Dat komt omdat je Hengelo een dorp noemt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:55 schreef Intelligence het volgende:
Hallo mensen van het goede leven, mooi wonen in zon dorp he
@ TS ... ik ben tegenwoordig ook een officiele hengeloër en sta niet eens in t lijstje
Waar ga je heen? En waarom?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:37 schreef bziel het volgende:
Technisch gezien is het ook een dorp (Hengelo heeft nooit stadsrechten gekregen).
Maar omdat wij over de 50.000 mensen komen worden wij gezien als stad.
Trouwens! Ik ben nu aan het verhuizen naar een nieuw stulpje in Hengelo
En dat deden we! Supergezellige, maar vooral ook spontane, Hengelo-meet, jeweet!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:21 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik ben er weer eensVanavond maar eens een biertje doen in de stad
Jazeker! maar nog nooit in werking gezienquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:25 schreef Bakakame het volgende:
Ik zie trouwens net 'n leuk detail, die discobol boven m'n hoofd
Hing die altijd al in 't Uurwerk?
Nee, die is er in gefotoshopt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:25 schreef Bakakame het volgende:
Ik zie trouwens net 'n leuk detail, die discobol boven m'n hoofd
Hing die altijd al in 't Uurwerk?
Ja, vreselijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:27 schreef bierbart het volgende:
[..]
Jazeker! maar nog nooit in werking gezien![]()
wat.. een.. foto..
Gewoon doen joh, kan je lekker ijsjes etenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:31 schreef Cici het volgende:
Hier zijn jullie!
Ben ziek
Weer een keelamandel ontsteking...
Die krengen moeten er echt een keer uit, maar ik wil niet
Raketjes zijn de beste ijsjes! Want het zijn raketten!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon doen joh, kan je lekker ijsjes eten
Ijsjes eten kan ik nu ookquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon doen joh, kan je lekker ijsjes eten
Niet, veel te koud voor buiten! met dit weer drink je warme chocomelquote:
Mét slagroom!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:20 schreef bierbart het volgende:
[..]
Niet, veel te koud voor buiten! met dit weer drink je warme chocomel![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |