quote:
Leuk.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Leuk.
Zit nu wel met een pleister op m'n duim. Wat hobbelig zeg.![]()
Stuur moest je stevig vasthouden wilde ie niet wegschieten.. ik heb nu spierpijn in m'n handen![]()
Moet je iets minder gas gevenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Leuk.
Zit nu wel met een pleister op m'n duim. Wat hobbelig zeg.![]()
Stuur moest je stevig vasthouden wilde ie niet wegschieten.. ik heb nu spierpijn in m'n handen![]()
Welneequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 05:06 schreef MarkM het volgende:
Myraela is tof en laat thuis. KingGone is nepper dan Barbie.
Moet je aan je bochtentechniek werken, dan kan je ondanks dat je zachter gaat toch beter rijden.quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:35 schreef Desunoto het volgende:
KingGone heb je protheses?
Langzamer rijden op de volgas en hobbelige stukken is nooit goed he. Ik had gehoord dat ik op die stukken het stuur minder stevig moet vasthouden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Moet je aan je bochtentechniek werken, dan kan je ondanks dat je zachter gaat toch beter rijden.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Langzamer rijden op de volgas en hobbelige stukken is nooit goed he. Ik had gehoord dat ik op die stukken het stuur minder stevig moet vasthouden.
Maar hey ik was 5de van de 25 van de dag.
Nightmarequote:
Goedemorgen en doeiquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:43 schreef Syana het volgende:
Goede morgen!
en doei!
Ik ga spulletjes over brengen
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:33 schreef Desunoto het volgende:
Zijn alle pubers lam van de meet of zo...
En dan zometeen lopen verkondigen hoe brak ze wel niet zijn zeker. Is stoer en zo.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 05:40 schreef livalo het volgende:
Bûh. Straks volleybal. Ik denk dat ik er vrij weinig van ga bakken, en dan was ik nog om 12 uur thuis ook nog.
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:55 schreef Jimbo het volgende:
De tyfus manik ben nogsteeds dronken en moet nu gaan rijden naar apeldoorn hwheheh
quote:
Als ik koffie zou lusten.quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:18 schreef BurnaBoy het volgende:
Desu en Zeroku zijn ook weer lekker verzuurd
BH's zijn dus eigenlijk enge Objectenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat wou ik doen. Net als oshiro met zijn haar.
Mja. Ik ga het je niet aandoen er geen te dragenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 11:34 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
BH's zijn dus eigenlijk enge Objecten
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mja. Ik ga het je niet aandoen er geen te dragen
Oke dat kan ik wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ga dan maar op mijn rug staan, volgens mij mag hij best gekraakt worden
Gast, jeweet geeneens hoe bier proeftquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:33 schreef Desunoto het volgende:
Zijn alle pubers lam van de meet of zo...
En dan zometeen lopen verkondigen hoe brak ze wel niet zijn zeker. Is stoer en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |