4500.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Net of iemand dan nog de goede weet.
Doch schrijven ze notes uit en proberen ze de vrede te bewaren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:22 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Zonder foute nummers hebben nijn en BT ook niks te doen eh
Ik ben werkloos jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
De goede ligt al ergens in de 4500.
Iemand werkloos hier? Heb je wat uit te zoeken de komende uren
quote:
Behalve matige slechte lemmings sluiten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:22 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Zonder foute nummers hebben nijn en BT ook niks te doen eh
Ga je nu meer waard worden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Krentenbol heeft bijna 50% van m'n notes gegevenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Doch schrijven ze notes uit en proberen ze de vrede te bewaren.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ga je nu meer waard worden?Ik moest twee keer lezen voor ik 'm snapteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Slaapkopquote:
Mwah, 4 was veul beter.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:25 schreef Rauw. het volgende:
is COD5 een beetje vet?
Zit hem te installeren maar weet niet eens of hij goed is
Je computer kan het eindelijk aanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:25 schreef Rauw. het volgende:
is COD5 een beetje vet?
Zit hem te installeren maar weet niet eens of hij goed is
Ik heb nu een kats brute pc, dus ik MOET het proberenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Je computer kan het eindelijk aan?
Draak van een ding.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso mn volgende Pc kast
quote:
Whehe, die heeft 'n vriend van me. Nog groter dan een koelkast manquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso mn volgende Pc kast
Die had ik ook al binnengetrokken, maa nog niet geinstalleerd...quote:
Oké.quote:
Jep, dat issiequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die had ik ook al binnengetrokken, maa nog niet geinstalleerd...
Dat is Modern Warfare toch? Waar deel 2 straks van uitkomt?
QFT.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:28 schreef Syana het volgende:
Ik heb gewoon m'n laptopje, en daar kan ik 't prima mee doen.
Dan gooi ik hem eraf en begin ik met Modern Warfare 2quote:
Alleen op intieme plekjesquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef Zeroku het volgende:
Oeh, bijna 400 berichten in twee dagen; wie wil mij aanraken.
Ik heb een Coolmaster Mystique, is niet gebouwed voor deze videokaart + voeding + extra hdd. dus moet wel upgradenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Draak van een ding.
Ik heb gewoon zo'n standaard zwarte Coolermaster kast, voldoet aan al m'n eisen.
Geil ehquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Whehe, die heeft 'n vriend van me. Nog groter dan een koelkast man.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan gooi ik hem eraf en begin ik met Modern Warfare 2
Ik had gister alleen al 299 posts.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef Zeroku het volgende:
Oeh, bijna 400 berichten in twee dagen; wie wil mij aanraken.
Oehquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan gooi ik hem eraf en begin ik met Modern Warfare 2
Aah oke, mijn Graka past ook amper in m'n kast, maar knallen doet hij wel op een mooie temperatuurquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik heb een Coolmaster Mystique, is niet gebouwed voor deze videokaart + voeding + extra hdd. dus moet wel upgraden
[..]
Geil eh
Ik maar 8 minder hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:31 schreef Syana het volgende:
[..]
Ik had gister alleen al 299 posts.
Mag ik je nog wel even aanraken?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:31 schreef Desunoto het volgende:
I'M YOUR VENUS
I'M YOUR FIRE
...
of is het daar niet van
Mwah, valt wel mee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik heb een Coolmaster Mystique, is niet gebouwed voor deze videokaart + voeding + extra hdd. dus moet wel upgraden
[..]
Geil eh
*steekt vinger uit*quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik maar 8 minder hoor. Maar dat is wel toegestaan
.
..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:31 schreef Desunoto het volgende:
I'M YOUR VENUS
I'M YOUR FIRE
...
of is het daar niet van
quote:
Dat dus.quote:
Ik heb trouwens wel eens meer dan 50 rars op m'n bureaublad gehad. Allemaal muziek. Alleen dan pak ik er twee uit en luister ze en nog een keer en nog een keer en nog een keer en dan kom ik weer bij m'n bureaublad en denk ik.. oh shit die moet ik ook nog allemaal luisteren.quote:
Dominique Venus van der Heuvel?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. Dat is z'n achternaam. Hip hè.
Whehequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel eens meer dan 50 rars op m'n bureaublad gehad. Allemaal muziek. Alleen dan pak ik er twee uit en luister ze en nog een keer en nog een keer en nog een keer en dan kom ik weer bij m'n bureaublad en denk ik.. oh shit die moet ik ook nog allemaal luisteren.
quote:
Hendig sjiek, niet?quote:
31993quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:34 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb hier 8.000 en op die ander 40.000 ofzo denk ik
Jap.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die had ik ook al binnengetrokken, maa nog niet geinstalleerd...
Dat is Modern Warfare toch? Waar deel 2 straks van uitkomt?
Dat dus.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jap.
En deel 2 ziet er heel tof uit.
wachten duurt veels te lang
Voor mij een weekje,quote:
Ik ben ook nog bezig met Prototype, Fifa10, NFS Shift en heb m'n BF2carriere weer opgepakt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jap.
En deel 2 ziet er heel tof uit.
wachten duurt veels te lang
Battlefield 2quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben ook nog bezig met Prototype, Fifa10, NFS Shift en heb m'n BF2carriere weer opgepakt.
Dus nog plenty te doen
Gisteren viel wel mee tochquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:37 schreef Syana het volgende:
[..]
Voor mij een weekje,
Heb gister dan ook wel lekker door gepost moet ik zeggen
Leukquote:
Ik ben de BF2-Ace... Alleen iets te lang uit de roulatie geweest eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Battlefield 2, Prototype
.
[..]
Gisteren viel wel mee toch.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:40 schreef MarkM het volgende:
Prototype is best wel saai na een tijdje.
Man en vrouw is dus echt éénquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Prototype werd echt saai op een gegeven moment.
Komt voor de bakkerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en even een verzoekje, als je het nieuwe topic opent neem dan alsjeblieft het goede topicnummerik vind het niet erg om het een keer aan te passen maar het lijkt me ook geen onmogelijke opgave om het gewoon goed te doen
!
Zoveel als gisteren had ik ook nog niet gehaaldquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:40 schreef Syana het volgende:
Nja, voor mijn doen heb ik gisteren lekker gepost
Zo gek lang heb ik hem nog niet gespeeld, maar tot nu toe vind ik hem zieke shitquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Prototype werd echt saai op een gegeven moment.
Jij was ook gewoon aan 't spammen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:42 schreef Zeroku het volgende:
Zoveel als gisteren had ik ook nog niet gehaald.
Klopt, dat vond ik ook.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zo gek lang heb ik hem nog niet gespeeld, maar tot nu toe vind ik hem zieke shit
Dat ene topicquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:43 schreef Syana het volgende:
[..]
Jij was ook gewoon aan 't spammen.
En ik niet
haha.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben ook nog bezig met Prototype, Fifa10, NFS Shift en heb m'n BF2carriere weer opgepakt.
Dus nog plenty te doen
Ja joh.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat ene topic12 berichten op rij
.
Juist dat makkelijke is tof, het past bij het character wat je speelt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:43 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
haha.
Prototype is tof alleen kort. En te makkelijk. alleen die eindbazen ben je wat langer mee bezig maar voor de rest ram je er zo doorheen.
BF2
Hier nu niet meer, nu miezert hetquote:
Jezelf quotenquote:
Telekidsquote:
Hihi ik was eerder.quote:
Hier nietquote:
Jezelf quoten is stiekem best leuk hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jezelf quoten.
Maar hij doet het weer.
Kijk maarquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:48 schreef Bee. het volgende:
[..]
Jezelf quoten is stiekem best leuk hoor
Heb je die hunters al gehad ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Juist dat makkelijke is tof, het past bij het character wat je speelt.
Gewoon een creatie die érg uit de hand loopt
Kusjesquote:
LEUKE HOMEPAGE HEB JIJ JOH!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:48 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Heb je die hunters al gehad ?
Die zijn alleen echt f*cking irritant.
Alleen niet. Maar 3,4 + wordt echt kutirritant.
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Ieh, krijgen we dadelijk nog zo'n Lau en Do kleffie stel?
quote:
Waren Lau en Do gister zo klef dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Ieh, krijgen we dadelijk nog zo'n Lau en Do kleffie stel?
Ja. En ja, mijn avond op FOK doorbrengen vind ik nou echt bepaald...een feestje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:50 schreef Syana het volgende:
[..]
Waren Lau en Do gister zo klef dan?
En nee, wij zijn niet klef.
Jullie hebben wel ons feestje gemist.
We hadden een vrijgezellen feestje,quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. En ja, mijn avond op FOK doorbrengen vind ik nou echt bepaald...een feestje.
quote:
Tof toch, beetje uitdaging wel die dingen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:48 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Heb je die hunters al gehad ?
Die zijn alleen echt f*cking irritant.
Alleen niet. Maar 3,4 + wordt echt kutirritant.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. En ja, mijn avond op FOK doorbrengen vind ik nou echt bepaald...een feestje.
Ohjaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:51 schreef Syana het volgende:
[..]
We hadden een vrijgezellen feestje,
En Jeffrey ging met Robin trouwen.
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Boefje, je hebt 'm veranderd.quote:
Noesquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:53 schreef Syana het volgende:
Ohja Jeffrey!
Nu weet ik het weer.
Jij had de jurk aan.![]()
quote:
quote:
Kop jij 'mquote:
Zo lang zijn m'n armen niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:00 schreef RenRen- het volgende:
Boh.
Houd mn handen maar vast als ik stofzuig, straks doe ik iets verkeerd.
quote:
Oeh, gevoelig snaartje merk ik.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja sorry, maar had jij ook wel kunnen verwachten.
Ik merk 't.quote:
Ik had allang niet meer gestofzuigd, als iemand steeds dat ding afneemtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:04 schreef RenRen- het volgende:
Gezeik ook elke keer, ze ging gewoon staan kijken hoe ik aan het stofzuigen was, en pakte hem soms uit mijn handen omdat ik een stofje vergat. Stik ofzo.
Zegt meneer:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:05 schreef KingGone het volgende:
[..]
wat heerlijk dat je toch continu hapt.
quote:
Ja, dan krijg ik pas een hoop bagger over me heen, daar heb ik dus ook geen zin inquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had allang niet meer gestofzuigd, als iemand steeds dat ding afneemt.
Dus je gaat nu gewoon verder met stofzuigenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dan krijg ik pas een hoop bagger over me heen, daar heb ik dus ook geen zin inEn m'n bek houden vind ik op zo'n moment ook lastig.
Nee, ze is nu weg, dus nu ga ik niets meer doen hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus je gaat nu gewoon verder met stofzuigen.
Voor de volgende keer:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ze is nu weg, dus nu ga ik niets meer doen hoor.
Het is toch af.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:07 schreef KingGone het volgende:
[..]
om een reactie te ontlokken inderdaad.maar dag jeffrey.
Nee, dan gaat ze alleen maar scheldenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:10 schreef Syana het volgende:
[..]
Voor de volgende keer:
Joh, jij bent pro... Neem jij t even over?
Doet ze vast wel
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ze is nu weg, dus nu ga ik niets meer doen hoor.
Het is toch af.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:07 schreef KingGone het volgende:
[..]
om een reactie te ontlokken inderdaad.maar dag jeffrey.
Oh dat is walgelijk idd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, dan gaat ze alleen maar scheldenIk heb daar echt geen zin meer in, als ze sjaggo is en het op mij gaat afreageren. Daar word ik dus echt niet blij van
Note +1. De PI maakt het nog wel acceptabel maar voortaan dit soort uitspraken niet meer doenquote:
Zo gaat het de laatste dagen steeds, dan is zij sjaggo en doet ze raar, en dan heb ik daar geen zin in, en dan heb ik het gedaan. Maar zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:15 schreef Syana het volgende:
[..]
Oh dat is walgelijk idd.
Als mensen hun frustraties op anderen af gaan reageren.
Bah.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Note +1. De PI maakt het nog wel acceptabel maar voortaan dit soort uitspraken niet meer doen!
Ik ben 't volledig met je eens.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zo gaat het de laatste dagen steeds, dan is zij sjaggo en doet ze raar, en dan heb ik daar geen zin in, en dan heb ik het gedaan. Maar zo werkt het niet.
Achja, ik ga er niet dood van.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:17 schreef Syana het volgende:
[..]
Jeff, ik vond het een perfect geplaatste opmerking.
Als dat geen neuken wordt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:17 schreef Syana het volgende:
[..]
Jeff, ik vond het een perfect geplaatste opmerking.
quote:
Dan?quote:
Ben je jarig danquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:18 schreef RenRen- het volgende:
Ik moet zo wel piesen, iets zegt me dat het bezoek vroeg komt.
Bah
NODIG JE DAAR NU RAUW. UIT VOOR EEN TRIO?quote:
Nee, ik lik graag.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
... Daarmee neem ik maar aan dat je het graag in de kont neemt?
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
NODIG JE DAAR NU RAUW. UIT VOOR EEN TRIO?
Dit MOET ik verkeerd gelezen hebben.
Moet.
Verkeerd.
Gelezen.
Hebben.
Moet.
Jealousy is a motherfucker.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
NODIG JE DAAR NU RAUW. UIT VOOR EEN TRIO?
Dit MOET ik verkeerd gelezen hebben.
Moet.
Verkeerd.
Gelezen.
Hebben.
Moet.
quote:
quote:
Dan gaan we toch op het tapijt liggen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat het bed niet doorzakt met jullie drieen.
Ohquote:
Valt best mee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:23 schreef Zeroku het volgende:
Dennis, ik heb ze trouwens uitgepakt, ging nog best snel.
Nog geen 5 minutenquote:
Zolang je maar hoop hebt knuppel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat het bed niet doorzakt met jullie drieen.
Echtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:27 schreef Rauw. het volgende:
I could stay awake, just to hear you breaaaathing
90's request top 100quote:
quote:
quote:
HUP MSN.quote:
Botoxquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:35 schreef RenRen- het volgende:
Haha jeus, wat zijn carlo en irene jong opeens
Retroquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat hebben ze verschrikkelijke 90s kleren aan
Lisquote:
nogalquote:
Oh, ben jij datquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:40 schreef Syana het volgende:
Jeffrey, ik ben al lang met jou aan t praten op msn.
Kutje
quote:
Hay popjes.quote:
Mwah, ziekjesquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
half reclames volgen is ook leuk
ik hoorde : "het branderige gevoel bleef maar terugkomen"
wait wut?
Dat is een teken dat je vaker wat buiten moet gaan doen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:43 schreef Zeroku het volgende:
Dennis je hebt 27K plays op Last.fm precies.
Nu niet meer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:43 schreef Zeroku het volgende:
Dennis je hebt 27K plays op Last.fm precies.
Naw, sommige vind ik dan wel gaan, maar aan sommige kan ik echt doodgaan van het ergerenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:42 schreef Syana het volgende:
[..]
Reclames zijn nagenoeg altijd kut.
Oh, ja, jawel :3 Geen zin in zometeen, mja. Jij?quote:
Zeg dat eens tegen mensen die 200 tracks per dag hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is een teken dat je vaker wat buiten moet gaan doen.
ZONDER LAPTOP natuurlijk.
Kom ik aan met 1100quote:
What the .. bijna 80000quote:
quote:
Geen zin?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Naw, sommige vind ik dan wel gaan, maar aan sommige kan ik echt doodgaan van het ergeren
[..]
Oh, ja, jawel :3 Geen zin in zometeen, mja. Jij?
Doei Renquote:
Have funquote:
Dat doe ik ook altijd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen mensen die 200 tracks per dag hebben.
Huhquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:48 schreef Syana het volgende:
Ohnee klopt.
Ik heb meerdere Jeffreys, Jwz.
Spreid je kansen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:48 schreef Syana het volgende:
Ohnee klopt.
Ik heb meerdere Jeffreys, Jwz.
Spreid je kansen.
Ik snap 'm nietquote:
Die is liefquote:
Nu snap ik 'm welquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:51 schreef Syana het volgende:
[..]
Nu maak je me aan het lachen.
Hardop.
quote:
quote:
Ik snap 'm alquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:53 schreef Syana het volgende:
Na een uitgebreide toelichting over MSN, heeft de desbetreffende Jeffrey in de gaten wat nou precies de grap is.
En om even mezelf goed te praten, ik heb slechts 1 Jeffrey
80.000 in minder dan een jaarquote:
Ik heb er overal maar één vanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:54 schreef Syana het volgende:
En 5 Stefans
1 Tim
2 Ryan
1 Bryan.
Etc.
Je weet zelf
Ah, ik heb een jacquelien op MSNquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:54 schreef Syana het volgende:
En 5 Stefans
1 Tim
2 Ryan
1 Bryan.
Etc.
Je weet zelf
Nou, dan verbreek ik bij deze de verloving.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb er overal maar één van. Bijna.
Maar toevallig wel drie Laura's?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb er overal maar één van. Bijna.
Nee, één.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar toevallig wel drie Laura's?
Reken nog eensquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:56 schreef Zeroku het volgende:
78801 plays since 23 Nov 2008
Dat is in 11 maanden en 20 dagen 78801 liedjes.
Oké.quote:
Zeker, met een lijntje d'rbij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik denk dat hij iets minder pilletjes moet slikken met z'n gabbies.
Gast, please.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oké.
78801 plays since 23 Nov 2008
Dat is in 11 maanden en 20 dagen 78801 liedjes.
Hij is een aantal keer getript waardoor die verkeerde aantallen doorgaf.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
80.000 in minder dan een jaar
Dan heb je 's nachts ook je muziek aanstaan volgens mij
Dankjewel,quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:00 schreef Desunoto het volgende:
Calculate duration between two dates – results
Duration calculation results
From and including: zondag, 23 november 2008
To and including: zaterdag, 3 oktober 2009
It is 315 days from the start date to the end date, end date included
Or 10 months, 11 days including the end date
quote:
Die snap ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:00 schreef Desunoto het volgende:
Wheheheehe, en dan oook zo op een verjaardag zeggen dat je aan de lijn bent terwijl je al broodmager bent hwehehehhwehhewquote:
Dennisquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:00 schreef Desunoto het volgende:
Dat het 10 maanden en 11 dagen is sinds 23 november.quote:
-_-'quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:02 schreef Syana het volgende:
Ik dacht ook aan september ipv november.
Het is dus 13 maanden, en 20 dagen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:02 schreef Syana het volgende:
Ik dacht ook aan september ipv november.
Het is dus 13 maanden, en 20 dagen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wheheheehe, en dan oook zo op een verjaardag zeggen dat je aan de lijn bent terwijl je al broodmager bent hwehehehhwehhew
Klopt, ik bekeek het verkeerd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat het 10 maanden en 11 dagen is sinds 23 november.
quote:
quote:
Ah, oke, heeft hij mij in die bijna 3 jaar lidmaatschap nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:01 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hij is een aantal keer getript waardoor die verkeerde aantallen doorgaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |