Jij schrijft het dan ook met een dquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:34 schreef electronique het volgende:
ik ben er nog nooit uitgestuurd haha
quote:
Let op je woordenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Rappers, het uitschot van Nederland
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:37 schreef Supersoep het volgende:
Je lerares is gewoon een hater. Je moet die spanga niet laten doen, stuur gewoon je matties na schooltijd op haar af.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:37 schreef Supersoep het volgende:
Je lerares is gewoon een hater. Je moet die spanga tanga niet laten doen, stuur gewoon je matties na schooltijd op haar af.
Hier heet het Krachtwijkenquote:
Haar UI ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat filmpje is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo 2002
En No Shit Sherlockquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat filmpje is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo 2002
Dan: No shit gamblerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wat sherlock heb gewoon gegokt hoor
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:34 schreef electronique het volgende:
ik ben er nog nooit uitgestuurd haha
Iets over beheersing van de taalquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:56 schreef Sigmund666 het volgende:
TS is de drukste en slechtst presterende van het hele VMBO. Ongemogen maakt er altijd uit gepleurd worden. Vaak genoeg die torrie gezien mattie
Racistquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:01 schreef Suikerwafel het volgende:
Met jouw spelling had ik je zelfs jouw schrijfrecht ontnomen en je uitgestuurd bij de Riagg.
Jij bent coolquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:05 schreef bojill het volgende:
ik zei tegen een vriend van Warom |Vind je de Ghetto zo cool ? En toen werd ik eruit gestuurd
Let niet op mijn spelling
Het is vrijdagavond swa! Relaxquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:57 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Iets over beheersing van de taal. Straattaal
Let niet op mijn spelling, die is uber!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:05 schreef bojill het volgende:
ik zei tegen een vriend van Warom |Vind je de Ghetto zo cool ? En toen werd ik eruit gestuurd
Let niet op mijn spelling
hehquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:07 schreef Bart het volgende:
Als ik wat te vertellen wat op jouw school, dan had ik je er meteen vanaf getrapt.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:07 schreef Bart het volgende:
Als ik wat te vertellenAls ik iets te vertellen had dan had ik je er al lang afgetraptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op jouw school, dan had ik je er meteen vanaf getrapt.
![]()
Het verschil tussen mij en TS is dat ik Grolsch Kanon na werktijd drink, en TS onder schooltijd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:08 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als ik iets te vertellen had dan had ik je er al lang afgetrapt
Je geeft het antwoord zelf al, slimbo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:32 schreef bojill het volgende:
vinden jullie het ook altijd zo raarje doet niks en je wordt zo naar het straf lokaal gestuurd
Mijn Verhaal :
de hele klas is Fcking druk en ik zeg is wat ( ik zei ghetto) en meteen 3 uur terug komen en een stapel straf werk Volgende les ik ben geeneens binnen of meten BO!!!!!!!!!111!!!!! naar Straf lokaal NU!
Vinden jullie dit maf of MAF!>![]()
![]()
Ga eens bij jezelf te rade.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:10 schreef bojill het volgende:
ik ben geen racist alleen die jongen praat altijd over de "Ghetto enzo
Misschien wordt het dan tijd om wel iets te gaan doen. Opletten, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:32 schreef bojill het volgende:
je doet niks en je wordt zo naar het straf lokaal gestuurd
Weinig van te merken.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:13 schreef Suikerwafel het volgende:
[..]
Zoek een psychiater of vraag je ouders of ze een baan willen zoeken.
Die post van jou en de TTquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:10 schreef ManianMan het volgende:
[..]
POST NUMMERO 10.000+ over de TT in dit topic.
Okee hou maar op. Ik geloof dit niet meer, van wie ben je een kloon?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:15 schreef bojill het volgende:
Ik zei tegen die jongen Warom vind je De ghetto zo cool En toen werd ik eruit gestuurd IK BEN GEEN RACIST gewoon een nederlander
Voel eens aan je voorhoofd en check eens of je het goed doet om nog achter je pc te zitten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:15 schreef bojill het volgende:
Ik zei tegen die jongen Warom vind je De ghetto zo cool En toen werd ik eruit gestuurd IK BEN GEEN RACIST gewoon een nederlander
Vertel ons eerst eens wat je denkt dat een getto is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:15 schreef bojill het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:23 schreef bojill het volgende:
ik denk dat de ghetto een soort achterwijk is ?
Fixed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:35 schreef Gupje het volgende:
Akon en ali bAkon, Lil Wayne', 2Pac, Biggie, Eminem, Vrouwen met met mooie billen, Fiddy, Kempi, Nino, THC, Appa, Snoopy, T-Pain.
.
Fixed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:35 schreef Gupje het volgende:
Akon en ali bAkon, Lil Wayne', 2Pac, Biggie, Eminem, Vrouwen met met mooie billen, Fiddy, Kempi, Nino, THC, Appa, Snoopy, T-Pain.
.
Opbokken hater, kom me opzoeken in 040, WW, ik sta klaar met 120 man kijken of je dan nog steeds durft te focken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |