Jij schrijft het dan ook met een dquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:34 schreef electronique het volgende:
ik ben er nog nooit uitgestuurd haha
quote:
Let op je woordenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Rappers, het uitschot van Nederland
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:37 schreef Supersoep het volgende:
Je lerares is gewoon een hater. Je moet die spanga niet laten doen, stuur gewoon je matties na schooltijd op haar af.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:37 schreef Supersoep het volgende:
Je lerares is gewoon een hater. Je moet die spanga tanga niet laten doen, stuur gewoon je matties na schooltijd op haar af.
Hier heet het Krachtwijkenquote:
Haar UI ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat filmpje is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo 2002
En No Shit Sherlockquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat filmpje is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo 2002
Dan: No shit gamblerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wat sherlock heb gewoon gegokt hoor
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:34 schreef electronique het volgende:
ik ben er nog nooit uitgestuurd haha
Iets over beheersing van de taalquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:56 schreef Sigmund666 het volgende:
TS is de drukste en slechtst presterende van het hele VMBO. Ongemogen maakt er altijd uit gepleurd worden. Vaak genoeg die torrie gezien mattie
Racistquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:01 schreef Suikerwafel het volgende:
Met jouw spelling had ik je zelfs jouw schrijfrecht ontnomen en je uitgestuurd bij de Riagg.
Jij bent coolquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:05 schreef bojill het volgende:
ik zei tegen een vriend van Warom |Vind je de Ghetto zo cool ? En toen werd ik eruit gestuurd
Let niet op mijn spelling
Het is vrijdagavond swa! Relaxquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:57 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Iets over beheersing van de taal. Straattaal
Let niet op mijn spelling, die is uber!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:05 schreef bojill het volgende:
ik zei tegen een vriend van Warom |Vind je de Ghetto zo cool ? En toen werd ik eruit gestuurd
Let niet op mijn spelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |